LANNET EGO - Η νέα υπηρεσία επιβράβευσης πελατών - η LANNET σάς προκαλεί ΄να ΄μιλήσετε εγωιστικά'
Το πρόγραμμα επιβράβευσης των πελατών της Lannet Communications, ονομάστηκε 'EGO' για να δηλώσει ξεκάθαρα ότι προσαρμόζεται απόλυτα στα μοναδικά δεδομένα του κάθε πελάτη.
Δεν υπάρχει κόστος ενεργοποίησης της υπηρεσίας ή μηνιαίο πάγιο. Ο πελάτης δε χρειάζεται να κάνει καμία πρόσθετη ενέργεια για να ενταχθεί στο πρόγραμμα. Η συμμετοχή του είναι αυτόματη από τη στιγμή που είναι πελάτης της Lannet.
Κάθε πελάτης κερδίζει πόντους, βάσει του χρόνου που μίλησε, και κατ? επέκταση δωρεάν χρόνο ομιλίας, σε ένα ή περισσότερους τύπους κλήσης, που εξαργυρώνεται αυτόματα τον επόμενο μήνα. Το Lannet-EGO μειώνει ακόμα περισσότερο το κόστος συνδιαλέξεων και προσαρμόζεται αυτόματα στις ανάγκες και τις συνήθειες κάθε πελάτη. Η ενημέρωση των δωρεάν λεπτών ομιλίας που κερδίζει ο πελάτης ανά τύπο κλήσης, γίνεται μέσω του μηνιαίου λογαριασμού που λαμβάνει.
Η νέα υπηρεσία έχει ήδη μπει σε ισχύ από τις 25 Μαρτίου 2004 και δεν έχει ημερομηνία λήξης. Η Lannet υπόσχεται τη συνεχή διαμόρφωση και διαρκή εμπλουτισμό της υπηρεσίας με νέες δυνατότητες προκειμένου να απολαμβάνει ο ΚΑΘΕ πελάτης της, τη μέγιστη δυνατή ποιότητα υπηρεσιών στην καθημερινή επικοινωνία του.
Η Lannet Communications αποτελεί μέλος του επιχειρηματικού ομίλου ΚΛΩΝΑΤΕΞ και διαδραματίζει αποφασιστικό ρόλο στην απελευθέρωση των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα, αποτελώντας μια από τις κορυφαίες εταιρείες παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών.