ΧΑΤΖΗΪΩΑΝΝΟΥ Α.Β.Ε.Ε.

Αύξηση κύκλου εργασιών στο πρώτο εξάμηνο για τον Όμιλο ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΟΥ

Η εταιρία ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΟΥ ΗOLDINGS AE με Δελτίο Τύπου προς το Χ.Α. ανακοινώνει τα ακόλουθα:
ΑΥΞΗΣΗ ΚΥΚΛΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2006 ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ -
Ο Όμιλος Συμμετοχών Χατζηϊωάννου ανακοίνωσε τα αποτελέσματά του για το πρώτο εξάμηνο του 2006 με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης. O ενοποιημένος κύκλος εργασιών στο πρώτο εξάμηνο του 2006 ανήλθε σε 62 εκατ. έναντι 57,7 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 7,4%. Η ανωτέρω ενίσχυση των πωλήσεων αποδίδεται κατά κύριο λόγο στην ουσιαστική λειτουργική μεγέθυνση που παρουσίασε η θυγατρική εταιρεία του Ομίλου SPRIDER STORES ΑΕ, η οποία οφείλεται τόσο στην οργανική ανάπτυξη των υφιστάμενων καταστημάτων του δικτύου της όσο και στην δημιουργία 6 νέων σημείων πώλησης. Σε ότι αφορά τον κύκλο εργασιών της θυγατρικής εταιρείας Vertical, σημειώθηκε σχετική ύφεση που αποδίδεται στην υστέρηση των πωλήσεων εξωτερικού και η οποία αναμένεται να καλυφθεί κατά το μεγαλύτερο μέρος της στο τελευταίο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης. Σε ότι αφορά τα μικτά κέρδη, εμφανίστηκαν αυξημένα στο πρώτο εξάμηνο του 2006 κατά 8,4% στα 22,6 εκατ. έναντι 20,8 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Ο συντελεστής μικτού κέρδους διαμορφώθηκε στο 36,4% επί των ενοποιημένων πωλήσεων έναντι 36,1% στο περσινό εξάμηνο εμφανίζοντας ελαφρά βελτίωση. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων σημείωσαν μείωση και διαμορφώθηκαν σε 8,1 εκ. έναντι 10,5 εκ. το πρώτο εξάμηνο του 2005, γεγονός το οποίο συνδέεται μεταξύ άλλων άμεσα και με την αύξηση των εξόδων διάθεσης της SPRIDER STORES για την υποστήριξη της επέκτασης του δικτύου καταστημάτων. Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 1,2 εκ. έναντι 3,8 εκ. πέρυσι, ενώ τέλος, τα αποτελέσματα μετά φόρων & δικαιωμάτων μειοψηφίας ανήλθαν στο πρώτο εξάμηνο του 2006 σε ζημιές 859 χιλ. έναντι κερδών 2,5 εκ. το περσινό εξάμηνο. Κύριο μέλημα της Διοίκησης του Ομίλου Χατζηιωάννου παραμένει η βελτίωση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας των θυγατρικών εταιρειών. Κύριοι άξονες του στρατηγικού σχεδιασμού είναι, σε επίπεδο παραγωγικής δραστηριότητας η περαιτέρω μείωση του κόστους παραγωγής και η εκμετάλλευση των οικονομιών κλίματας, ενώ σε ότι αφορά τις δραστηριότητες λιανικής η διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων SPRIDER STORES.»