Έργα, συνολικού ύψους 3 εκ. Ευρώ, ανέλαβε η INTRACOM στη Σερβία
Τα έργα, συνολικού ύψους 3 εκ. Ευρώ, θα παρέχουν στο Σερβικό Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών τη δυνατότητα να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τη Σηματοδοσία του Διεθνούς, Υπεραστικού και (εν μέρει) του Αστικού δικτύου Ψηφιακών Κέντρων καθώς και να προσφέρει στους συνδρομητές του μέσω της πλατφόρμας παροχής υπηρεσιών (Service Control Point, Service Management Point και IVR) τις υπηρεσίες Freephone, Premium Rate, Televoting και Universal Access Number.
Το Σύστημα Διαχείρισης Σηματοδοσίας Νο7, το οποίο βασίζεται στο προϊόν acceSS7 του οίκου Agilent Technologies, αντλεί δεδομένα από τις υπάρχουσες ζεύξεις σηματοδοσίας ενός δικτύου, παρέχοντας μια ολοκληρωμένη εικόνα των κλήσεων και των προσφερομένων υπηρεσιών σε πραγματικό χρόνο.
Η πλατφόρμα παροχής των σύγχρονων υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας βασίζεται στο προϊόν OpenCall της Hewlett-Packard, το οποίο αποτελεί διεθνώς την πρώτη επιλογή πλατφόρμας ανάπτυξης και παροχής υπηρεσιών προστιθεμένης αξίας για τηλεπικοινωνιακούς οργανισμούς (>3.600 εγκαταστάσεις σε 100 χώρες).
H INTRACOM έχει αναπτύξει μια ευρεία σειρά υπηρεσιών προστιθεμένης αξίας για δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας καθώς και για δίκτυα Voice Over IP, οι οποίες μπορούν να διαμορφώνονται ανάλογα με τις ειδικές απαιτήσεις του κάθε οργανισμού.