Η Information Dynamics, εταιρεία του ομίλου LogicDIS, πρωταγωνιστεί στην αγορά των CRM συστημάτων
Συγκεκριμένα, η Hellas Flying Dolphins αναβαθμίζει πλήρως τις λειτουργίες του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών με το ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων της Information Dynamics, που αποτελεί το στρατηγικό συνεργάτη για την ελληνική αγορά της Siebel, παγκόσμιου ηγέτη στα CRM συστήματα.
Bασισμένες στο λογισμικό Siebel eBusiness, οι λύσεις CRM της Information Dynamics ενσωματώνουν αναγνωρισμένες διεθνείς πρακτικές και μεθοδολογίες για τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες με τη βέλτιστη αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων καναλιών επαφής (Call Center, Internet, E-mail, Fax, Καταστήματα/Δίκτυο Συνεργατών, Field Sales/Service).
Ο κ. Πυθαγόρας Νάγος, Τομεάρχης Εμπορικού της Hellas Flying Dolphins επισημαίνει: «Η Hellas Flying Dolphins, έχοντας ως στόχο την αύξηση του βαθμού ικανοποίησης πελατών και τη δημιουργία μακρoχρόνιων σχέσεων με κάθε πελάτη, επέλεξε τις εφαρμογές της Siebel για την μηχανογραφική κάλυψη του τμήματος ως την πλέον ενδεδειγμένη λύση, ούτως ώστε να υπάρχει συνεπής και ολοκληρωμένη πληροφόρηση των πελατών που έρχονται σε επαφή με εκπροσώπους της ομάδας του ΤΕΠ» προσθέτοντας ότι, «η εμπειρία της Information Dynamics σε αντίστοιχα έργα, προσθέτει ένα ακόμα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην Hellas Flying Dolphins, μιας και θα μας επιτρέψει να αναπτύξουμε την πελατοκεντρική μας στρατηγική και να ξεχωρίσουμε παρέχοντας υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση στους πελάτες μας».
Η μεγάλη αυτή επιτυχία της Information Dynamics αποτελεί επιβεβαίωση της ηγετικής θέσης που κατέχει ο όμιλος LogicDIS στην αγορά των ολοκληρωμένων πληροφοριακών συστημάτων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM), με περισσότερες από 30 εγκαταστάσεις σε μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμούς.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τον κο Γ. Μπορέτο, Διευθυντή Marketing & Επικοινωνίας της LogicDIS, στα τηλέφωνα (210) 25 95 000, 6936-681105.