SATO Α.Ε.

Βελτίωση αποτελεσμάτων του Ομίλου SATO στο α' τρίμηνο του 2006

Oι πωλήσεις του ομίλου SATO ανήλθαν σε 17,3 εκατομμύρια ευρώ έναντι 17,1 εκ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2005 παρουσιάζοντας αύξηση 1%. Τα κέρδη του ομίλου προ φόρων το α τρίμηνο ανήλθαν σε Euro 517 χιλ. έναντι Euro 138 χιλ. το 2005, ενώ τα κέρδη προ φόρων χρηματοοικονομικών και επενδυτικών δραστηριοτήτων (EBITDA) σε ενοποιημένο επίπεδο ανήλθαν σε Euro 1.746 χιλ. (10,1% των πωλήσεων) έναντι Euro 1.310 χιλ. το 2005 (7,7% των πωλήσεων). Τα ενοποιημένα κέρδη μετά φόρων ενισχύθηκαν και διαμορφώνονται στα Euro 260 χιλ. έναντι Euro 43 το 2005. Το 2006 η SATO συνεχίζει να υλοποιεί ένα σημαντικό πρόγραμμα επεκτατικών κινήσεων με την παρουσίαση του νέου brand ENTOS στο τομέα της λιανικής. Σύμφωνα με το πρόγραμμα ανάπτυξης προβλέπεται η λειτουργία 3 νέων μεγάλων καταστημάτων το 2006 στην Αθήνα (με πρώτο στο Περιστέρι - Κηφισού 60 τον ερχόμενο Ιούλιο) και 30 στην υπόλοιπη Ελλάδα. Στο χώρο του οικιακού επίπλου συνεχίζεται η ανάπτυξη του δικτύου ενώ εντός του α' τριμήνου ξεκίνησε η λειτουργία του νέου καταστήματος La Maison Coloniale στον ?λιμο (Ποσειδώνος 61) στον τομέα του ethnic επίπλου. Παράλληλα, συνεχίζεται ανοδικά η διεθνής δραστηριότητα του ομίλου μέσω της θυγατρικής SΑΤΟ Office GmbH (Γερμανία), η οποία μετά από επιτυχημένο πρόγραμμα αναδιοργάνωσης το 2005 μπήκε σε τροχιά κερδοφορίας καθώς και της αναπτυξιακής πορείας της θυγατρικής του ομίλου στην Τουρκία. Τέλος, η αποτίμηση της συμμετοχής της SATO με βάση την τρέχουσα χρηματιστηριακή τιμή στην εισηγμένη Δανέζικη BoConcept Holdings A/S (όπως μετονομάστηκε η DENKA) με ποσοστό 12% περίπου, επηρέασε θετικά τα ενοποιημένα ίδια κεφάλαια κατά 4,2 εκ. ευρώ. Τα αποτελέσματα της BoConcept A/S για το 2006, από άποψη κερδοφορίας, αναμένεται να είναι σημαντικά αυξημένα σε σχέση με το 2005.