NOTOS COM ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ Α.Ε.Β.Ε.
Αποτελέσματα Α' εξαμήνου 2004 -Αύξηση πωλήσεων κατά 8% - περαιτέρω βελτίωση κερδοφορίας κατά 20%
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Με βελτιωμένη κερδοφορία έκλεισε η Notos Com το Α' εξάμηνο του 2004, αποτέλεσμα τόσο της σταδιακής ωρίμανσης της διαχείρισης των νέων μαρκών πού αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια του 2003, όσο και του ιδανικότερου μείγματος προϊόντων από πλευράς περιθωρίων κέρδους. Έτσι, το Μεικτό Περιθώριο εμφανίζεται βελτιωμένο κατά 1%, πού σε συνδυασμό με την κατά 8% αύξηση των πωλήσεων, οδήγησε σε 4,4 εκατ. ευρώ πρόσθετα μεικτά κέρδη.
Η αύξηση των λειτουργικών εξόδων, προερχόμενη κυρίως από πρόσθετες διαφημιστικές δαπάνες πού είναι απαραίτητες για τη δυναμική διείσδυση στην αγορά με νέα προϊόντα, συνέβαλαν στη διατήρηση του περιθωρίου λειτουργικής κερδοφορίας στα ίδια επίπεδα με αυτά του αντίστοιχου εξαμήνου του 2003, ήτοι στο 18,9% επί των πωλήσεων. Η μείωση όμως των χρηματοοικονομικών εξόδων, κυρίως σας συνέπεια της μείωσης του δανεισμού, συνέβαλε στη βελτίωση του περιθωρίου καθαρού κέρδους κατά 1,5% (αύξηση κατά ευρώ 2,73 εκατ. σε απόλυτ ες τιμές), παρά τις πρόσθετες δαπάνες απόσβεσης πού προέκυψαν από το άνοιγμα νέων καταστημάτων.
Πιό συγκεκριμένα:- ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ ΚΕΡΔΗ: 16,62 εκ. ευρώ (Αυξημένα κατά 20% σε σύγκριση με το 2003). Τα προ φόρων κέρδη έφτασαν στο ύψος των 16,62 εκ. ευρώ, ήτοι 15,7% επί των πωλήσεων έναντι 13,89 εκ. ευρώ και 14,2% αντίστοιχα το α' εξάμηνο του 2003.
- ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΡΔΗ: 20,02 εκ. ευρώ (Αυξημένα κατά 7,6% σε σύγκριση με το 2003) Το λειτουργικό κέρδος διαμορφώθηκε σε 20,02 εκ. ευρώ, έναντι 18,6 εκ. Ευρώ του προηγουμένου έτους, ήτοι παρέμεινε στα ίδια επίπεδα των 18,9% ως ποσοστό επί των πωλήσεων.
- ΜΙΚΤΑ ΚΕΡΔΗ: 47,7 εκ. ευρώ (Αυξημένα κατά 10,3% σε σύγκριση με το 2003) Το μεικτό κέρδος σημείωσε άνοδο, φτάνοντας στο ύψος των 47,7 εκ. ευρώ, έναντι 43,2 εκ. ευρώ το αντίστοιχο εξάμηνο του 2003, το δε περιθώριο μεικτού κέρδους έφτασε το 45% επί των πωλήσεων από 44,1%.
- ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ: 106 εκ. ευρώ (Αυξημένος κατά 8% σε σύγκριση με το 2003) Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 106 εκ. ευρώ από τα 98 εκ. ευρώ το 2003. Η αύξηση είναι σύμφωνη με τις προβλέψεις της εταιρίας για το διάστημα του α' εξαμήνου. Σημειωτέον ότι συμπεριλαμβάνει μόνο ένα τρίμηνο πωλήσεων των προϊόντων Max Mara και Marina Rinaldi, ενώ βέβαια δεν συμπεριλαμβάνει πωλήσεις των καλλυντικών των Οίκων Clarins και Thierry Mugler, η αντιπροσώπευση των οποίων αποκτήθηκε μόλις τον Ιούλιο.