ΒΑΡΔΑΣ ΑΕΒΕΕ

Αύξηση πωλήσεων (24,3%) & κερδών (56,4%) κατά το Α΄ Τρίμηνο της χρήσης 2004

Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου (Ιανουάριος - Μαρτιος) της χρήσης 2004 ανακοίνωσε η ΒΑΡΔΑΣ ΑΕΒΕΕ.

Οι πωλήσεις της Εταιρείας συνέχισαν και το A' τριμηνο του 2004 την αυξητική πορεία της χρήσης 2003 και έφθασαν τα 11,03 εκ. ευρω έναντι 8,87 εκ. ευρω. Αυξήθηκαν δηλαδή κατά 2,2 εκ. ευρω η 24,3%.

Τα προ φόρων κέρδη της Εταιρείας έφθασαν τα 1.159,00 εκ. ευρω έναντι 741,00 χιλ. ευρω. Αυξήθηκαν δηλαδή κατά 418,00 χιλ. ευρώ ή 56,4%.

Η αύξηση των πωλήσεων και των προ φόρων κερδών του Α' τριμήνου επιβεβαιώνουν την συνέχιση της αυξητικής πορείας των οικονομικών μεγεθών της Εταιρείας που οφείλεται στην απόδοση του επενδυτικού προγράμματος της δημιουργίας νέων καταστημάτων.

Υπενθυμίζεται ότι:

  • Κατά την ημερομηνία εισόδου της ΒΑΡΔΑΣ ΑΕΒΕΕ στο Χ.Α. (Απρίλιος 2001) το δίκτυο πωλήσεων της Εταιρείας αριθμούσε δεκαεπτά καταστήματα. Στο τέλος του 2003 ο αριθμός είχε αυξηθεί στα τριάντα επτά καταστήματα.
  • Από την περίοδο χειμώνας 2003 άρχισε η ανάπτυξη αυτόνομης δραστηριότητας στην χονδρική. Κατά την τρέχουσα χρήση 2004 αναμένονται πωλήσεις ύψους ευρώ 2.0 εκ. Εως ευρώ 2.5 εκ. από την δραστηριότητα της χονδρικής ενώ στην προσεχή τριετία τα έσοδα χονδρικών πωλήσεων αναμένεται να φθάσουν τα ευρώ 5.0 εκ - ευρώ 6.0 εκ.

Η Εταιρεία συνεχίζει να δραστηριοποιείται στις διεθνείς αγορές με στόχο την εξεύρεση νέων brands για ανάπτυξη τους στην Ελληνική αγορά τόσο μέσω του δικτύου των εταιρικών καταστημάτων όσο και μέσω του δικτύου χονδρικής το οποίο αναπτύσει.

Στα πλαίσια αυτής της δραστηριότητας άρχισε o δειγματισμός για την διάθεση στην Ελληνική αγορά από τον Χειμώνα 2004 των συλλογών Cerruti 1881, Calvin Klein, P. Balmain, Trussardi, D. Hechter, B.D.Baggies καθώς και της συλλογής Harmont & Blaine η οποία ειδικεύεται στην ανδρική sport ένδυση. Η ΒΑΡΔΑΣ ΑΕΒΕΕ ανέλαβε επίσης και την διανομή της γυναικείας συλλογής American Retro παράλληλα με την διάθεση της συλλογής Phard. Η ΒΑΡΔΑΣ ΑΕΒΕΕ διερευνά πάντοτε την δυνατότητα να λειτουργήσει και νέα καταστήματα με το brand "VARDAS", BCBG MaxAzria ή Mc Gregor σε αγορές εντός και εκτός Ελλάδος με στόχο την αύξηση του δικτύου πωλήσεων και των μεριδίων της στην αγορά πολυτελούς ανδρικής και γυναικείας ένδυσης.