Αποτελέσματα τρίτου τριμήνου - Εγκαινιάστηκε στο Χαλάνδρι το πρώτο Self Scanning κατάστημα στην Ελλάδα.
Κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2003, συνεχίστηκε η αύξηση των πωλήσεων και η βελτίωση της κερδοφορίας της "ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ" Βασιλόπουλος, τόσο σε ατομική όσο και σε ενοποιημένη μορφή.
Συγκεκριμένα ο Κύκλος Εργασιών της "ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ" αυξήθηκε κατά 7,6% από ευρώ 531,4 εκατ. σε ευρώ 571,6 εκατ. Τα Κέρδη προ Αποσβέσεων και Τόκων (EBIDTA) ανήλθαν σε ευρώ 20,2 εκατ. (αύξηση κατά 1,8%) από ευρώ 19,8 εκατ. το 2002, ενώ τα Κέρδη προ Φόρων αυξήθηκαν κατά 6,5% και ανήλθαν σε ευρώ 5,87 εκατ. από ευρώ 5,51 εκατ. τον προηγούμενο χρόνο.
Ακόμα πιο σημαντική βελτίωση παρουσιάζουν τα αποτελέσματα σε ενοποιημένη βάση, όπου ο Κύκλος Εργασιών αυξήθηκε κατά 8,8% από ευρώ 600,4 εκατ. σε ευρώ 653,0 εκατ., τα Κέρδη προ Αποσβέσεων και Τόκων (EBIDTA) ανήλθαν σε ευρώ 28,7 εκατ. από ευρώ 22,1 εκατ., παρουσιάζοντας αύξηση κατά 29,4% σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο, και τα Κέρδη προ Φόρων ανήλθαν στα ευρώ 3,06 εκατ., σημειώνοντας μια σημαντική αύξηση σε σχέση με την ζημία κατά ευρώ 2,8 εκατ. του προηγούμενου έτους.
Τα δύο νέα καταστήματα, το ένα στην κεντρική αγορά του Πειραιά και το δεύτερο στην Λεωφ. Πεντέλης στο Χαλάνδρι, ήδη ενισχύουν την αυξητική πορεία των πωλήσεων της Εταιρίας. Το κάθε ένα από αυτά αντιπροσωπεύει ένα από τους δυο νέους τύπους καταστημάτων που εισάγει η Εταιρία.
Το κατάστημα του Πειραιά είναι το πρώτο Ευρωπαϊκό City Store που εγκαινιάζεται στην Ευρώπη στις αγορές όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος Delhaize. Είναι ένα αποκλειστικά γρήγορης αυτοεξυπηρέτησης (self-service) κατάστημα που ανταποκρίνεται στις καθημερινές ανάγκες του πολυάσχολου καταναλωτή.
Το κατάστημα του Χαλανδρίου, το οποίο εγκαινιάστηκε στις 7 Νοεμβρίου, με χώρο πώλησης 1.500 τ.μ., επίσης απευθύνεται στον καταναλωτή που δεν μπορεί να αφιερώνει πολύ χρόνο στις αγορές του, καθώς είναι κατάστημα "ελεύθερης ροής" (free flow) και επιπλέον εισάγει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το σύστημα του self-scanning. Χάρη στο self-scanning, ο πελάτης θα έχει τη δυνατότητα να καταγράφει / σκανάρει ο ίδιος τα προϊόντα που επιλέγει, και να πληρώνει στο ταμείο χωρίς να χρειάζεται να αδειάζει και να ξαναγεμίζει το καλάθι με το εμπόρευμα . Η άνεση του χώρου στάθμευσης , η εύκολη προσέγγιση και η λειτουργική διαρρύθμιση του χώρου συνεισφέρουν επιπρόσθετα στην άμεση και καλύτερη εξυπηρέτηση.
Η ανακαίνιση, η αναβάθμιση και σε ορισμένες περιπτώσεις η επέκταση του χώρου πώλησης, έχουν συμβάλει άμεσα στην αυξητική πορεία των πωλήσεων. Κατά τη διάρκεια του εννεαμήνου συνολικά έξι καταστήματα ΤΡΟΦΟ ανακαινίστηκαν και μετατράπηκαν σε "ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ" σούπερ μάρκετ και ένα επιπλέον μετατράπηκε σε ΑΒ City Μarket. Μέχρι το τέλος του 2003, θα ολοκληρωθεί η μετατροπή όλων των υπολοίπων καταστημάτων ΤΡΟΦΟ. Ακόμη, επεκτάθηκε ο χώρος πώλησης σε δύο καταστήματα της "ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ" ενώ ένα νέο κατάστημα άνοιξε στην Νέα Μάκρη. Το δίκτυο δικαιόχρησης (franchising) της "ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ" έχει πλέον επεκταθεί σε δώδεκα ΤΡΟΦΟ Μarket στην Αττική και στην περιφέρεια. Τέλος με τη εκτεταμένη ανακαίνιση του καταστήματος του Ελληνικού, ο Αθηναίος καταναλωτής έχει την ευκαιρία να γνωρίσει τις πλέον καινοτόμες και πρωτοποριακές εφαρμογές στο λιανικό εμπόριο τροφίμων.
Για πρόσθετες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στον κ. Κώστα Μαχαίρα ή στην κ. Μαρία Κουκαλάνη στο 210 66.08.000.