Ανοδος πωλήσεων κατά 64% στα Bargain Stores το 2004
Ειδικότερα, σε τελικές τιμές από ευρώ 3.432.371 το 2003, το 2004 με την προσθήκη 3 νέων καταστημάτων έφτασαν τα ευρώ 5.633.322, με τα υπάρχοντα 10 καταστήματα οι προβλέψεις για το 2005 ξεπερνούν τα ευρώ 7.300.000 (τελικές τιμές).
Η Εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση για το 2005 στην διεύρυνση του δικτύου των BARGAIN με άμεση προτεραιότητα την απόκτηση μεγάλων καταστημάτων στο κέντρο της Αθήνας και Πειραιά με στόχο την διεύρυνση μεριδίου αγοράς.
Η αλυσίδα θα έχει ιδιαίτερα μεγάλη ανάπτυξη όταν ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική franchise υποδομή ώστε με άρτια οργάνωση να διευρύνει τα σημεία πώλησης με προσθήκη νέων καταστημάτων στην περιφέρεια με την μέθοδο του franchising.
Η επέκταση των BARGAIN στην Βαλκανική είναι η πρώτη προτεραιότητα της Εταιρείας ξεκινώντας από τη Βουλγαρία σε μεγάλο χώρο πλησίον του αεροδρομίου. Όπως είναι ήδη γνωστό η ΠΡΟΜΟΤΑ πραγματοποίησε σημαντικότατη πώληση του οικοπέδου της στο αεροδρόμιο της Sofia στην Βουλγαρία αντί ευρώ 9.500.000 χρήματα που θα εισρεύσουν στην Εταιρεία τέλος Μαρτίου σηματοδοτώντας πλέον νέες προοπτικές αφ' ενός στην ανάπτυξη των BARGAIN και αφ' ετέρου στην ανακατάληψη της ηγετικής θέσης στον παραδοσιακό της κλάδο του προωθη τικού δώρου.