Εκτιμήσεις για το 2003 - 2004 για την ΠΡΟΜΟΤΑ ΕΛΛΑΣ Α.Ε.
Η ΠΡΟΜΟΤΑ ΕΛΛΑΣ Α.Ε. προχώρησε τους τελευταίους 15 μήνες σε σημαντικές επενδύσεις συνολικού ύψους άνω των 11.000.000? στην Ελλάδα και το εξωτερικό με κύριο άξονα την επέκταση των δραστηριοτήτων της στις Ηνωμένες Πολιτείες, την Κίνα και την Βουλγαρία καθώς και την ανάπτυξη στην Ελλάδα της αλυσίδας καταστημάτων BARGAIN STORES - HOME GALLERY.
Η αναπτυξιακή και επεκτατική δραστηριότητα της ΠΡΟΜΟΤΑ είναι και ο λόγος της απόκλισης της κερδοφορίας του εννεαμήνου 2003 συγκριτικά με την κερδοφορία του αντιστοίχου του 2002. Η αύξηση των δαπανών ανάπτυξης των καταστημάτων (τα οποία έφτασαν τα 8 μέσα στο 2003 από 3 που ήταν το 2002), των προμηθειών και των επενδύσεων στο εξωτερικό σε συνδυασμό με την μείωση του τζίρου της παραδοσιακής δραστηριότητας, λόγω ιδιαίτερα δύσκολης χρονιάς στο χώρο του διαφημιστικού και προωθητικού δώρου, απορρόφησαν αφ' ενός σημαντικά κεφάλαια αφ' έτερου δημιούργησαν σημαντικά επενδυτικά έξοδα με αποτέλεσμα την μείωση των κερδών της Εταιρείας για το πρώτο 9μηνο.
Οι επενδύσεις της ΠΡΟΜΟΤΑ στην Βουλγαρία στέφονται με απόλυτη επιτυχία δημιουργώντας υπεραξίες ιδιαίτερα δε στην περίπτωση της αγοράς του οικοπέδου των 158 στρεμμάτων δίπλα στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Σόφιας ξεπέρασαν το 300% και οι οποίες ακόμη δεν έχουν αποτυπωθεί στα οικονομικά αποτελέσματα της Εταιρείας.
Επίσης η ΒΙΤΕΧ (θυγατρική της ΠΡΟΜΟΤΑ ΕΛΛΑΣ με ποσοστό 92%), η πρώτη Εταιρεία Telecom που διαπραγματεύεται στο Χρηματιστήριο αυτό, αύξησε την τιμή της κατά 250% ύστερα από έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον ιδιαίτερα από μεγάλες Τράπεζες της Βουλγαρίας, οι υπεραξίες αυτές χαρτοφυλακίου θα απεικονιστούν στα οικονομικά αποτελέσματα της Εταιρείας του 2003 .
Παράλληλα εγκρίθηκε η αύξηση κεφαλαίου της PROMOTA BULGARIA AD κατά 1.450.000 ευρώ, και αναμένεται να δημιουργήσει μεγάλο ενδιαφέρον στο Βουλγάρικο Χρηματιστήριο με αξιόλογες υπεραξίες δεδομένης της ισχυρής παρουσίας της ΠΡΟΜΟΤΑ στην γείτονα χώρα.
Έχει ολοκληρωθεί ο επιχειρησιακός σχεδιασμός για είσοδο της ΠΡΟΜΟΤΑ στην Αμερική εγκαινιάζοντας σύντομα το πρώτο BARGAIN STORES στην Νέα Υόρκη (η έρευνα αγοράς κατέδειξε μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης τέτοιας αλυσίδας στις Ηνωμένες Πολιτείες) με ένα δυνατό Business Plan έχει στόχο την είσοδο της PROMOTA INTERNATIONAL INC στο Αμερικάνικο Χρηματιστήριο (έχει ήδη λάβει έγκριση από την SEC- Security & Exchange Committee - η θυγατρική της PROMOTA INTL. ITS- International Test Systems) .
Οι καρποί της αναπτυξιακής δραστηριότητας της ΠΡΟΜΟΤΑ αναμένεται να είναι σημαντικοί από το έτος 2004 όπου ενδεικτικά αναφέρεται η εκτίμηση της Εταιρείας για αύξηση του τζίρου της αλυσίδας BARGAIN STORES από περίπου 3.000.000? που θα είναι το έτος 2003 (8 καταστήματα εκ των οποίων μόνο τα 3 σε 12μηνη λειτουργία) σε 11.000.000? (12-13 καταστήματα) για το έτος 2004.
Ο ρυθμός ανάπτυξης της ΠΡΟΜΟΤΑ θα είναι πολύ υψηλός το 2004 , με σημαντική αύξηση εσόδων από τα BARGAIN STORES σε δωδεκάμηνο βάση, και τα έσοδα από τα promotion και τα διαφημιστικά δώρα τα οποία αναμένεται να είναι πολύ σημαντικά λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων και των αυξημένων αναγκών διαφήμισης των ελληνικών επιχειρήσεων. Σημαντικό μέρος των εσόδων της Εταιρεία θα προέλθει και από το διαφημιστικό T-Shirt όπου η συνεργασία στην Ελλάδα με τον γνωστό διεθνή οίκο FRUIT OF THE LOOM έχει ήδη ενισχύσει σημαντικά το όνομα της ΠΡΟΜΟΤΑ στον χώρο του διαφημιστικού ενδύματος και την έχει αναδείξει σε πρωταγωνιστή και σημαντικότερο εκπρόσωπο του κλάδου στην εγχώρια αγορά.