ΡΑΔΙΟ ΑΘΗΝΑΙ Α.Ε.Β.Ε.Τ.Ε.
ΕΤΗΣΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
ΤΗΣ ΡΑΔΙΟ-ΑΘΗΝΑΙ ΑΕΒΕΤΕ
Σήμερα, 27 Ιουνίου 2000, πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση των μετόχων της εταιρίας ΡΑΔΙΟ-ΑΘΗΝΑΙ ΑΕΒΕΤΕ, στο ξενοδοχείο Μ. ΒΡΕΤΑΝΙΑ. Στη συνέλευση εκφράστηκε η γενική αποδοχή από όλους τους μετόχους αλλά και η ικανοποίησή τους για την τόσο ραγδαία και αποτελεσματική εξέλιξη του ΡΑΔΙΟ-ΑΘΗΝΑΙ.Μιλώντας στη Γενική Συνέλευση ο Πρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος του ΡΑΔΙΟ-ΑΘΗΝΑΙ ΑΕΒΕΤΕ, κ. Μαρίνος Παράβαλος, αφού ευχαρίστησε τους μετόχους για την εμπιστοσύνη τους, υπεσχέθη την συνέχιση αυτής της ανοδικής πορείας του ΡΑΔΙΟ-ΑΘΗΝΑΙ, που τα 2 τελευταία χρόνια έχει ξεκινήσει.Ο κ. Μαρίνος Παράβαλος μεταξύ άλλων ανέφερε τα ακόλουθα : «Ήδη έκλεισαν 2 χρόνια από τότε που η Π. ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ ΑΕΒΕ απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο του ΡΑΔΙΟ ΑΘΗΝΑΙ και η νέα διοίκηση ανέλαβε να οδηγήσει την ιστορική αυτή εταιρία σε νέες κατακτήσεις. Τα αποτελέσματα είναι ήδη ορατά. Αλλά για να φτάσουμε σ' αυτά έχουν γίνει σημαντικά βήματα σ' όλα τα επίπεδα της εταιρίας.Η πρώτη χρονιά ήταν χρονιά ανάλυσης, μελέτης και σχεδιασμού. Η δεύτερη χρονιά ήταν αυτή της εφαρμογής των νέων σχεδίων. Έτσι το 1999 επετεύχθησαν πλήρης αναδιοργάνωση των συστημάτων πληροφορικής της εταιρίας, το άνοιγμα νέων καταστημάτων στην περιοχή της Αττικής αλλά και το επιτυχές πείραμα ανοίγματος καταστημάτων στην επαρχία, όπως στην Κόρινθο και στη Λαμία. Στις αρχές δε του 2000 ολοκληρώθηκε η ενοποίηση των αποθηκών με την ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, που δημιουργεί νέες οικονομίες κλίμακος.Το ΡΑΔΙΟ ΑΘΗΝΑΙ, σαν μέλος του Ομίλου ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, επωφελείται της κεφαλαιακής δομής, του ευέλικτου ανθρώπινου δυναμικού και των προηγμένων συστημάτων πληροφορικής. Αυτό που χαρακτηρίζει τη μεγάλη αλλαγή στο ΡΑΔΙΟ ΑΘΗΝΑΙ, είναι η νέα στρατηγική, που βασίζεται σε προσφορές χαμηλών τιμών στις αγορές μετρητοίς και σε σχετικά σύντομο διακανονισμό πληρωμής, αλλά και σε κάτι πολύ σημαντικό : Στην ακόμα φιλικότερη εξυπηρέτηση του πελάτη.Νέοι, ταλαντούχοι τεχνοκράτες δημιουργούν το νέο προφίλ της παραδοσιακής εταιρίας πάνω στα επιτυχημένα ευρωπαϊκά πρότυπα. Τα καταστήματα αποκτούν χαρούμενη εικόνα. Οι άνθρωποι των καταστημάτων επιμορφώνονται συστηματικά με σεμινάρια υψηλού επιπέδου, ώστε όχι μόνο να λειτουργούν άψογα ως πωλητές, αλλά να προσφέρουν στον σύγχρονο κουρασμένο καταναλωτή, κάτι παραπάνω από εξυπηρέτηση: Ζεστή, ανθρώπινη επικοινωνία. Η πορεία των δύο τελευταίων χρόνων είναι πράγματι εκπληκτική. Το ΡΑΔΙΟ ΑΘΗΝΑΙ είναι σήμερα μία από τις πιο δυναμικές εταιρείες στον χώρο της με 15 σύγχρονα καταστήματα, εκ των οποίων τα δύο εκτός Αττικής. Ήδη περνάει από την 4η στην 3η θέση ανάμεσα στις μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών ειδών και κινείται για την όλο και καλύτερη γεωγραφική διασπορά των πωλήσεων.Το 2000 το ΡΑΔΙΟ-ΑΘΗΝΑΙ θα αυξήσει τα σημεία πώλησης του κατά 70%. Έχει εξαγγελθεί το άνοιγμα 7 νέων καταστημάτων. Ήδη έχουν ανοίξει τα 5 από αυτά. Τρία στην Αθήνα, στα Πατήσια, στο Περιστέρι και στο Μενίδι και δύο στην επαρχία, στην Κόρινθο και στην Λαμία. Πολύ σύντομα πρόκειται να ανοίξει και το κατάστημα στου Ζωγράφου. Έτσι λοιπόν τα 10 καταστήματα που είχε θα γίνουν 16. Όμως η ραγδαία ανάπτυξη του ΡΑΔΙΟ-ΑΘΗΝΑΙ είναι στα πλάνα του Ομίλου, και για την επίτευξη των νέων αυτών στόχων η εταιρία μελετά, αυτή την στιγμή, την επέκταση της με μία σειρά νέων καταστήματων, τόσο στην περιοχή της Αττικής όσο, και στην υπόλοιπη Ελλάδα σε ένα πλάνο ανάπτυξης 2000 · 2001.ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ και ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ 2000Το Α' 5μηνο του 2000, το ΡΑΔΙΟ-ΑΘΗΝΑΙ αύξησε το τζίρο του κατά 74% έναντι του αντίστοιχου 5μηνου του 1999, πραγματοποιώντας 10,4 δις. τζίρο. Επίσης πραγματοποίησε κέρδη 420 εκατ. έναντι 260 εκατ. το 1999, μία αύξηση της τάξεως του 62%.Με τη νέα του δομή του πλέον το 2000 βαδίζει σε νέα ισχυρή πορεία. Ο τζίρος του προβλέπεται να ξεπεράσει τα 23,2 δις. και η κερδοφορία το 2000 τα 1,2 δις. Ως γνωστόν το ΡΑΔΙΟ-ΑΘΗΝΑΙ είναι θυγατρική εταιρία του Ομίλου ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ που αντίστοιχα είναι μέλος του Ομίλου FOURLIS.