ΒΟΓΙΑΤΖΟΓΛΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΑ
Επενδυτική Ημερίδα Παρουσίασης στο ΧΚΘ
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση της Βογιατζόγλου Systems A.E. την 17.3.2003 στο Χρηματιστηριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης με στόχο την πληρέστερη ενημέρωση και την ανάπτυξη επικοινωνίας με το επενδυτικό κοινό.
Ο Πρόεδρος κ. Νικόλαος Βογιατζόγλου και ο Οικονομικός Διευθυντής της Βογιατζόγλου Systems A.E. κ. Ανδρέας Τσέπερης ανέπτυξαν τις δραστηριότητες στρατηγικές και προοπτικές της εταιρείας και παρουσίασαν τα οικονομικά της στοιχεία σε επενδυτές, στελέχη χρηματιστηριακών εταιρειών και δημοσιογράφους.
Στην παρουσίαση αναπτύχθηκαν οι δραστηριότητες και οι προοπτικές των τριών επιχειρηματικών μονάδων (Business Units) της «Bογιατζόγλου Systems A.E.» οι οποίες αφορούν την Εμπορία & Διανομή Τεχνικών Προϊόντων, τα Συστήματα Προώθησης Πωλήσεων (Retail Solutions) και τις Ολοκληρωμένες Λύσεις Εξοπλισμού Καταστημάτων και Αποθηκών.
Ο Πρόεδρος κ. Βογιατζόγλου Νικόλαος αναφέρθηκε σε επενδύσεις της εταιρείας και συγκεκριμένα :
1. Στις ωφέλειες από την λειτουργία, από αρχές του 2002, του νέου κέντρου διανομής·γραφείων·εκθέσεων στην Σίνδο Θεσσαλονίκης, επένδυσης ύψους 1,3 εκατ. ευρώ. Με την εν λόγω επένδυση καλύφθηκαν οι ανάγκες της εταιρείας στην αγορά της Βορείου Ελλάδας και ήδη η εταιρεία διερευνά μέσω του κέντρου αυτού την δυνατότητα προώθησης και εξυπηρέτησης των πωλήσεων αυτής στις γειτονικές χώρες όπως Βουλγαρία, Σκόπια.
2. Στην έναρξη και ολοκλήρωση (εντός του 2003) της επέκτασης και ανακατασκευής του υπερσύγχρονου Κέντρου Διανομών στα Οινόφυτα Βοιωτίας συνολικής επιφάνειας 30.000m2 και αποθηκευτικού όγκου 250.000m3, συνολικής επένδυσης (αρχικής και επέκτασης) ύψους 10,2 εκατ. ευρώ, το οποίο θα συνδυαστεί με την λειτουργία του Νέου Business Unit με πωλήσεις Business·to-Business. Στόχος της εν λόγω επένδυσης είναι η δημιουργία, One-Stop-Shop μέσα από το οποίο ο retailer θα καλύπτει κάθε ανάγκη επίδειξης, αποθήκευσης, προβολής και μεταφοράς των εμπορευμάτων του όπως επίσης και εν γένει του εξοπλισμού καταστήματος ή αποθήκης του.
Οι προοπτικές της εταιρείας για το 2003 είναι η ανάπτυξη όλων των Business Unit (συνολικά κατά 15% περίπου από το έτος 2002 σε πωλήσεις και σε κέρδη), η προϊοντική διεύρυνση και η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και προϊόντων που καλύπτουν κάθετα όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της.
Ο Πρόεδρος κ. Νικόλαος Βογιατζόγλου και ο Οικονομικός Διευθυντής της Βογιατζόγλου Systems A.E. κ. Ανδρέας Τσέπερης ανέπτυξαν τις δραστηριότητες στρατηγικές και προοπτικές της εταιρείας και παρουσίασαν τα οικονομικά της στοιχεία σε επενδυτές, στελέχη χρηματιστηριακών εταιρειών και δημοσιογράφους.
Στην παρουσίαση αναπτύχθηκαν οι δραστηριότητες και οι προοπτικές των τριών επιχειρηματικών μονάδων (Business Units) της «Bογιατζόγλου Systems A.E.» οι οποίες αφορούν την Εμπορία & Διανομή Τεχνικών Προϊόντων, τα Συστήματα Προώθησης Πωλήσεων (Retail Solutions) και τις Ολοκληρωμένες Λύσεις Εξοπλισμού Καταστημάτων και Αποθηκών.
Ο Πρόεδρος κ. Βογιατζόγλου Νικόλαος αναφέρθηκε σε επενδύσεις της εταιρείας και συγκεκριμένα :
1. Στις ωφέλειες από την λειτουργία, από αρχές του 2002, του νέου κέντρου διανομής·γραφείων·εκθέσεων στην Σίνδο Θεσσαλονίκης, επένδυσης ύψους 1,3 εκατ. ευρώ. Με την εν λόγω επένδυση καλύφθηκαν οι ανάγκες της εταιρείας στην αγορά της Βορείου Ελλάδας και ήδη η εταιρεία διερευνά μέσω του κέντρου αυτού την δυνατότητα προώθησης και εξυπηρέτησης των πωλήσεων αυτής στις γειτονικές χώρες όπως Βουλγαρία, Σκόπια.
2. Στην έναρξη και ολοκλήρωση (εντός του 2003) της επέκτασης και ανακατασκευής του υπερσύγχρονου Κέντρου Διανομών στα Οινόφυτα Βοιωτίας συνολικής επιφάνειας 30.000m2 και αποθηκευτικού όγκου 250.000m3, συνολικής επένδυσης (αρχικής και επέκτασης) ύψους 10,2 εκατ. ευρώ, το οποίο θα συνδυαστεί με την λειτουργία του Νέου Business Unit με πωλήσεις Business·to-Business. Στόχος της εν λόγω επένδυσης είναι η δημιουργία, One-Stop-Shop μέσα από το οποίο ο retailer θα καλύπτει κάθε ανάγκη επίδειξης, αποθήκευσης, προβολής και μεταφοράς των εμπορευμάτων του όπως επίσης και εν γένει του εξοπλισμού καταστήματος ή αποθήκης του.
Οι προοπτικές της εταιρείας για το 2003 είναι η ανάπτυξη όλων των Business Unit (συνολικά κατά 15% περίπου από το έτος 2002 σε πωλήσεις και σε κέρδη), η προϊοντική διεύρυνση και η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και προϊόντων που καλύπτουν κάθετα όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της.