Διευρύνθηκε η πελατειακή βάση της COSMOTE, το α' τριμήνου του 2003
Αναλυτικότερα, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2003 η COSMOTE πραγματοποίησε 135.125 καθαρές νέες συνδέσεις, εκ των οποίων 121.276 ή ποσοστό 89,7% ήταν συνδέσεις καρτοκινητής και 13.849 ή ποσοστό 10,3% ήταν συνδέσεις βάσει συμβολαίου. Το σύνολο των νέων συνδέσεων με συμβόλαιο πραγματοποιήθηκε στα οικονομικά προγράμματα που εισήγαγε η εταιρία από τον περασμένο Νοέμβριο (bundled).
Κατά συνέπεια, οι συνολικοί ενεργοί συνδρομητές με συμβόλαιο της COSMOTE ανήλθαν σε 1.565.290, καταγράφοντας αύξηση κατά 5,2% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ενώ οι συνολικοί ενεργοί πελάτες καρτοκινητής ανήλθαν σε 2.076.173, αυξημένοι σε ετήσια βάση κατά 30,8%. Σημειώνεται ότι οι πελάτες του What'sUp?, οι οποίοι προσμετρώνται στο τμήμα της καρτοκινητής πελατειακής βάσης, ξεπέρασαν τους 510.000 στο τέλος Μαρτίου 2003. Η αναλογία μεταξύ συνδρομητών βάσει συμβολαίου και πελατών καρτοκινητής διαμορφώνεται στο 43% και 57% αντίστοιχα, διατηρώντας έτσι τη διαμορφούμενη τάση υπέρ των καρτοκινητών. Εκτιμάται ότι η COSMOTE εξακολουθεί να διατηρεί την πλειοψηφία των συνδέσεων βάσει συμβολαίου στην ελληνική αγορά.
Βάσει των στοιχείων του α΄ τριμήνου του 2003, ο δείκτης αποσυνδέσεων της εταιρίας για το έτος 2003 διαμορφώνεται σε 23,8% περίπου. Η συντριπτική πλειοψηφία των αποσυνδέσεων του τριμήνου αφορούσε μετακίνηση των πελατών με συμβόλαιο προς τα νέα οικονομικά προγράμματα της εταιρίας, όπως επίσης και μετακίνηση πελατών καρτοκινητής στο What's Up?. Το κόστος απόκτησης πελατών με συμβόλαιο παραμένει σχεδόν αμετάβλητο στα ?110, ενώ υπενθυμίζεται ότι το κόστος απόκτησης πελατών καρτοκινητής παραμένει από τις αρχές του 2001 σε μηδενικά επίπεδα.