ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε.

Αποτελέσματα 1ου εξαμήνου 2002

Το κόστος της εξυγίανσης του Ομίλου Κωτσόβολος αποτυπώνεται στα δημοσιευθέντα στοιχεία του εξαμήνου Ιανουαρίου · Ιουνίου, ενώ είναι γεγονός ότι από τις αρχές του περασμένου Μαϊου η κατάσταση έχει αντιστραφεί, και τούτο θα γίνει εμφανές στα οικονομικά μεγέθη του εννεαμήνου Ιανουαρίου · Σεπτεμβρίου 2002.

Στη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου υλοποιήθηκε το μεγαλύτερο μέρος του προγράμματος μεταφοράς των καταστημάτων One Way Technostores A.E. στα καταστήματα της «ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ» ως Shop in Shop. Η αναδιάρθρωση της One Way Technostores Α.Ε. είχε ως συνέπεια τόσο τη μείωση των πωλήσεων όσο και την αύξηση των εξόδων (αποζημιώσεις, κ.λ.π.). Με βάση τη νέα στρατηγική του ομίλου το πρόγραμμα αυτό θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τέλος του έτους και εκτιμάται βάσιμα ότι η «ONE WAY» θα ανταποκριθεί κερδοφόρα πλέον στις ιδιαίτερα δύσκολες απαιτήσεις των αγορών πληροφορικής και κινητής τηλεφωνίας.

Με βάση λοιπόν την κατάσταση του πρώτου εξαμήνου οι πωλήσεις της εταιρείας «ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ» ανήλθαν σε 111,6 εκατ. Ευρώ έναντι 125,4 εκατ. Ευρώ το αντίστοιχο εξάμηνο του 2001, σημειώνοντας μείωση κατά 11% ενώ οι ζημιές ανήλθαν σε 3,9 εκατ. Ευρώ. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του Ομίλου Κωτσόβολος ανήλθε σε 155,4 εκατ. Ευρώ έναντι 163,9 εκατ. Ευρώ στο αντίστοιχο διάστημα του 2001, σημειώνοντας μείωση κατά 5% ενώ οι ζημιές ανήλθαν σε 12,9 εκατ. Ευρώ.

Όπως είναι γνωστό από τον περασμένο Μάϊο ο Όμιλος βρίσκεται σε διαδικασία αναδιοργάνωσης, οι συνέπειες της οποίας είναι εμφανείς τόσο στον τομέα των πωλήσεων όσο και στον τομέα λειτουργίας του.

Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις οκταμήνου παρουσιάζουν αύξηση σε σχέση με το 2001 ενώ το πρώτο εξάμηνο παρουσιάζουν σημαντική μείωση. Η Διοίκηση θεωρεί ότι η θετική πορεία του τελευταίου τριμήνου θα συνεχιστεί έτσι ώστε τα αποτελέσματα στο τέλος του χρόνου να είναι βελτιωμένα.

Τέλος η ολοκλήρωση εντός του 2002 των διαδικασιών συγχώνευσης των εταιρειών Π.ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε. και ΡΑΔΙΟ ΑΘΗΝΑΙ Α.Ε.Β.Ε.Τ.Ε. θα συμβάλλει στη μείωση του λειτουργικού κόστους της νέας εταιρείας που θα προκύψει και κατά συνέπεια στις πωλήσεις αλλά και στα αποτελέσματα.