SPRIDER STORES A.E
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ SPRIDER STORES ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΘΕΣΜΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ
Η Διοίκηση του Ομίλου SPRIDER STORES γνωστοποιεί ότι πραγματοποίησε παρουσίαση των δραστηριοτήτων του καθώς και τις τρέχουσες εξελίξεις στο πλαίσιο των παρουσιάσεων της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών, στην Αθήνα. Η
παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών και την SPRIDER STORES εκπροσώπησαν ο κ. Αντώνιος Θεοχάρης, Οικονομικός Διευθυντής και ο κ. Αθανάσιος Μαλτεζάκης, Υπεύθυνος Επενδυτικών Σχέσεων.
Λαμβάνοντας το λόγο ο κ. Αθανάσιος Μαλτεζάκης προέβη σε σύντομη παρουσίαση του κύριου άξονα της δραστηριότητας του Ομίλου δίνοντας έμφαση στην επιτυχημένη εφαρμογή από το 2004 του μοντέλου SPRIDER STORES, όπως διαγράφεται από την μέχρι σήμερα πορεία των μεγεθών καθώς και στο στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης και επέκτασης του δικτύου πωλήσεων του Ομίλου, ενός ομίλου που διαθέτει βαθιά γνώση του χώρου της ένδυσης και περίπου 20 χρόνια σημαντικής εμπειρίας στο χώρο του λιανικού εμπορίου. Ειδικότερα, το δίκτυο καταστημάτων του Ομίλου SPRIDER STORES, μετά την προσθήκη εννέα (9) νέων σημείων πώλησης εντός του 2009, απαριθμεί σήμερα εκατόν οκτώ (108) καταστήματα, εκ των οποίων ογδόντα έξι (86) είναι στην Ελλάδα ενώ είκοσι δύο (22) λειτουργούν σε χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης (Ρουμανία, Βουλγαρία, Πολωνία, Κύπρο).
Το επιτυχημένο μοντέλο SPRIDER STORES βασίζεται σε έξι κύριους πυλώνες και συγκεκριμένα στην αξιοποίηση ενός ισχυρού επώνυμου προϊόντος «οικονομικής μόδας?, στην εφαρμογή του επεκτάσιμου μοντέλου καταστήματος, στην υλοποίηση ενεργειών προώθησης σε τοπικό αλλά και πανεθνικό επίπεδο, στην διαρκή προσφορά ανταγωνιστικών τιμών διατηρώντας τη βέλτιστη σχέση τιμής - μόδας - ποιότητας και στην ανάπτυξη και αξιοποίηση ενός υπερσύγχρονου συστήματος διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Επιπλέον, σημειώθηκε ότι στο πλαίσιο της υλοποίησης της στρατηγικής του Ομίλου για ανάπτυξη, μέχρι το τέλος του 2009 αναμένεται η λειτουργία ακόμη ενός (1) SPRIDER STORE ενώ για το 2010 ο Όμιλος σχεδιάζει την δημιουργία δέκα (10) έως δεκαπέντε (15) νέων σημείων πώλησης, όλα εκ των οποίων στην Ελλάδα.
Ακολούθως, πραγματοποιήθηκε σύντομη αναφορά στην πορεία των οικονομικών μεγεθών του Ομίλου και συγκεκριμένα στα αποτελέσματα εννεαμήνου 2009.
Όπως τονίστηκε, οι ιδιαίτερα αντίξοες και πρωτόγνωρες συνθήκες που διαμορφώθηκαν στην αγορά απόρροια της διεθνούς οικονομικής ύφεσης, έπληξε σημαντικά την καταναλωτική εμπιστοσύνη με αποτέλεσμα την συμπίεση των περιθωρίων. Η SPRIDER STORES με στόχο την αύξηση του μεριδίου αγοράς καθώς και της ανταγωνιστικότητάς της εφάρμοσε συγκεκριμένα μέτρα ενίσχυσης της ρευστότητας (περαιτέρω μείωση του λειτουργικού κόστους και συγκράτηση των επενδύσεων στις στρατηγικά ενδεδειγμένες) και ενίσχυσης του όγκου πωλήσεων (μειώσεις τιμών).
