FASHION BOX ΕΛΛΑΣ Α.Ε.

Αποφάσεις Γενικής Συνέλευσης

Πραγματοποιήθηκε σήμερα 23η Μαΐου 2005 και ώρα 17:00 στα γραφεία της Εταιρίας επί της οδού Καποδιστρίου 90 στην Νέα Ιωνία Αττικής, η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων της εταιρείας FASHION BOX ΕΛΛΑΣ ΑΕ στην οποία παρέστησαν 5 μέτοχοι κατέχοντες 4.849.750 μετοχές επί συνόλου 6.250.000 μετοχών εκπροσωπούντες ποσοστό 77,60 % του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου και επομένως η Γενική συνέλευση αυτή συνεδρίασε έγκυρα σε απαρτία επί όλων των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης. Η Γενική Συνέλευση, ενέκρινε ομοφώνως και παμψηφεί (σε ποσοστό 100% επί των παριστάμενων δικαιωμάτων ψήφου) τα ακόλουθα :
i. Εγκρίθηκαν οι Ετησίες Οικονομικές Καταστάσεις, εταιρικές και ενοποιημένες, της δέκατης εταιρικής χρήσης 2005 μετά από ακρόαση της Εκθέσεως Διαχειρίσεως του Διοικητικού Συμβουλίου και του Πιστοποιητικού Ελέγχου του Ορκωτού Ελεγκτή - Λογιστή.
ii. Εγκρίθηκε η διάθεση των κερδών και η καταβολή μερίσματος στους μετόχους ποσού Euro 0,04 ανά μετοχή για τη χρήση 2005, ενώ ορίσθηκε η Πέμπτη 25 Μαΐου 2006 ως ημέρα αποκοπής του μερίσματος και η Παρασκευή 2 Ιουνίου 2006 ως ημερομηνία έναρξης της πληρωμής του μερίσματος. Παράλληλα, εξουσιοδοτήθηκε το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας να προβεί σε όλες τις απαραίτητες σχετικές ενέργειες.
iii. Εγκρίθηκε η απαλλαγή των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου και του Ορκωτού Ελεγκτή - Λογιστή από κάθε ευθύνη αποζημιώσεως για τα πεπραγμένα της 10ης χρήσης 2005.
iv. Αποφασίστηκε να διενεργηθεί αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρίας με κεφαλαιοποίηση ποσού 468.750 Ευρώ εκ του λογαριασμού «υπόλοιπο κερδών εις νέο"με έκδοση και δωρεάν διανομή 1.562.500 νέων μετοχών. Παράλληλα, εξουσιοδοτήθηκε το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας να προβεί σε όλες τις απαραίτητες σχετικές ενέργειες και να λάβει όλες τις απαιτούμενες εγκρίσεις και να προβεί στην τακτοποίηση των κλασματικών δικαιωμάτων.
v. Αποφασίστηκε η τροποποίηση του άρθρου 5 του καταστατικού της εταιρίας συνεπεία της παραπάνω αυξήσεως του μετοχικού κεφαλαίου.
vi. Αποφασίστηκε η διάθεση των αποκτηθεισών ιδίων μετοχών στους απασχολούμενους στην εταιρία, σύμφωνα με τα άρθρο 16 § 12 του κ.ν. 2190/1920 και 1 του π.δ. 30/1988, όπως ισχύει. Παράλληλα, εξουσιοδοτήθηκε το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας να προβεί σε όλες τις απαραίτητες σχετικές ενέργειες.
vii. Εκλέχθηκε νέο πενταμελές Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας, με τριετή θητεία, που παρατείνεται αυτόματα μέχρι την πρώτη τακτική γενική συνέλευση μετά την λήξη της θητείας του, αποτελούμενο από τους:
1. Attilio Biancardi του Enzo και της Iris,
2. Κωνσταντίνο Τσουβελεκάκη του Γεωργίου και της Αγγελικής,
3. Luigi Buziol του Giuseppe και της Angela,
4. Andrea Borsatti του Antonio και της Sonia, και
5. Πέλοπα Λάσκο του Δημητρίου και της Ουρανίας, και καθορίστηκε ότι ανεξάρτητα μη εκτελεστικά μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου είναι οι κκ Andrea Borsatti και Πέλοψ Λάσκος.
viii. Εγκρίθηκαν οι αμοιβές που καταβλήθηκαν σε μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου κατά την διάρκεια της δέκατης εταιρικής χρήσης και προεγκρίθηκαν οι αμοιβές τους για την ενδέκατη εταιρική χρήση 1/1/2006 - 31/12/2006.
ix. Εκλέχθηκε τακτικός και αναπληρωματικός ορκωτός ελεγκτής / λογιστής για τη εταιρική χρήση 1/1/2006 - 31/12/2006 και καθορίστηκε η αμοιβή τους.
Σε ότι αφορά τις λοιπές ανακοινώσεις, ο κ. Τσουβελεκάκης πραγματοποίησε σύντομη αναφορά στα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου για το πρώτο τρίμηνο της χρήσης 2006. Πιο συγκεκριμένα, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στο πρώτο τρίμηνο του 2006 σε Euro 6,5 εκατ. έναντι Euro 5,3 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 21,3%. Αντίστοιχα τα κέρδη μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας σημείωσαν άνοδο 9,3% και διαμορφώθηκαν σε Euro 489 χιλ. έναντι Euro 447 χιλ. το πρώτο τρίμηνο του 2005. Τέλος, ο κ. Τσουβελεκάκης σημείωσε ότι από 01/01/2006 βρίσκεται σε λειτουργία το νέο σύστημα επιχειρηματικής πληροφόρησης SAP R/3, το οποίο αποτελεί μια δυναμική επένδυση που θα συνεισφέρει ουσιαστικά στην βελτίωση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας της εταιρείας τόσο σε βραχυπρόθεσμη βάση όσο και μακροπρόθεσμα.