Δυναμικά νέα βήματα στις στέρεες βάσεις του 1999

Δυναμική και πολυδιάστατη αναμένεται να είναι και το 2000 η παρουσία της Unifon στην ελληνική αγορά υψηλής τεχνολογίας. Η εταιρία, συνεχίζοντας την αναπτυξιακή πορεία της, ήδη από την αρχή του χρόνου έχει προβεί σε μια σειρά στρατηγικών κινήσεων, βασιζόμενη στις στέρεες βάσεις του 1999. Το 1999 αποτέλεσε για τη Unifon χρονιά-ορόσημο στην εξέλιξη της, αλλά και εφαλτήριο για την πραγματοποίηση σημαντικών στόχων της. Tα οικονομικά μεγέθη της εταιρίας παρουσίασαν σημαντική αύξηση, αντικατοπτρίζοντας τη γενικότερη ανάπτυξή της. Ο κύκλος εργασιών της Unifon ανήλθε το 1999 σε 101 δισ. δρχ. και τα προ φόρων κέρδη της σε 4,027 δισ. δρχ., παρουσιάζοντας αύξηση 12% *και 30,97% αντίστοιχα, σε σχέση με το 1998.Η αυξημένη κερδοφορία της εταιρίας σε σχέση με την προηγούμενη χρήση, οφείλεται κυρίως στον προσανατολισμό προς υγιή ανάπτυξη της συνδρομητικής βάσης κινητής τηλεφωνίας που υιοθέτησε το δίκτυο της PANAFON μετά τον Απρίλιο, και στην ορθή διαχείριση κατά την περίοδο ανάπτυξης της ιδιόκτητης αλυσίδας καταστημάτων ψηφιακής τεχνολογίας e-motion. Η αλυσίδα καταστημάτων ψηφιακής τεχνολογίας e-motion ακολουθεί δυναμική πορεία. Η επεκτατική τάση, με βάση την οποία τα 12 καταστήματα στην αρχή του 1999 έφτασαν τα 61 στο τέλος του ίδιου έτους, συνεχίζεται με προοπτική άμεσης αύξησης, της τάξεως του 20% μέσα στο 2000.Οι Βαλκανικές Χώρες και η Κύπρος αποτελούν επίσης στόχο εξάπλωσης της αλυσίδας e-motion, με την Αλβανία να έχει πολύ σύντομα το πρώτο δικό της κατάστημα στο κέντρο των Τιράνων. Παράλληλα, στις αρχές του καινούριου χρόνου, εγκαινιάστηκε το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας στη διεύθυνση www.emotion.gr, το οποίο αποκτά καθημερινά όλο και περισσότερους πελάτες, καθώς δίνει στους επισκέπτες τη δυνατότητα άμεσης επιλογής από 3.000 προϊόντα .Στην ομαλή και ακόμη πιο αποτελεσματική απόδοση τόσο της αλυσίδας e-motion όσο και του ηλεκτρονικού καταστήματος, συμβάλλει η λειτουργία της νέας κεντρικής αποθήκης της Unifon στην οδό Πειραιώς. Η καλή οργάνωση της αποθήκης συντελεί στο να εξυπηρετεί με ταχύτητα και αξιοπιστία τα καταστήματα e-motion, και τους εμπορικούς συνεργάτες της εταιρίας. Στο πλαίσιο αυτό, η μηχανογραφική υποστήριξη της εταιρίας και η αυτοματοποίηση διαδικασιών ελέγχου των logistics αποτελούν ιδιαίτερα νευραλγικούς τομείς για τη Unifon. Ήδη από την 1η Ιανουαρίου, εξασφάλισε · με την άμεση συνεργασία της Info-Quest - την ευελιξία και το συγκριτικό πλεονέκτημα που της παρέχει η χρήση του συστήματος SAP.Ιδιαίτερα σημαντική είναι και η εκτεταμένη συμμαχία της Unifon με την Ηellas On Line, στο χώρο των υπηρεσιών Internet , με βάση την οποία η Unifon παρέχει στην Hellas On Line την απαραίτητη υποδομή για την εγκατάσταση σημείων πρόσβασης (κόμβων) της τελευταίας σε όλη την Ελλάδα, στα καταστήματα
e-motion. Η συμφωνία αυτή δίνει τη δυνατότητα στις δύο εταιρίες να προσφέρουν από κοινού, υψηλού επιπέδου και ταυτόχρονα προσιτές σε ό,τι αφορά το κόστος, υπηρεσίες στο διαδίκτυο και τις νέες τεχνολογίες, σε όλη την επικράτεια, εξασφαλίζοντας έτσι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο συγκεκριμένο χώρο.