Αποτέλεσμα των ενεργειών αυτών ήταν ο Όμιλος να ενισχύσει συνολικά τη δραστηριότητα και στο τρίτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης με ιδιαίτερα θετική εικόνα να παρουσιάζουν κυρίως τα αποτελέσματα της μητρικής εταιρίας, τα οποία αποτυπώνουν τη δραστηριότητα των SPRIDER STORES στην ελληνική αγορά. Από τα στοιχεία αυτά αποδεικνύεται τόσο η δυναμική της SPRIDER STORES A.Ε. όσο και η ηγετική θέση που κατέχει στην Ελληνική αγορά ένδυσης - υπόδησης. Παράλληλα αναδεικνύεται ότι η τρέχουσα δυσμενής οικονομική συγκυρία έχει επηρεάσει σε σημαντικότερο βαθμό τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος, απ' ότι την Ελλάδα.
Ειδικότερα όσον αφορά στο εννεάμηνο του 2009 ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 13,2% και ανήλθε σε ευρώ 114.975 χιλ. έναντι ευρώ 101.550 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Τα μικτά κέρδη του Ομίλου ανήλθαν σε ευρώ 67.922 χιλ. έναντι ευρώ 65.176 χιλ. το εννεάμηνο του 2008, αυξημένα κατά 4,2%. Το μικτό περιθώριο κέρδους υποχώρησε κατά 5,1 ποσοστιαίες μονάδες και διαμορφώθηκε σε 59,1% επί του ενοποιημένου κύκλου εργασιών έναντι 64,2% την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων, αποσβέσεων και επενδυτικών αποτελεσμάτων (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε ευρώ 15.426 χιλ. έναντι ευρώ 14.676 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 5,1%.
Τέλος, τα κέρδη προ φόρων (ΕΒΤ) διαμορφώθηκαν σε ευρώ 6.967 χιλ. έναντι ευρώ 8.015 χιλ. το πρώτο εννεάμηνο 2008, μειωμένα κατά 13,1% ενώ τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας (ΕΑΤΑΜ) σημείωσαν μείωση της τάξης του 31,4% και ανήλθαν σε ευρώ 4.037 χιλ. έναντι ευρώ 5.884 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο του 2008. Σημειωτέο ότι τα αποτελέσματα επιβαρύνθηκαν και από απομείωση αποθεμάτων, η οποία αποδίδεται τόσο στη ταχεία επιδείνωση των συνθηκών στη αγορά κατά το τρίτο και κυρίως τέταρτο τρίμηνο του 2009 όσο και στα έκτακτα γεγονότα του περασμένου Δεκεμβρίου, που είχαν ως αποτέλεσμα την καθίζηση της ζήτησης στην Αθήνα και στην περιφέρεια, κατά την κρίσιμη αγοραστική περίοδο των Χριστουγέννων.
Η ιδιαίτερα θετική πορεία του δικτύου SPRIDER STORES στην Ελληνική αγορά αποτυπώνεται στα αποτελέσματα της μητρικής εταιρίας, με τα κέρδη προ φόρων, τόκων, αποσβέσεων και επενδυτικών αποτελεσμάτων (EBITDA) της μητρικής εταιρίας να διαμορφώνονται σε ευρώ 17.424 χιλ. έναντι ευρώ 14.996 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 16,2%. Αντίστοιχα, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και επενδυτικών αποτελεσμάτων (ΕΒΙΤ) ανήλθαν σε ευρώ 10.488 χιλ. έναντι ευρώ 9.605 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο του 2008, αυξημένα κατά 9,2%. Τα κέρδη προ φόρων (ΕΒΤ) διαμορφώθηκαν σε euro 9.810 χιλ. έναντι ευρώ 8.880 χιλ. το εννεάμηνο 2008, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 10,5%. Τέλος, τα κέρδη μετά από φόρους (ΕΑΤ) αυξήθηκαν κατά 4,5% και ανήλθαν σε ευρώ 6.804 χιλ. έναντι ευρώ 6.510 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο του 2008.
Καταλήγοντας, ο κ. Αθανάσιος Μαλτεζάκης ανέφερε ότι με γνώμονα τις δυσμενείς συνθήκες στην διεθνή οικονομία και στην καταναλωτική αγορά, ο Όμιλος παραμένει προσηλωμένος στο επενδυτικό του πρόγραμμα καθώς και στη συνεχή βελτιστοποίηση του λειτουργικού κόστους..
