FOLLI - FOLLIE

Αποτελέσματα 1ου εξαμήνου 2002

Σημαντική αύξηση παρουσίασαν τα ενοποιημένα αποτελέσματα της εταιρίας Folli Follie κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2002 έναντι του προηγούμενου έτους:

Ο κύκλος εργασιών της Εταιρίας κατά το Α' εξάμηνο ανήλθε στο πόσο των 59,5 εκ. ? έναντι 44,7 εκ. ? κατά το 2001 σημειώνοντας αύξηση κατά 33%.

Ακόμη σημαντικότερη αύξηση παρουσίασε η κερδοφορία της Εταιρίας κατά το ίδιο εξεταζόμενο διάστημα. Σε επίπεδο κερδών Προ Φορών Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) τα κέρδη ανήλθαν στο πόσο των 16,9 εκ. ? έναντι 11,68 εκ. ? για το προηγούμενο έτος, σημειώνοντας αύξηση κατά 45%.

Σε επίπεδο Καθαρών Κερδών Προ Φορών αυτά ανήλθαν στο πόσο των 14, 95 εκ ? έναντι 10,2 εκ. ? κατά το 2001 καταγράφοντας αύξηση κατά 47%.

Τα καθαρά προ φορών κέρδη μετά την αφαίρεση δικαιωμάτων μειοψηφίας ανήλθαν στα 14,57 εκ ? έναντι 10,52 εκ. ? για το αντίστοιχο περυσινό έτος, αυξημένα κατά 39%.

Ανοδικά κυμάνθηκαν και τα βασικά περιθώρια κέρδους της Εταιρίας , σε επίπεδο Προ Φορών Τόκων και Αποσβέσεων ( EBITDA) το περιθώριο επί του συνολικού τζίρου ανήλθε στο 28,35% έναντι 26,11% για το 2001 , σε επίπεδο καθαρών κερδών ανήλθε στο 25,11% έναντι 22,81% για την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Όσον αφορά στην γεωγραφική κατανομή των πωλήσεων, αυτές αναλύονται ως εξής: Η Ιαπωνία αποτέλεσε το 23% των συνολικών πωλήσεων, η υπόλοιπη Ασία το 44%, η Ευρώπη το 13% , τα Duty Free to 10% και η Ελλάδα το 10%.

Η Διοίκηση της Εταιρίας θεωρεί τα παραπάνω αποτελέσματα άκρως θετικά, επιβεβαιώνοντας πως η σωστή στρατηγική και η συνεχής προσπάθεια για την δημιουργία του μεγαλύτερου ελληνικού Brand Name στο εξωτερικό αποδίδει συνεχούς καρπούς, παρόλο που το διεθνές οικονομικό περιβάλλον βρίσκεται σε δύσκολη συγκυρία. Η Εταιρία κατορθώνει καθημερινά και αποτελεσματικά να αυξάνει την αναγνωρισιμότητα του σήματός της στον διεθνή στίβο της μόδας μέσω των στρατηγικών σημείων πώλησης.