Η INTRACOM επεκτείνει το σύστημα διαχείρισης ιατρικών υπηρεσιών του ΙΚΑ
Το έργο, που κατακυρώθηκε στην INTRACOM μετά σχετικό διεθνή διαγωνισμό με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα προσφορά, εντάσσεται στον ευρύτερο συνολικό σχεδιασμό ανασυγκρότησης του τομέα υγείας του Ιδρύματος για την παροχή ολοκληρωμένης φροντίδας προς τους ασφαλισμένους και αφορά στην εξάπλωση (roll-out) του ήδη πετυχημένου πιλοτικού συστήματος διαχείρισης ζήτησης ιατρικών υπηρεσιών μέσω τηλεφωνικών ραντεβού σε 50 επιπλέον Μονάδες Υγείας πανελλαδικά.
Η κεντρική υπηρεσία Τηλεφωνικών Ραντεβού έχει ήδη εγκατασταθεί και λειτουργεί πιλοτικά με μεγάλη επιτυχία σε 24 μονάδες Υγείας στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα. Η υπηρεσία αυτή υποστηρίζεται από ένα μηχανογραφικό σύστημα μέσω του οποίου υλοποιείται ο προγραμματισμός των επισκέψεων των ασθενών για ιατρικές, εργαστηριακές και νοσοκομειακές εξετάσεις.
Σκοπός του συστήματος είναι η γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των ασθενών. Ο ασφαλισμένος με ένα απλό τηλεφώνημα (184) ή με επίσκεψη στη μονάδα υγείας, μπορεί να κλείσει ραντεβού με το θεράποντα ιατρό της αρεσκείας του την ημέρα και ώρα που επιθυμεί. Θα επισκεφθεί τον ιατρό του την ώρα του ραντεβού του χωρίς να χρειαστεί να περιμένει σε καμία ουρά, θα λάβει τη διάγνωσή του ή άμεσα το παραπεμπτικό του για εργαστηριακές εξετάσεις και θα μπορέσει, αν αυτό απαιτείται, να προγραμματίσει το επόμενο ιατρικό του ραντεβού.
Παλαιότερα ο συνολικός χρόνος διεκπεραίωσης περιστατικού ξεπερνούσε τις 12 ώρες ενώ σήμερα είναι πολύ λιγότερος των 2 ωρών. Ως αποτέλεσμα της επιτυχημένης πορείας της πιλοτικής λειτουργίας του συστήματος αυτού, το ΙΚΑ αποφάσισε να επεκτείνει την εφαρμογή του σε 50 επιπλέον μονάδες Υγείας, στοχεύοντας στη σταδιακή κάλυψη του συνόλου των ασφαλισμένων.
Το έργο περιλαμβάνει την προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία μηχανογραφικού εξοπλισμού Η/Υ και περιφερειακών, δικτυακής υποδομής και λογισμικού συστήματος, καθώς και την παροχή υπηρεσιών ανάπτυξης/ βελτίωσης/ προσαρμογής λογισμικού εφαρμογών, εισαγωγής και μετάπτωσης δεδομένων, εκπαίδευσης προσωπικού και υποστήριξης της πιλοτικής & παραγωγικής λειτουργίας του συστήματος και των χρηστών. Η προβλεπομένη συμβατική διάρκεια ολοκλήρωσης και θέσης σε παραγωγική λειτουργία του συστήματος είναι 12 μήνες. To σύστημα επιπλέον προβλέπει τη διασύνδεσή του με δημόσια και ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα (όσα είναι συμβεβλημένα με το ΙΚΑ) για την αρτιότερη και πληρέστερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.
Τα περισσότερα μεγάλα έργα που υλοποιεί η INTRACOM απευθύνονται στη βελτίωση της υποδομής και στον εκσυγχρονισμό μεγάλων οργανισμών και έχουν άμεσο αντίκτυπο στην καλύτερη οργάνωση και βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών προς τον απλό πολίτη, καλύπτοντας καθημερινές ανάγκες εξυπηρέτησης του κοινωνικού συνόλου, ενώ παράλληλα η εταιρία συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη εγχώριας τεχνογνωσίας σε τεχνολογίες αιχμής.