Σημείωση: Η εταιρική παρουσίαση έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της SPRIDER STORES στο διαδίκτυο: www.spriderstores.com καθώς και στην ιστοσελίδα του Χρηματιστηρίου Αθηνών www.athex.gr.
Λαμβάνοντας το λόγο ο κ. Αθανάσιος Μαλτεζάκης προέβη σε σύντομη παρουσίαση του κύριου άξονα της δραστηριότητας του Ομίλου δίνοντας έμφαση στην επιτυχημένη εφαρμογή από το 2004 του μοντέλου SPRIDER STORES, όπως διαγράφεται από την μέχρι σήμερα πορεία των μεγεθών καθώς και στο στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης και επέκτασης του δικτύου πωλήσεων του Ομίλου, ενός ομίλου που διαθέτει βαθιά γνώση του χώρου της ένδυσης και περίπου 20 χρόνια σημαντικής εμπειρίας στο χώρο του λιανικού εμπορίου. Ειδικότερα, το δίκτυο καταστημάτων του Ομίλου SPRIDER STORES, μετά την προσθήκη εννέα (9) νέων σημείων πώλησης εντός του 2009, απαριθμεί σήμερα εκατόν οκτώ (108) καταστήματα, εκ των οποίων ογδόντα έξι (86) είναι στην Ελλάδα ενώ είκοσι δύο (22) λειτουργούν σε χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης (Ρουμανία, Βουλγαρία, Πολωνία, Κύπρο).
Το επιτυχημένο μοντέλο SPRIDER STORES βασίζεται σε έξι κύριους πυλώνες και συγκεκριμένα στην αξιοποίηση ενός ισχυρού επώνυμου προϊόντος «οικονομικής μόδας?, στην εφαρμογή του επεκτάσιμου μοντέλου καταστήματος, στην υλοποίηση ενεργειών προώθησης σε τοπικό αλλά και πανεθνικό επίπεδο, στην διαρκή προσφορά ανταγωνιστικών τιμών διατηρώντας τη βέλτιστη σχέση τιμής - μόδας - ποιότητας και στην ανάπτυξη και αξιοποίηση ενός υπερσύγχρονου συστήματος διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Επιπλέον, σημειώθηκε ότι στο πλαίσιο της υλοποίησης της στρατηγικής του Ομίλου για ανάπτυξη, μέχρι το τέλος του 2009 αναμένεται η λειτουργία ακόμη ενός (1) SPRIDER STORE ενώ για το 2010 ο Όμιλος σχεδιάζει την δημιουργία δέκα (10) έως δεκαπέντε (15) νέων σημείων πώλησης, όλα εκ των οποίων στην Ελλάδα.
Ακολούθως, πραγματοποιήθηκε σύντομη αναφορά στην πορεία των οικονομικών μεγεθών του Ομίλου και συγκεκριμένα στα αποτελέσματα εννεαμήνου 2009.
Όπως τονίστηκε, οι ιδιαίτερα αντίξοες και πρωτόγνωρες συνθήκες που διαμορφώθηκαν στην αγορά απόρροια της διεθνούς οικονομικής ύφεσης, έπληξε σημαντικά την καταναλωτική εμπιστοσύνη με αποτέλεσμα την συμπίεση των περιθωρίων. Η SPRIDER STORES με στόχο την αύξηση του μεριδίου αγοράς καθώς και της ανταγωνιστικότητάς της εφάρμοσε συγκεκριμένα μέτρα ενίσχυσης της ρευστότητας (περαιτέρω μείωση του λειτουργικού κόστους και συγκράτηση των επενδύσεων στις στρατηγικά ενδεδειγμένες) και ενίσχυσης του όγκου πωλήσεων (μειώσεις τιμών).
