ΙΝΤΡΑΚΟΜ Α.Ε.

Διεθνής επιβράβευση της Intracom από τη Genesys

Στο πλαίσιο του συνεδρίου Genesys EMEA Partner Forum 2004, που διεξήχθη στη Βαρκελώνη της Ισπανίας, στις 4-5 Μαρτίου 2004, η INTRACOM απέσπασε το βραβείο 'BEST Partner of the Year 2003' για την περιοχή Κεντρικής & Ανατολικής Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (ECEMEA).

Η επιτυχημένη στρατηγική συνεργασία μεταξύ των εταιριών Genesys και Intracom ξεκίνησε το 1996, επεκτείνεται σε Ελλάδα, Κύπρο, ευρύτερο Βαλκανικό χώρο, καθώς και σε κράτη της Μ. Ανατολής και Αφρικής, και έχει μέχρι τώρα οδηγήσει στην εγκατάσταση συστημάτων Call Centers σε πολλούς μεγάλους τηλεπικοινωνιακούς και χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς, όπως: Vodafone, TIM, ΟΤΕ και Alpha Bank στην Ελλάδα, Cosmorom (Ρουμανία), Connex (Ρουμανία), CosmoBulgaria Mobile EAD (Βουλγαρία), Mobilecom (Ιορδανία) και Byblos Bank (Λίβανος).

Η Genesys Telecommunications Laboratories Inc., θυγατρική εταιρία της Alcatel SA, είναι πρωτοπόρος διεθνώς στον τομέα λύσεων διασύνδεσης συστημάτων Πληροφορικής και Τηλεφωνίας (Computer Telephony Integration - CTI).

Στο πλαίσιο της βράβευσης, αναδείχτηκε τόσο το σημαντικό έργο της Intracom στην περιοχή, έχοντας υλοποιήσει μερικά από τα μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα Call Centers, όσο και το γεγονός ότι η Intracom, ξεπερνώντας το επίπεδο υλοποίησης και διασύνδεσης λύσεων, έχει προχωρήσει δυναμικά στο χώρο παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών (Consultancy Services) προς τους πελάτες της.

Οι λύσεις CTI που προσφέρει η Intracom περιλαμβάνουν διασύνδεση με τα προϊόντα της Genesys όλων των γνωστών τηλεφωνικών κέντρων της αγοράς, όπως π.χ. Alcatel, Ericsson, Lucent, Nortel, Siemens, κλπ. Σε μερικές μάλιστα περιπτώσεις, η Intracom εφάρμοσε καινοτόμους και πρωτοποριακές διεθνώς μεθόδους διασύνδεσης, για την καλύτερη και αποδοτικότερη αξιοποίηση των υφιστάμενων τηλεφωνικών κέντρων του πελάτη.

Πρόσφατα, στο πλαίσιο της ανωτέρω συνεργασίας, η Intracom υλοποιεί δύο σημαντικά έργα για τη Vodafone Ελλάδος, βασισμένα στα προϊόντα Genesys Voice Portal Solution και Genesys Workforce Management Solution, αντίστοιχα. Το πρώτο αφορά σε μια προηγμένη φωνητική πύλη για παροχή νέων υπηρεσιών προς τους συνδρομητές της, και το δεύτερο σε ένα σύστημα ελέγχου και οργάνωσης του ανθρώπινου δυναμικού στο Τμήμα Εξυπηρέτησης & Ενημέρωσης Πελατών.