Αύξηση πωλήσεων 18.3 % και κερδών 30.3 % για το 9μηνο της περιόδου από 01/01-30/09/2004.
Τα ανοδικά αποτελέσματα πωλήσεων και κερδών επιβεβαιώνουν την πρόβλεψη της εταιρείας για την απόδοση του επενδυτικού της προγράμματος με στόχο την δημιουργία δικτύου καταστημάτων και ανάπτυξης κλάδου χονδρικής . Η ΒΑΡΔΑΣ ΑΕΒΕΕ βάση στρατηγικής της την δύναμη των ιδιόκτητων brand της εταιρείας, Vardas 1939 ,Vardas sport , Vardas camicie , Laura Donini και Donna Vita συνεχίζει να δραστηριοποιείται στις διεθνείς αγορές με στόχο την εξεύρεση νέων brands για ανάπτυξη τους στην Ελληνική αγορά μέσω του δικτύου λιανικών και χονδρικών πωλήσεων το οποίο έχει αναπτύξει.
Η ανάπτυξη του κλάδου χονδρικής συνεχίζεται με αναμενόμενες πωλήσεις για το 2004 σε ευρώ 2.000.000.
Για την περίοδο Ανοιξη Καλοκαίρι 2005 έγινε παρουσίαση στην χονδρική των κάτωθι συλλογών:
- Κλασσικής ανδρικής ένδυσης: Cerruti 1881, Calvin Klein, Trussardi, P.Balmain, D.Hechter
- Σπορ ανδρικής ένδυσης: Harmont & Blaine , Goose & Gander , P.Hadley, Βd Βaggies
- Νεανικής γυναικείας ένδυσης: Phard , La Martina , Mash, Yanuk