Αποτέλεσμα των ενεργειών αυτών ήταν ο Όμιλος να ενισχύσει συνολικά τη δραστηριότητα και στο τρίτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης με ιδιαίτερα θετική εικόνα να παρουσιάζουν κυρίως τα αποτελέσματα της μητρικής εταιρίας, τα οποία αποτυπώνουν τη δραστηριότητα των SPRIDER STORES στην ελληνική αγορά. Από τα στοιχεία αυτά αποδεικνύεται τόσο η δυναμική της SPRIDER STORES A.Ε. όσο και η ηγετική θέση που κατέχει στην Ελληνική αγορά ένδυσης - υπόδησης. Παράλληλα αναδεικνύεται ότι η τρέχουσα δυσμενής οικονομική συγκυρία έχει επηρεάσει σε σημαντικότερο βαθμό τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος, απ' ότι την Ελλάδα.
Ειδικότερα όσον αφορά στο εννεάμηνο του 2009 ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 13,2% και ανήλθε σε ευρώ 114.975 χιλ. έναντι ευρώ 101.550 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Τα μικτά κέρδη του Ομίλου ανήλθαν σε ευρώ 67.922 χιλ. έναντι ευρώ 65.176 χιλ. το εννεάμηνο του 2008, αυξημένα κατά 4,2%. Το μικτό περιθώριο κέρδους υποχώρησε κατά 5,1 ποσοστιαίες μονάδες και διαμορφώθηκε σε 59,1% επί του ενοποιημένου κύκλου εργασιών έναντι 64,2% την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων, αποσβέσεων και επενδυτικών αποτελεσμάτων (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε ευρώ 15.426 χιλ. έναντι ευρώ 14.676 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 5,1%.
Τέλος, τα κέρδη προ φόρων (ΕΒΤ) διαμορφώθηκαν σε ευρώ 6.967 χιλ. έναντι ευρώ 8.015 χιλ. το πρώτο εννεάμηνο 2008, μειωμένα κατά 13,1% ενώ τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας (ΕΑΤΑΜ) σημείωσαν μείωση της τάξης του 31,4% και ανήλθαν σε ευρώ 4.037 χιλ. έναντι ευρώ 5.884 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο του 2008. Σημειωτέο ότι τα αποτελέσματα επιβαρύνθηκαν και από απομείωση αποθεμάτων, η οποία αποδίδεται τόσο στη ταχεία επιδείνωση των συνθηκών στη αγορά κατά το τρίτο και κυρίως τέταρτο τρίμηνο του 2009 όσο και στα έκτακτα γεγονότα του περασμένου Δεκεμβρίου, που είχαν ως αποτέλεσμα την καθίζηση της ζήτησης στην Αθήνα και στην περιφέρεια, κατά την κρίσιμη αγοραστική περίοδο των Χριστουγέννων.
Η ιδιαίτερα θετική πορεία του δικτύου SPRIDER STORES στην Ελληνική αγορά αποτυπώνεται στα αποτελέσματα της μητρικής εταιρίας, με τα κέρδη προ φόρων, τόκων, αποσβέσεων και επενδυτικών αποτελεσμάτων (EBITDA) της μητρικής εταιρίας να διαμορφώνονται σε ευρώ 17.424 χιλ. έναντι ευρώ 14.996 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 16,2%. Αντίστοιχα, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και επενδυτικών αποτελεσμάτων (ΕΒΙΤ) ανήλθαν σε ευρώ 10.488 χιλ. έναντι ευρώ 9.605 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο του 2008, αυξημένα κατά 9,2%. Τα κέρδη προ φόρων (ΕΒΤ) διαμορφώθηκαν σε euro 9.810 χιλ. έναντι ευρώ 8.880 χιλ. το εννεάμηνο 2008, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 10,5%. Τέλος, τα κέρδη μετά από φόρους (ΕΑΤ) αυξήθηκαν κατά 4,5% και ανήλθαν σε ευρώ 6.804 χιλ. έναντι ευρώ 6.510 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο του 2008.
Καταλήγοντας, ο κ. Αθανάσιος Μαλτεζάκης ανέφερε ότι με γνώμονα τις δυσμενείς συνθήκες στην διεθνή οικονομία και στην καταναλωτική αγορά, ο Όμιλος παραμένει προσηλωμένος στο επενδυτικό του πρόγραμμα καθώς και στη συνεχή βελτιστοποίηση του λειτουργικού κόστους..
Σημείωση: Η εταιρική παρουσίαση έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της SPRIDER STORES στο διαδίκτυο: www.spriderstores.com καθώς και στην ιστοσελίδα του Χρηματιστηρίου Αθηνών www.athex.gr.