Χ. ΜΠΕΝΡΟΥΜΠΗ & ΥΙΟΣ Α.Ε.
Αποτελέσματα Α' Τριμήνου 2006
Αύξηση 56% σημείωσαν τα κέρδη προ φόρων χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου ΜΠΕΝΡΟΥΜΠΗ τα οποία ανήλθαν σε Euro 1,47 εκ. το πρώτο τρίμηνο του 2006 έναντι Euro 0,94 εκ. του πρώτου τριμήνου του 2005. Τα κέρδη προ φόρων του πρώτου τρίμηνου του 2006 ανήλθαν σε Euro 1,15 εκ. έναντι Euro 1,66 εκ. του αντίστοιχου τριμήνου του 2005 στο οποίο συμπεριλαμβάνονται και τα κέρδη από την πώληση της συμμετοχής στην εταιρεία SEB ΜΠΕΝΡΟΥΜΠΗ ΑΕ ποσού Euro 0,81 εκ. Τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας, διαμορφώθηκαν στα Euro 0,81 εκ. έναντι Euro 1,12 εκ. την αντίστοιχη παρελθούσα περίοδο. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε το πρώτο τρίμηνο του 2006 στα Euro 15,3 εκ. έναντι Euro 18,7 εκ. του πρώτου τριμήνου του 2005, εκ των οποίων Euro 4,4 εκ. προέρχονται από τη δραστηριότητα της πώλησης καρτών κινητής τηλεφωνίας κατά το πρώτο τρίμηνο του 2006, ενώ την αντίστοιχη περίοδο του 2005 οι πωλήσεις κάρτας ανήλθαν στα Euro 10,2 εκ. Σε επίπεδο Μητρικής εταιρείας τα κέρδη προ φόρων χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν το πρώτο τρίμηνο του 2006 σε Euro 0,47 εκ. έναντι Euro 0,17 εκ. του πρώτου τριμήνου του 2005. Τα κέρδη προ φόρων της Μητρικής εταιρείας ανήλθαν το πρώτο τρίμηνο του 2006 σε Euro 0,22 εκ. έναντι Euro 1,00 εκ. του πρώτου τριμήνου του 2005 στο οποίο συμπεριλαμβάνονται και τα κέρδη από την πώληση της συμμετοχής στην εταιρεία SEB ΜΠΕΝΡΟΥΜΠΗ ΑΕ ποσού 0,81, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας, διαμορφώθηκαν στα Euro 0,15 εκ. έναντι Euro 0,69 εκ. την αντίστοιχη παρελθούσα περίοδο. Τέλος, ο κύκλος εργασιών της Μητρικής εταιρείας ανήλθε το πρώτο τρίμηνο του 2006 στα Euro 7,57 εκ. έναντι Euro 14,69 εκ. του πρώτου τριμήνου του 2005, εκ των οποίων πωλήσεις Euro 9,25 εκ. προέρχονται από τη δραστηριότητα της πώλησης καρτών κινητής τηλεφωνίας κατά την παρελθούσα περίοδο του 2005, ενώ κατά την τρέχουσα περίοδο του 2006 η μητρική εταιρεία δεν πραγματοποίησε πωλήσεις καρτών κινητής τηλεφωνίας. Για το τρέχον έτος και ειδικότερα για την αγορά των λευκών συσκευών, η εταιρεία εκμεταλλευόμενη το ευρύ δίκτυο διανομής της, κατακτά σταδιακά σημαντικά μερίδια με τα προϊόντα της μάρκας Brandt. Ταυτόχρονα, στο χώρο του εξοπλισμού επαγγελματικών μονάδων (ξενοδοχεία, εστιατόρια κ.α.) αναμένεται σημαντική ενίσχυση των πωλήσεων, χάρη στην ιδιαίτερα θετική τουριστική χρονιά, ενώ η εταιρεία πρόκειται να συνάψει άμεσα νέα συνεργασία με στρατηγικό προμηθευτή του κλάδου. Αναφορικά με το δίκτυο λιανικής
www.home.com, η εταιρεία προχωρά στο άνοιγμα νέων καταστημάτων, με πρώτο κομβικό σημείο στον Πειραιά. Στο χώρο των μικρών ηλεκτρικών συσκευών, μέσω της θυγατρικής εταιρείας ELECTROLINK ΑΕ, η εταιρεία ΜΠΕΝΡΟΥΜΠΗ μπαίνει ακόμα πιο δυναμικά με νέα προσέγγιση στο χώρο των μικρών ηλεκτρικών συσκευών καθιερώνοντας όλο και πιο δυναμικά τη δική της μάρκα IZZY, κατακτώντας μεγαλύτερα μερίδια αγοράς και εξασφαλίζοντας αυξημένα περιθώρια κέρδους για την εταιρεία και για τους πελάτες της.