ΑΤΛΑΝΤΙΚ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ Α.Ε.Ε.

Οικονομικά αποτελέσματα 9μήνου 2009 (Δ.Π.Χ.Α.)

Η εταιρεία ΑΤΛΑΝΤΙΚ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ Α.Ε. ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το εννεάμηνο του 2009.
Το αρνητικό οικονομικό κλίμα που συνεχίζει να επικρατεί στην ελληνική οικονομία πλήττοντας σημαντικά και το οργανωμένο λιανεμπόριο οδήγησε κατά κύριο λόγο στην κάμψη του ενοποιημένου κύκλου εργασιών στο εννεάμηνο του 2009. Παράλληλα ο περιορισμός των πωλήσεων χονδρικής ύστερα από την απόφαση της εταιρείας να διακόψει τις πωλήσεις σε πελάτες χονδρικής που δεν εξυπηρετούσαν τις υποχρεώσεις τους συνετέλεσε περαιτέρω στη μείωση των πωλήσεων. Πιο συγκεκριμένα οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν στο εννεάμηνο του 2009 σε ευρώ 417,5 εκατ. έναντι ευρώ 458,4 εκατ. το εννεάμηνο του 2008 σημειώνοντας μείωση κατά 8,9%.
Η κερδοφορία του Ομίλου είχε ανάλογη πορεία με το ενοποιημένο μικτό κέρδος να διαμορφώνεται στο εννεάμηνο του 2009 σε ευρώ 79,2 εκατ. έναντι ευρώ 88,2 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι μειωμένο κατά 10,2%. Το περιθώριο μικτού κέρδους συγκρατήθηκε στα ίδια επίπεδα και ανήλθε το εννεάμηνο του 2009 σε 19% επί του ενοποιημένου κύκλου εργασιών έναντι μικτού περιθωρίου κέρδους 19,2% το εννεάμηνο του 2008.
Τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε ζημιές ευρώ 6,1 εκατ. έναντι κερδών ευρώ 4,1 εκατ. το εννεάμηνο του 2008. Τέλος, τα αποτελέσματα μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας διαμορφώθηκαν το εννεάμηνο του 2009 σε ζημιές ευρώ 15,8 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 4,6 εκατ. το εννεάμηνο του 2008.
Η διοίκηση της ΑΤΛΑΝΤΙΚ παραμένει προσηλωμένη στο στρατηγικό της σχεδιασμό συνεχίζοντας την αναμόρφωση του δικτύου των καταστημάτων της. Παράλληλα προχωρά σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την ενίσχυση της εμπορικής της παρουσίας μέσω επιθετικών πολιτικών marketing.