FOLLI - FOLLIE

Διαρκής αύξηση οικονομικών μεγεθών για τη Folli Follie

Αθήνα, 23 Μαΐου 2005. H Folli Follie ανακοινώνει τα αποτελέσματα χρήσης του οικονομικού έτους που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2004. Αναφορικά με την πορεία της εταιρείας σημειώνεται ότι παρουσιάζει την υψηλότερη επίδοση στην ιστορία της από άποψη κερδοφορίας και κύκλου εργασιών.

Ειδικότερα, σε ενοποιημένη βάση, ο κύκλος εργασιών για την περίοδο 1 Ιανουαρίου 2004 έως 31 Δεκεμβρίου 2004 ανήλθε στα ευρώ 194,7 εκατ., έναντι ευρώ 160,6 εκατ., εμφανίζοντας αύξηση κατά 21,2% σε σχέση με το 2003. Σε επίπεδο καθαρών κερδών Προ Φόρων μετά από δικαιώματα μειοψηφίας, τα κέρδη ανήλθαν στα ευρώ 62,5 εκατ. έναντι ευρώ 53,5 εκατ. κατά το 2003, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 16,8%. Ιδιαίτερα σημαντική υπήρξε η πορεία της εταιρείας σε επίπεδο κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), τα οποία ανήλθαν στα ευρώ 60,7 εκατ. έναντι ευρώ52,0 εκατ. για το 2003, μέγεθος που αντιστοιχεί σε αύξηση της τάξεως του 16,7%. Όσον αφορά στα ενοποιημένα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας, ανήλθαν στα ευρώ 51.8 εκατ. έναντι ευρώ 43.5 εκατ., παρουσιάζοντας αύξηση κατά 19% σε σχέση με το 2003.

Στην προσεχή Γενική Συνέλευση των Μετόχων η εταιρεία θα προτείνει μέρισμα ανά μετοχή της τάξεως των 0,22 ευρώ . Παράλληλα, για την καλύτερη ενημέρωση του επενδυτικού κοινού, η εταιρεία γνωστοποιεί τα αποτελέσματα του οικονομικού έτους που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2004 και σύμφωνα με τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα, αναρτώντας τα στην ιστοσελίδα της εταιρείας στο www.follifollie.gr. Όπως προκύπτει, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας παραμένει αμετάβλητος, ενώ όσον αφορά στα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μ ειοψηφίας αυτά ανήλθαν στα ευρώ 52,5 εκατ. έναντι ευρώ 51,8 εκατ. που ήταν σύμφωνα με τα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα, παρουσιάζοντας μια θετική αναθεώρηση κατά ευρώ 0,7 εκατ.

H Folli Follie, αμιγώς ελληνική εταιρεία, σχεδιάζει, παράγει και διαθέτει κοσμήματα, ρολόγια και αξεσουάρ με την επωνυμία Folli Follie. Σήμερα, η Folli Follie δραστηριοποιείται σε 20 χώρες, έχει 283 σημεία πώλησης και συνεχίζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε νέες, στρατηγικής σημασίας αγορές, ενώ, ταυτόχρονα, ενισχύει την παρουσία της στις ήδη υπάρχουσες.