ΑΦΟΙ Ι.& Β. ΛΑΔΕΝΗΣ Α.Ε. - ΜΙΝΕΡΒΑ

Αποτελέσματα εννεαμήνου 2005

Αύξηση παρουσίασαν τα καθαρά προ φόρων κέρδη της εταιρίας και του ομίλου εταιριών Αφοί Ι. & Β. Λαδένη ΜΙΝΕΡΒΑ ΑΕ στο τρίτο τρίμηνο του 2005 σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Σύμφωνα με τα ΔΛΠ τα καθαρά προ φόρων κέρδη, του Ομίλου Αφοί Ι. & Β. Λαδένης Α.Ε. ΜINERVA ενισχύθηκαν κατά το τρίτο τρίμηνο του 2005 κατά 4,2% και ανήλθαν σε 921 χιλ. ευρώ έναντι 884 χιλ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο του 2004. Σε εταιρικό επίπεδο τα καθαρά προ φόρων κέρδη διαμορφώθηκαν στο τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους στα 961 χιλ. ευρώ από 874 χιλ. ευρώ πέρυσι, αυξημένα κατά 10%. Τα καθαρά μετά από φόρους κέρδη σε επίπεδο ομίλου διαμορφώθηκαν σε 782 χιλ. ευρώ έναντι 855 χιλ. ευρώ κατά το εννεάμηνο του 2004 παρουσιάζοντας μικρή υποχώρηση κατά 8,5%. Όσον αφορά τη μητρική εταιρία, τα κέρδη μετά από φόρους στο εννεάμηνο του 2005 ανήλθαν σε 860 χιλ. ευρώ έναντι 861 χιλ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2004, με οριακή πτώση 0,1%. Σε ικανοποιητικά επίπεδα κινήθηκε ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ώς και του ομίλου στο εννεάμηνο, καθώς ανήλθαν στο ποσό των 15.216 χιλ. ευρώ και 16.709 χιλ. ευρώ αντίστοιχα, παρουσιάζοντας μικρή υποχώρηση κατά 6,6% και 2,1% αντίστοιχα σε σχέση με το εννεάμηνο του 2004. Η πορεία του κύκλου εργασιών την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2005 επιβεβαίωσε τις προηγούμενες εκτιμήσεις της διοίκησης της Αφοί Ι. & Β. Λαδένης Α.Ε. ΜINERVA για βελτίωση, που είχαν διατυπωθεί μετά την μείωση που εμφανίστηκε στο A? εξάμηνο του έτους, λόγω της αρνητικής συγκυρίας στην αγορά ένδυσης. Σε ότι αφορά την εμπορική δραστηριότητα της, η διοίκηση της εταιρίας με στόχο να αυξήσει περαιτέρω τις πωλήσεις της, καθώς και την προώθηση όλης της γκάμας των προιόντων της στο ευρύ καταναλωτικό κοινό, προχώρησε στην ίδρυση δυο καταστημάτων σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα, εντός των νέων εμπορικών κέντρων μεγάλης προβολής, MEDITERRANEAN COSMOS και MALL ATHENS, η λειτουργία των οποίων ξεκίνησε πρόσφατα. Στα πλαίσια επίσης της προώθησης των προϊόντων της εταιρείας, βρίσκεται σε εξέλιξη διαφημιστική καμπάνια μέσου της τηλεόρασης και του περιοδικού τύπου. Σε ικανοποιητικά επίπεδα παραμένει το μικτό περιθώριο κέρδους της εταιρείας και του ομίλου, καθώς αυτό διαμορφώθηκε στο 36,4% και 36,3% αντίστοιχα για το εννεάμηνο του 2005.