Χ. ΜΠΕΝΡΟΥΜΠΗ & ΥΙΟΣ Α.Ε.

Αποτελέσματα Ετους 2006

Σημαντική αύξηση σημείωσαν τα κέρδη προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου ΜΠΕΝΡΟΥΜΠΗ, τα οποία ανήλθαν στα Euro 2,90 εκ. για το έτος 2006, έναντι Euro 1,89 εκ. το έτος 2005.
Τα κέρδη προ φόρων του έτους 2006 ανήλθαν στα Euro 2,73 εκ. έναντι Euro 2,64 εκ. του έτους 2005, στο οποίο συμπεριλαμβάνονταν και τα κέρδη από την πώληση της συμμετοχής στην εταιρεία SEB ΜΠΕΝΡΟΥΜΠΗ ΑΕ ποσού Euro 0,81 εκ.
Τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας, διαμορφώθηκαν στα Euro 1,64 εκ., έναντι Euro 1,98 εκ. την αντίστοιχη παρελθούσα περίοδο, αφού ολοκληρώθηκε στην παρούσα περίοδο ο φορολογικός έλεγχος των προηγουμένων χρήσεων 2003, 2004, και 2005 της μητρικής εταιρείας του Ομίλου απ'' όπου προέκυψε φόρος εισοδήματος Euro 0,28 εκ.
Αύξηση κατά 20,29% παρουσίασε ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών από την αμιγώς εμπορική δραστηριότητα του Ομίλου που ανήλθε το έτος 2006 στα Euro 46,74 εκ. έναντι Euro 38,86 εκ. το προηγούμενο έτος 2005. Ο συνολικός κύκλος εργασιών συμπεριλαμβανομένων και των πωλήσεων καρτών κινητής τηλεφωνίας ποσού Euro 18,89 εκ. ανήλθε το έτος 2006 στα Euro 65,63 εκ. έναντι Euro 63,45 εκ. για το 2005. Επισημαίνεται οτι η ΜΠΕΝΡΟΥΜΠΗ το 2006 σταματάει την εμπορία καρτών κινητής τηλεφωνίας.
Σε επίπεδο Μητρικής εταιρείας τα κέρδη προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν το έτος 2006 σε Euro 1,45 εκ. έναντι Euro 0,79 εκ. το προηγούμενο έτος 2005.
Τα κέρδη προ φόρων της Μητρικής εταιρείας ανήλθαν το έτος 2006 σε Euro 1,59 εκ. έναντι Euro 1,87 εκ. κατά το έτος 2005, ενώ τα μετά από φόρους κέρδη διαμορφώθηκαν στα 0,85 εκ. έναντι 1,52 εκ. το προηγούμενο έτος 2005, δεδομένου ότι αφενός το έτος 2005 συμπεριλαμβάνονταν και τα κέρδη από την πώληση της συμμετοχής στην εταιρεία SEB ΜΠΕΝΡΟΥΜΠΗ ΑΕ ποσού 0,81 εκ. και αφετέρου ολοκληρώθηκε στην παρούσα περίοδο ο φορολογικός έλεγχος των προηγουμένων χρήσεων 2003, 2004, και 2005 απ'' όπου προέκυψε φόρος εισοδήματος Euro 0,28 εκ
Για το 2007, η ΜΠΕΝΡΟΥΜΠΗ έχει τα εξής στρατηγικά πλάνα: στο χώρο του εξοπλισμού ξενοδοχείων και εστιατορίων και ευρύτερα μονάδων εστίασης και φιλοξενίας στην Ελλάδα διατηρεί την ηγετική της θέση, ενώ ταυτόχρονα ιδρύει τη θυγατρική "Benrubi Bulgaria" και εγκαινιάζει εκθεσιακό χώρο στη Σόφια, απ'' όπου θα εξυπηρετούνται οι αγορές της Βουλγαρίας, αλλά και των γύρω χωρών. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία υπέγραψε συμφωνία αποκλειστικής συνεργασίας με τον μεγαλύτερο κατασκευαστή ειδών πορσελάνης στον κόσμο, την εταιρεία RAK (Αραβικά Εμιράτα).
Στο χώρο των λευκών συσκευών, ενώ το 2006 ήταν χρονιά διείσδυσης της αγοράς με τα προϊόντα Brandt, το 2007 είναι η χρονιά σημαντικής ανάπτυξης των πωλήσεων, μέσω της μεγιστοποίησης των σημείων διανομής και του εμπλουτισμού της γκάμας προϊόντων. Ταυτόχρονα, ο όμιλος Fagor Brandt και η Μπενρουμπή επεκτείνουν τη συνεργασία τους μέσω των προϊόντων De Diedriech. Πρόκειται για μια γκάμα εντοιχισμένων προϊόντων κουζίνας (φούρνοι, κεραμικές εστίες, απορροφητήρες, πλυντήρια πιάτων) εξαιρετικού σχεδιασμού και ποιότητας.
Η Izzy, μάρκα μικρών ηλεκτρικών συσκευών, αποκτά συνεχώς μεγαλύτερα μερίδια στο χώρο, κατακτώντας ηγετικές θέσεις σε ορισμένες κατηγορίες προϊόντων.
Χάρη στην τεχνογνωσία, την πληρότητα και την ποιότητα των προϊόντων της γκάμας Izzy, η Μπενρουμπή πρόκειται να γίνει προμηθευτής του Γαλλικού Ομίλου Fagor Brandt, θα πωλεί, δηλαδή, τα προϊόντα Izzy κάτω από τη μάρκα Brandt στην αγορά της Γαλλίας. Η συμφωνία αυτή αναμένεται να αυξήσει σημαντικά τα μεγέθη της Electrolink.
Ταυτόχρονα, η Electrolink συνήψε αποκλειστική συμφωνία διανομής των προϊόντων Cuisinart για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Βουλγαρία. Πρόκειται για την ηγετική μάρκα μικρών ηλεκτρικών συσκευών στην Αμερική.
Επιπροσθέτως, η συνεργασία με την πρώτη στον κόσμο κατασκευάστρια εταιρεία προϊόντων περιποίησης μαλλιών, την BaByliss, συνεχίζει να αυξάνει σημαντικά τις πωλήσεις, κατακτώντας υψηλότατα μερίδια, στη συγκεκριμένη κατηγορ
Ταυτόχρονα, η αλυσίδα καταστημάτων λιανικής (www.home.com) ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα μεγάλο κατάστημα στον Πειραιά, όπου πρωτοεφαρμόστηκε, με μεγάλη επιτυχία, η ιδέα ενιαίας πρότασης με το βιβλιοπωλείο Ελευθερουδάκη.
Τέλος, το δίκτυο ενισχύθηκε με νέο κατάστημα στο εμπορικό κέντρο Cosmos Πυλαίας Θεσσαλονίκης, ενώ το κεντρικό πιλοτικό κατάστημα στη Θεσσαλονίκη πρόκειται να υπερδιπλασιάσει το μέγεθός του.