Επικοινωνία μεταξύ Μελών του Χρηματιστηρίου Αθηνών και της Μονάδας Εξυπηρέτησης Μελών & Δικτύου:

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΜΕΛΩΝ & ΔΙΚΤΥΟΥ
  Service Desk (Κύριο Μέσο Επικοινωνίας) Τηλέφωνα e-mail

Ωράριο λειτουργίας

ΑΠΟ 09:00 ΕΩΣ 18:00

+30210 3366 385
+30210 3366 393

Μόνο για Επείγοντα θέματα που χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης από τη μεριά μας, όπως για παράδειγμα: τεχνικά προβλήματα, επείγουσα ανάγκη για παράταση ωραρίου ΣΑΤ, κ.λ.π.

ΑΠΟ 18:00 ΕΩΣ 20:15

  +30210 3366 819  
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΜΕΛΩΝ & ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ
  Αποστολή  e-mail από: Αποστολή
SMS από:
Για διάφορες ανακοινώσεις και θέματα λειτουργίας members-support@athexgroup.gr    
Για Έκτακτες Περιπτώσεις  όπως για παράδειγμα τεχνικά προβλήματα ATHEXurgent@athexgroup.gr  ATHEXurgent

 

Για την Υπηρεσία «Οn Behalf Οf Trader» (OBOT) καλείτε στο καταγραφόμενο +30210 3366 233

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ - ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ


 
 
 
Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων