Αποτελέσματα Α' εξαμήνου 2005
Ταυτόχρονα, σε επίπεδο μητρικής Εταιρίας, ο κύκλος εργασιών του Α! εξαμήνου ανήλθε στα ευρώ 24,2 εκατ. ενώ τα κέρδη στα ευρώ 1,192 εκατ. προ φόρων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στον κύκλο εργασιών περιλαμβάνονται πωλήσεις καρτών κινητής τηλεφωνίας ύψους ευρώ 15,4 εκατ. έναντι ευρώ 21 το 2004. Αποτέλεσμα των πωλήσεων αυτών είναι η διαμόρφωση του μικτού περιθωρίου κέρδους της μητρικής σε 20,19%. Αφαιρούμενων των πωλήσεων καρτών κινητής τηλεφωνίας, το μικτό περιθώριο κέρδους, σε επίπεδο μητρικής, ανήλθε, το A! εξάμηνο του 2005, σε 39,68% και σε επίπεδο Ομίλου, σε 37,99%, ενώ το αντίστοιχο εξάμηνο του 2004 είχε διαμορφωθεί σε επίπεδο μητρικής σε 38,46% ενώ σε επίπεδο Ομίλου σε 34,26%.
Υπενθυμίζεται η γνωστή, από 1.1.2005, διακοπή της συνεργασίας ανάμεσα στις εταιρίες ΜΠΕΝΡΟΥΜΠΗ ΑΕ και SEB INTERNATIONAL SA και η εξ αυτού του λόγου παύση της συμμετοχής των αποτελεσμάτων της τελευταίας στον ενοποιημένο ισολογισμό του Ομίλου.
Σημειώνεται ότι, κατά το Α! εξάμηνο του 2004 η συμμετοχή της θυγατρικής SEB-ΜΠΕΝΡΟΥΜΠΗ ΑΕ στον ενοποιημένο ισολογισμό του Ομίλου ήταν της τάξεως των ευρώ 8,4 εκατ. σε πωλήσεις και ευρώ 0,9 εκατ. σε κερδοφορία ενώ στα ενοποιημένα αποτελέσματα του Α' εξαμήνου του 2004 συμπεριλαμβάνονται κέρδη ύψους ευρώ 1,9 εκατ. από πώληση ακινήτου.
Με στόχο την ενίσχυση των μεγεθών του Ομίλου και με την ευκαιρία της απεμπλοκής της από την υποχρέωση μη ανταγωνισμού, που συνεπαγόταν η συνεργασία της με την SEB, η Εταιρία, προχώρησε από την αρχή του έτους στη σύναψη νέων συνεργασιών με γνωστούς Οίκους του εξωτερικού.
Συγκεκριμένα, η Εταιρία ξεκίνησε αποκλειστική συνεργασία από 1ης Ιουλίου 2005 με την αμερικάνικη εταιρία BABYLISS, την Νο 1 εταιρία σε παγκόσμιο επίπεδο στα προϊόντα περιποίησης μαλλιών και προσωπικής φροντίδας, με σκοπό την κατάκτηση σημαντικών μεριδίων στην αγορά αυτή.
Ταυτόχρονα, οι πωλήσεις που προκύπτουν από τη συνεργασία με τον μεγαλύτερο Ιταλικό Οίκο παραγωγής αντικολλητικών σκευών, την TVS, προβλέπεται να ξεπεράσουν τους αρχικούς στόχους, χάρη στη δύναμη διανομής της εταιρίας σε ένα πανελλαδικό δίκτυο πελατών 1.000 σημείων.
Τον Ιούλιο του 2005, η ΜΠΕΝΡΟΥΜΠΗ σύναψε στρατηγικής σημασίας συνεργασία με την BRANDT Γαλλίας με σκοπό την αποκλειστική διανομή των γνωστών λευκών ηλεκτρικών συσκευών. Οι πωλήσεις προϊόντων BRANDT αναμένεται να ξεκινήσουν εντός του μηνός Σεπτεμβρίου