Αποφάσεις Γενικής Συνέλευσης
Πραγματοποιήθηκε σήμερα 27.6.2004 η Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων της ΑΤΤΙ-ΚΑΤ Α.Τ.Ε. στα γραφεία της Εταιρείας Λ. Μεσογείων 109-111 Αθήνα, παρουσία πιστωτικών ιδρυμάτων, εργοληπτών και μεγάλου αριθμού θεσμικών και ιδιωτών Επενδυτών.
Κατά την συνέλευση αυτή ελήφθη ομόφωνα, εκτός των άλλων, η απόφαση να διανεμηθεί μέρισμα ενός λεπτού του ευρώ (0,01 ευρώ) ανά μετοχή. Ημερομηνία αποκοπής του μερίσματος ορίζεται η 29.6.2004 και δικαίωμα στο μέρισμα έχουν οι κύριοι μέτοχοι που κατέχουν μετοχές μέχρι και την 28.6.2004.
Ως χρόνος υλοποίησης της απόφασης αυτής ορίστηκε το διάστημα μεταξύ 10ης και 27ης Αυγούστου 2004. Ο ορισμός της ακριβούς ημερομηνίας καταβολής θα γίνει με απόφαση του Δ.Σ. της εταιρείας και θα ακολουθήσει σχετική ανακοίνωση στον τύπο.
Πέραν των ανωτέρω υπογραμμίσθηκαν στην Γενική Συνέλευση τα εξής:
Ο Κύκλος εργασιών της εταιρείας μαζί με τις κοινοπραξίες για την χρήση 2003 ανήλθε σε 131.706.534,27 ευρώ και τα καθαρά κέρδη προ φόρων της εταιρείας για την χρήση 2003 ανήλθαν σε 5.508.207,14 ευρώ.
Επίσης αναφέρθηκε ότι στο τέλος της χρήσης του 2003 η εταιρεία μας είχε ανεκτέλεστο υπόλοιπο 140,706 εκατομμύρια ευρώ, και προοπτικές τριετίας, βάσει και των αναμενόμενων αποτελεσμάτων διαγωνισμών στους οποίους συμμετείχε για δημόσια, ιδιωτικά και αυτοχρηματοδοτούμενα έργα.
Ειδικότερα η εταιρεία μας συμμετέχει σε διάφορους διαγωνισμούς των οποίων αναμένονται τα αποτελέσματα όπως η "Κατασκευή της γραμμής σύνδεσης του Λιμένα Ικονίου με το Σιδηροδρομικό Δίκτυο", ο "Οδικός ?ξονας Σχηματάρι - Χαλκίδα", η "Κατασκευή του τμήματος Σελλάσια - Γέφυρα Κελεφίνας της Ε.Ο. Τρίπολης - Σπάρτης" και ο "Βόρειος Οδικός 'Αξονας Κρήτης".
Παράλληλα έχει προεπιλεγεί σε Κοινοπραξία με ελληνικές και ξένες εταιρείες σε τρία αυτοχρηματοδοτούμενα έργα τον "Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας από Σκάρφεια έως Α.Κ. Παναγιάς Εγνατίας Οδού" τον "Αυτοκινητόδρομο Κόρινθος - Τρίπολη _ Καλαμάτα" και την "Υποθαλάσσια Αρτηρία Θεσσαλονίκης" εκ των οποίων στα δυο τελευταία έχει ξεκινήσει η διαδικασία της Β' φάσης του διαγωνισμού.
Τέλος έχει προεπιλεγεί σε σχήμα με ξένες εταιρείες στην "Επέκταση του Διαδρόμου Προσαπογειώσεων του Αερολιμένα Θεσσαλονίκης".
Μετά την αναμενόμενη απεμπλοκή των διαδικασιών ανάθεσης δημοσίων έργων θα προωθηθούν πληθώρα έργων ιδιαίτερα στην περιφέρεια και στα οποία η εταιρεία μας θα διεκδικήσει σοβαρό μερίδιο.