ΦΟΙΝΙΞ ΜΕΤΡΟΛΑΪΦ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣ

Αποτελέσματα χρήσης Εννεαμήνου 2004

_Ζημίες Ευρώ 5,4 εκατ.
_Υλοποίηση του προγράμματος αναδιοργάνωσης της Εταιρίας
_Εξορθολογισμός των λειτουργιών της Φοίνιξ Metrolife Εμπορική.

Σημαντική αύξηση της παραγωγής ασφαλίστρων παρουσιάζουν οι κλάδοι γενικών ασφαλίσεων της Εταιρίας κατά 23,2 %, (πλην του αυτοκινήτου), με επικεφαλής τον κλάδο πυρός, που εμφανίζει αύξηση παραγωγής σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, κατά 29% (ευρώ 7,7 εκ).

Η Εταιρία αντιμετώπισε άμεσα τις απώλειες της παραγωγής στον κλάδο αυτοκινήτων - η οποία, μαζί με τον περιορισμό των εσόδων από επενδύσεις, ήταν οι κύριες αιτίες διαμόρφωσης της ζημίας - παρουσιάζοντας και διαθέτοντας ήδη στην αγορά, νέα ανταγωνιστικά πακέτα ασφάλισης αυτοκινήτων, τα οποία προβλέπεται ότι θα αντισταθμίσουν τις παραπάνω απώλειες ασφαλίστρων και θα βελτιώσουν περαιτέρω το τεχνικό αποτέλεσμα του κλάδου. Ήδη παρατηρείται επιβράδυνση της αρνητικής τάσης στην παραγωγή του συγκεκριμένου κλάδου, με αποτέλεσμα η μείωσή της να περιοριστεί στα 12,4 εκατ. ευρώ (14,1 %) κατά το εννεάμηνο, έναντι πτώσης 16,4 εκατ. ευρώ (26,7 %) κατά το α' εξάμηνο.

Σημαντική αύξηση παρουσίασε η παραγωγή του κλάδου Ζωής (17,8 %), παρά τη μείωση της παραγωγής των ομαδικών συνταξιοδοτικών συμβολαίων.

Η προσπάθεια για τη μείωση του λειτουργικού κόστους θα ενταθεί ακόμη περισσότερο, δεδομένου ότι ο περιορισμός τους αποτελεί βασικό άξονα της στρατηγικής του Ομίλου της Εμπορικής. Σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια αυτή αποτελεί το νέο πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου του προσωπικού, με το οποίο αποχωρούν 40 εργαζόμενοι περίπου.

Η νέα διοίκηση του Ομίλου της Εμπορικής Τράπεζας έχει θέσει ως πρωταρχικό στόχο την εξυγίανση των χρηματοοικονομικών μεγεθών της Εταιρίας. Σε αυτό το πλαίσιο, το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε να συγκαλέσει Έκτακτη Γενική Συνέλευση των Μετόχων στις 22 Δεκεμβρίου 2004, με σκοπό την Αύξηση του Μετοχικού της Κεφαλαίου. Παράλληλα η νέα Διοίκηση της εταιρίας, προτίθεται στην παρούσα χρήση, να απεικονίσει λογιστικά όλα τα ποσά των σημειώσεων των Οικονομικών Καταστάσεων.

Η νέα στρατηγική της Φοίνιξ Metrolife Εμπορική θα στηριχθεί, μεταξύ άλλων, στους ακόλουθους άξονες:
_ αναδιοργάνωση και βελτιστοποίηση της δομής και των διαδικασιών πωλήσεων της Εταιρίας.
_ επανεξέταση της τιμολογιακής πολιτικής, με σκοπό τη βελτίωσή του τεχνικού αποτελέσματος όλων των κλάδων ασφάλισης.
_ βελτίωση της ρευστότητας μέσω της εντατικοποίησης των εισπράξεων.
_ περαιτέρω μείωση και αποτελεσματικότερη διαχείριση του λειτουργικού κόστους.
_ περαιτέρω ανάπτυξη των συνεργιών με την Τράπεζα, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων, με παράλληλη μείωση του κόστους πρόσκτησης της νέας παραγωγής.