Αποτελέσματα 1ου τριμήνου 2005
Η εταιρία πέτυχε σημαντική βελτίωση, κατά 3 ποσοστιαίες μονάδες, του μικτού περιθωρίου κέρδους κατά το Α? Τρίμηνο του 2005, το οποίο διαμορφώθηκε σε 47,4% έναντι 41,83% του αντίστοιχου περσινού. Η βελτίωση οφείλεται στην αποδοτικότερη διαχείριση του λειτουργικού κόστους με κύριο γνώμονα την βέλτιστη ποιότητα παραγωγής.
Ο κύκλος εργασιών παρουσίασε μείωση κατά 13% και ανήλθε σε 1,8 εκατ έναντι 2,1 εκατ το 2004. Η μείωση οφείλεται στην εποχικότητα που παρουσιάζει ο χώρος των εκδόσεων καθώς σημαντικά έσοδα απο διαφημιστικές καταχωρήσεις εισρέουν κατά τους τρεις τελευταίους μήνες του χρόνου. Η προσαρμογή των οικονομικών καταστάσεων από τα Ελληνικά στα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης (I.F.R.S.) είχε ως συνέπεια την επιβάρυνση του αποτελέσματος με την περαιτέρω διενέργεια προβλέψεων για επισφαλείς απαιτήσεις και με προβλέψεις αποζημίωσης προσωπικού, οι οποίες οδήγησαν στην μείωση των κερδών προ φόρων κατά 32% και ανήλθαν σε 106 χιλ έναντι 157 χιλ το 2004 Τα κέρδη μετά από φόρους ανά μετοχή διαμορφώθηκαν σε 0,01 έναντι 0,04. Αντίθετα, θετική επίδραση στην καθαρή θέση της εταιρείας είχε η αναπροσαρμογή της ακίνητης περιουσίας στην εύλογη αξία (fair value), από την οποία προέκυψε υπεραξία ποσού 4,5 εκατ , η οποία καταχωρήθηκε στα ίδια κεφάλαια. Η αξία του συνόλου των επενδυμένων κεφαλαίων κατά Δ.Π.Χ.Π. διαμορφώθηκε σε 7,5 εκατ . Η Διοίκηση εκτιμά ότι, η κυκλοφορία των οδηγών αγοράς αυτοκινήτου City Car-Μικρομεσαία , SUV και MPV- Πολυμορφικά και Τετρακίνητα, θα ενισχύσει περαιτέρω τα οικονομικά αποτελέσματα, βελτιώνοντας σημαντικά το περιθώριο κέρδους.
Σε ενοποιημένο επίπεδο τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 439 χιλ αυξημένα κατά 65%, γεγονός που αποδίδεται τόσο στην θετική πορεία της θυγατρικής εταιρείας Safetrack A.E. όσο και στην σταθερή πορεία των λοιπών θυγατρικών. Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 2,7 εκατ έναντι 2,9 εκατ το αντίστοιχο τρίμηνο. Το μικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε σε 53% έναντι 42% το αντίστοιχο περσινό. Τα κέρδη μετά από φόρους ανά μετοχή διαμορφώθηκαν σε 0,04 έναντι 0,06.