ΙΝΤΡΑΚΟΜ Α.Ε.

Δυναμική ανάπτυξη στο εξωτερικό με στόχο το 1 δις ευρώ πωλήσεις για τον Ομιλο στην επόμενη τριετία - Ευρώ 460 εκατ. νέες συμβάσεις το πρώτο 9μηνο του 2004 εξασφαλίζουν την αναπτυξιακή πορεία της εταιρίας για το άμεσο μέλλον

'Η INTRACOM είναι η μοναδική ελληνική εταιρία στο χώρο της τεχνολογίας με πραγματικά διεθνή χαρακτήρα. Οι πωλήσεις της στο εξωτερικό αντιπροσωπεύουν για το τρέχον έτος το 45% του τζίρου και φέρνουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της INTRACOM σε 50 χώρες σε όλον τον κόσμο. Η διεθνής επέκταση περιλαμβάνει τη ΝΑ Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική. Στόχος μας είναι την επόμενη τριετία ο Όμιλος INTRACOM να ξεπεράσει σε ετήσιες πωλήσεις το ευρώ 1 δις', υπογράμμισε στη σημερινή Έκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων της εταιρίας ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Γιώργος Δεληγιάννης.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της INTRACOM τόνισε ακόμη ότι η εταιρία έχει έναν από τους ισχυρότερους ισολογισμούς ανάμεσα στις εταιρίες τεχνολογικής κατεύθυνσης που είναι εισηγμένες στο ελληνικό χρηματιστήριο, αλλά και συγκριτικά με ομοειδείς εταιρίες διεθνώς, και ότι επιτεύχθηκαν οι βασικοί στόχοι που τέθηκαν στις αρχές του 2004, συγκροτώντας μία ισχυρή αφετηρία ανάπτυξης.

Ο κ. Γ. Δεληγιάννης διευκρίνισε ότι με την ολοκλήρωση της εσωτερικής αναδιοργάνωσης η εταιρία αναπτύσσεται στους εξής τομείς δραστηριότητας:

  • Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα (Telecom Systems), για την παραγωγή τηλεπικοινωνιακών προϊόντων της INTRACOM με αντικείμενο την ευρυζωνική πρόσβαση και την παροχή περιεχομένου μέσα από ευρυζωνικά δίκτυα που απευθύνονται σε μία παγκόσμια αγορά ευρώ 15 δις, με ρυθμούς ανάπτυξης που αγγίζουν το 20% ετησίως.
  • Ολοκληρωμένες Υπηρεσίες (Services & Operations), αναφορικά με Ολοκλήρωση Συστημάτων και Τηλεπικοινωνιακών Δικτύων, Λογισμικό, Outsourcing και Διαχείριση Λειτουργιών. Η εταιρία είναι ήδη, με διαφορά, η μεγαλύτερη σε αυτό το χώρο στην Ελλάδα και ένας από τους βασικότερους προμηθευτές της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και των Ευρωπαϊκών Οργανισμών, μέσω της δραστηριότητάς της στις Βρυξέλλες και το Λουξεμβούργο.

Επόμενος στόχος είναι η εδραίωση της INTRACOM ανάμεσα στους τρεις μεγαλύτερους παίκτες στην περιοχή των Βαλκανίων, της Μέσης Ανατολής και της Β. Αφρικής. Στον τομέα αυτό η εταιρία, παρακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις, αποφάσισε επίσης τη δραστηριοποίησή της στην παροχή τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, είτε σε συνεργασία με υπάρχοντες παρόχους, είτε ακόμη και αυτόνομα.

Ο κ. Γ. Δεληγιάννης επισήμανε σχετικά: 'Προκειμένου να παρέχουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες που βασίζονται στη σύγκλιση επικοινωνιών και πληροφορικής, οφείλουμε να επιδιώξουμε συνέργιες από το χώρο της υποδομής δικτύου'.

  • Αμυντικά Συστήματα (Defence Electronics), για την ανάπτυξη τεχνολογικών προϊόντων αμυντικών εφαρμογών. Στον Τομέα αυτό η εταιρία έχει αναπτύξει σημαντική τεχνογνωσία και προϊόντα, παραγωγικές εγκαταστάσεις και συνεργασίες με μεγάλους αμυντικούς οίκους του εξωτερικού, μία υποδομή που επιτρέπει πλέον έναν ευρύτερο περιφερειακό ρόλο.

'Η ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά πληροφορικής και επικοινωνιών της περιοχής μας, με συνολικό μέγεθος ευρώ 85 δις, είναι η μεγάλη ευκαιρία για την INTRACOM. Σκοπεύουμε να επενδύσουμε στην οργανική μας ανάπτυξη, αλλά και σε εξαγορές που συμπληρώνουν τη γεωγραφική παρουσία και την τεχνογνωσία μας', τόνισε ο κ. Δεληγιάννης.

Αναφορικά με τα θέματα της ημερήσιας διάταξης, η Γενική Συνέλευση των μετόχων, αποφάσισε να μη γίνει μείωση του μετοχικού κεφαλαίου και κατά συνέπεια να μην επιστραφεί κεφάλαιο στους μετόχους. Επίσης αποφάσισε ομόφωνα τη διεύρυνση του σκοπού της εταιρίας ώστε να προβλεφθεί η ανάληψη συμβάσεων διαχείρισης (outsourcing) και η συμμετοχή σε συμπράξεις συγχρηματοδοτούμενων έργων. Κλείνοντας, το λόγο πήρε ο Πρόεδρος της ΙΝTRACOM κ. Σωκράτης Κόκκαλης, ο oποίος τόνισε ότι στηρίζει απόλυτα την εκτελεστική διοίκηση της εταιρίας και τις επιλογές της, εξέφρασε την συμπαράταξή του για το παρόν και το μέλλον της εταιρίας και υπογράμμισε ότι θα χρησιμοποιηθούν όλα τα πρόσφορα μέσα για να παραμείνει η εταιρία ισχυρή στους τομείς των υψηλών τεχνολογιών και να επεκταθεί περαιτέρω στις διεθνείς αγορές.