ELBISCO A.E ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ

Αύξηση 5,4% των λειτουργικών αποτελεσμάτων προ τόκων και
αποσβέσεων στο 9μηνο

Ετήσια αύξηση κατά 56,05% παρουσίασαν τα μικτά κέρδη της Εταιρίας Elbisco Α.Ε. Συμμετοχών κατά το φετινό 9μηνο και ανήλθαν σε 858 χιλ. ευρώ. Τα καθαρά αποτελέσματα εκμετάλλευσης ανήλθαν στα - ευρώ 401 χιλ. ευρώ, έναντι ευρώ 21 χιλ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2003, ως αποτέλεσμα της μείωσης των έκτακτων εσόδων από τη συναλλαγματική αποτίμηση του δανεισμού της Εταιρίας σε Γιέν.

Σε ό,τι αφορά τα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα, οι πωλήσεις του Ομίλου Elbisco ανήλθαν φέτος σε 125,7 εκατ. ευρώ, έναντι 127,9 εκατ. ευρώ το 9μηνο του 2003. Η σχετική μείωση των ενοποιημένων πωλήσεων οφείλεται κυρίως στη συγκρατημένη τιμολογιακή πολιτική που ακολούθησαν οι Elbisco Domestic Operations, σε ένα συνεχιζόμενο κλίμα έντονου ανταγωνισμού στην αγορά τροφίμων, με στόχο την αύξηση των μεριδίων αγοράς του Ομίλου.

Σημαντική ενίσχυση κατά 5,4% παρουσίασε το λειτουργικό αποτέλεσμα προ τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) και ανήλθε στα 11,4 εκατ. ευρώ με τις λειτουργικές δαπάνες να εμφανίζουν μείωση κατά 10% σε σχέση με πέρσι, αντανακλώντας την επιτυχημένη πορεία αναδιάρθρωσης του Ομίλου, ως αποτέλεσμα της αξιοσημείωτης υποχώρησης κατά περίπου 30% των εξόδων διοίκησης στις επιμέρους θυγατρικές. Το λειτουργικό περιθώριο (EBITDA Margin) σημείωσε βελτίωση κατά 62 μονάδες βάσης και ανήλθε στο 9,1% επί των πωλήσεων, έναντι 8,5% π ου ήταν την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Σημειώνεται επίσης ότι οι δανειακές υποχρεώσεις του Ομίλου μειώθηκαν κατά 5,6 χιλ. ευρώ σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρσι.

Η διοίκηση εκτιμά ότι η εξυγίανση των διεθνών δραστηριοτήτων αναμένεται να συμβάλλει στην μετάβαση του Ομίλου στην κερδοφορία υπογραμμίζοντας ότι:

'Η δυναμική ανάπτυξη και προοπτική του Ομίλου Elbisco, με βασικούς άξονες την διαφοροποιημένη τιμολογιακή στρατηγική και τον εξορθολογισμό των θυγατρικών, επιβεβαιώνεται από τα αποτελέσματα του εννεαμήνου. Η εισαγωγή νέων προϊόντων σε τομείς υψηλής προστιθέμενης αξίας, τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στις αγορές του εξωτερικού, μέσα από την ανανέωση, τη βελτίωση και την ενισχυμένη διαφήμιση γνωστών μαρκών, θα συμβάλλει ουσιαστικά στην αναπτυξιακή στρατηγική μας, οδηγώντας στην περαιτέρω ισχυροποίηση του Ομ ίλου.'