Η στρατηγική ανάπτυξης του retail ψηφιακής τεχνολογίας της Unifon για το 2000, που προβλέπει την πανελλαδική κάλυψη να συνδυάζεται με ειδική γνώση της τοπικής αγοράς, επιτυγχάνεται σε μεγάλο βαθμό με τη συμμετοχή της εταιρίας σε συνεργαζόμενες, μικρότερες, αλλά ανερχόμενες αλυσίδες. Ειδικότερα, πρόσφατα η Unifon απέκτησε μέρος του μετοχικού κεφαλαίου των εταιριών ΤΕΤΟΜΑ.COM (55%), ΑCOM (16%) και Χαλιμούρδας Α.Ε. (35%) . Στις αλυσίδες αυτές η Unifon παρέχει την απαραίτητη υποστήριξη και τη δυνατότητα να συμμετέχουν, μέσω της δικής τους ανεξάρτητης πορείας, σε μία συνολική προσπάθεια βελτίωσης των παρεχομένων υπηρεσιών στον καταναλωτή.Η Unifon με όχημα την συμμαχία της με την TETOMA COM, στοχεύει στην αποτελεσματική και ολοκληρωμένη κάλυψη της αγοράς της Βόρειας Ελλάδας, ενώ αντίστοιχα η Κεντρική Ελλάδα (Θεσσαλία, Στερεά, μέρος της Ηπείρου) θα καλυφθεί μέσω της Χαλιμούρδας Α.Ε., η οποία δραστηριοποιείται δυναμικά στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας. Η ACOM AEBE δραστηριοποιείται στο χώρο της πληροφορικής και του αυτοματισμού γραφείου, ενώ πρόκειται να επεκταθεί στην κινητή τηλεφωνία και το ηλεκτρονικό εμπόριο, τομείς στους οποίους η Unifon διαθέτει ισχυρή παρουσία και τεχνογνωσία.Ιδιαίτερη, τέλος, έμφαση συνεχίζει να δίνει η Unifon στην ανάπτυξη πρωτοποριακών υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας, αποκλειστικά για τους συνδρομητές της. Έτσι προχώρησε στη δημιουργία δύο νέων υπηρεσιών, των Easy Care και Εasy Life, που ήρθαν να προστεθούν στις ήδη υπάρχουσες Easy Call και Easy Action.
H Easy Care δίνει στο συνδρομητή, τη δυνατότητα 24ωρης άμεσης τηλεφωνικής επικοινωνίας με ομάδα εξειδικευμένων γιατρών , καθώς και πραγματοποίησης · σε συνεργασία με τα διαγνωστικά κέντρα Euromedica - πλήρους ιατρικού ckeck up σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή. Αντίστοιχα, η υπηρεσία Easy Life προσφέρει, πληροφορίες και τηλέφωνα άμεσης ανάγκης, μετακινήσεων και ψυχαγωγίας. Πρόσφατα, η συγκεκριμένη υπηρεσία ενισχύθηκε και μετονομάστηκε σε Easy Life Plus, προσφέροντας την ευκαιρία αποκλειστικά στους συνδρομητές της Unifon να ενημερωθούν και να επιλέξουν εύκολα και γρήγορα, αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχεία και πακέτα εκδρομών, σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, και να τα παραλάβουν στο χώρο επιλογής τους εντός 48 ωρών.
Με αποφασιστικά και σταθερά βήματα, η Unifon , μετουσιώνει την τεχνογνωσία και την εμπειρία της σε επιχειρηματική δραστηριότητα, κατακτώντας υψηλή θέση στο χώρο της ψηφιακής τεχνολογίας*Ο κύκλος εργασιών της Unifon ανήλθε το 1999 σε 101 δισ. δρχ., αισθητά βελτιωμένος σε σχέση με την προηγούμενη χρήση, αν υπολογιστεί ότι στον κύκλο εργασιών 1998 περιλαμβάνονταν ο τζίρος του τελευταίου τριμήνου του 1997 της απορροφηθείσας Palmafone και ο τζίρος από εξαγωγές κινητών τηλεφώνων (που δεν επαναλήφθησαν το 1999 μετά από απόφαση της εταιρίας), που αθροιστικά ανήλθαν σε 22,48 δισ. δρχ. Μέ βάση τα δεδομένα αυτά ο κύκλος εργασιών της εταιρίας το 1999 παρουσίασε αύξηση της τάξεως του 12 % σε σχέση με το 1998.

Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων