Η Αλφα Βητα Βασιλόπουλος λανσάρει τη νέα σειρά προϊόντων "365", τη νέα ευρωπαϊκή μάρκα προϊόντων σωστής ποιότητας σε σωστή τιμή
Η ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει το λανσάρισμα μιας νέας σειράς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, τη σειρά "365", που θα πωλείται σε όλα τα καταστήματα του Ομίλου Delhaize στην Ευρώπη. Η νέα αυτή σειρά δημιουργήθηκε για να προσφέρει στους πελάτες του Ομίλου για όλο τον χρόνο, καθημερινά προϊόντα, καλής ποιότητας στην καλύτερη τιμή.
Η ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ που είναι κυρίως γνωστή για τη ποιότητα και τη ποικιλία των προϊόντων της αλλά και τις πρωτοποριακές της επιλογές, αποφάσισε με αυτή τη σειρά να καλύψει μία ακόμη πτυχή των αναγκών των σύγχρονων καταναλωτών.
Τι είναι η νέα ευρωπαϊκή μάρκα προϊόντων του Oμίλου Delhaize
Η νέα σειρά "365" θα ενισχύσει την ήδη υπάρχουσα γκάμα προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας της ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ και αποτελείται από είδη βασικής κατανάλωσης με καλές ποιοτικές προδιαγραφές που προορίζονται να καλύψουν βασικές καθημερινές ή εποχικές ανάγκες. Οι τιμές πώλησής τους θα είναι πολύ χαμηλότερες των επωνύμων προϊόντων της αγοράς και των αλφαβητικών προϊόντων και θα παραμένουν σταθερά χαμηλές για όλη τη διάρκεια του χρόνου. Η ποικιλία τους θα εμπλουτίζεται συνεχώς, με στόχο στο τέλος του 2004 να υπάρχουν 300 προϊόντα, κυρίως στα τμήματα τυποποιημένων, κατεψυγμένων, ποτών, αναψυκτικών, τυριών, γαλακτοκομικών, μη τροφίμων, χαρτικών κλπ.
Ποιότητα στην καλύτερη τιμή, ενιαία συσκευασία για όλη την Ευρώπη.
Η αγοραστική δύναμη όλων των ευρωπαϊκών εταιρειών του Oμίλου Delhaize έδωσε ιδιαίτερη διαπραγματευτική ισχύ σε θέματα ποιότητας και τιμής με αποτέλεσμα να παραχθούν προϊόντα με αυστηρά προσδιορισμένες ποιοτικές προδιαγραφές σε εντυπωσιακά ανταγωνιστικές τιμές.
Η ενιαία -εικαστικά-συσκευασία με πληροφορίες σε 8 γλώσσες μείωσε αισθητά το κόστος δημιουργικού και παραγωγής ενώ τα συντονισμένα logistics των εταιρειών του Ομίλου Delhaize βοήθησαν και αυτά στη προσπάθεια μείωσης του κόστους.
Στη συσκευασία απεικονίζεται ένα χαρακτηριστικό ενιαίο σήμα που τονίζει τη καθημερινότητα της χρήσης των προϊόντων και για τις 365 ημέρες του χρόνου, ενώ στην ετικέτα θα δίνονται πληροφορίες σε 8 γλώσσες (γαλλικά, ολλανδικά, γερμανικά, ελληνικά, τσέχικα, σλοβάκικα, ρουμάνικα και αγγλικά).
Με την ολοκλήρωση της ποικιλίας των προϊόντων "365", τα προϊόντα πρώτης τιμής "vetto" θα αποσυρθούν από τα ράφια της ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ενώ θα παραμείνουν στα καταστήματα χονδρικής πώλησης ΕΝΑ cash and carry και στα καταστήματα franchise ΤΡΟΦΟ market. Αυτό θα δώσει πιo ξεκάθαρη εικόνα στα ράφια των καταστημάτων και θα απλοποιήσει τη διαδικασία αγοράς από πλευράς των πελατών.
Ευρωπαϊκή συνεργασία
Η σειρά προϊόντων "365" αναπτύχθηκε με τη στενή συνεργασία μιας ομάδας που αποτελείται από στελέχη του τμήματος αγορών της κάθε χώρας. Αυτή η συνέργια των ευρωπαϊκών εταιρειών του Oμίλου Delhaize είχε σαν αποτέλεσμα τη βελτιστοποίηση των επιλογών ,της ποιότητας και των τιμών των προϊόντων.
Η "ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ" ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε., δραστηριοποιείται στο χώρο του λιανικού εμπορίου τροφίμων. Ιδρύθηκε το 1969 και είναι μέλος του Βελγικού Ομίλου Delhaize από το 1992. Την 31.12.2003 η "ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ" λειτουργούσε 106 καταστήματα και απασχολούσε 6.453 εργαζομένους. Κατά το 2003, ο Ενοποιημένος Κύκλος Εργασιών ανήλθε σε 901,6 εκατομμύρια ευρώ και τα Ενοποιημένα Καθαρά Κέρδη προ Φόρων σε 9,5 εκατομμύρια ευρώ. Η "ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ" ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε., είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών (ABK) από το 1990.