ΙΝΤΡΑΣΟΦΤ Α.Ε.

Με επιτυχία διοργανώθηκε η 1η Διεθνής Ημερίδα ?Customer Contact Center Solutions? από την INTRASOFT

Πολύ μεγάλη επιτυχία σημείωσε η πρώτη Διεθνής Ημερίδα που οργάνωσε η ΙNTRASOFT, την Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2001, στο ξενοδοχείο Ledra Marriott, με τίτλο ?1st International Customer Contact Center Solutions Workshop?. Την ημερίδα παρακολούθησαν περισσότερα από 200 στελέχη εταιριών από την Ελλάδα, Κροατία, Βουλγαρία, Γιουγκοσλαβία, Ρουμανία, Αίγυπτο, Συρία, Λίβανο, κ.ά. Οι προσκεκλημένοι προέρχονταν από διάφορους τομείς της αγοράς, όπως εταιρίες τηλεπικοινωνιών, μέσα μαζικής ενημέρωσης, τράπεζες, χρηματιστηριακές εταιρίες, αεροπορικές εταιρίες, δημόσιοι οργανισμοί, κλπ.

Ο Δ/νων Σύμβουλος της ΙNTRASOFT κ. Κάρολος Γκίκας, στο χαιρετισμό που απεύθυνε ανοίγοντας την Ημερίδα, δήλωσε ότι η ΙNTRASOFT θα συνεχίσει να επενδύει στο χώρο της τεχνολογίας των Contact Centers, επιλέγοντας προϊόντα από διεθνώς αναγνωρισμένες εταιρίες του χώρου και δημιουργώντας ολοκληρωμένες λύσεις που να είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών.

Στη διάρκεια της ημερίδας, οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να ανταλλάξουν απόψεις γύρω από τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις στο χώρο των Επιχειρησιακών Κέντρων Επικοινωνίας. Επίσης, εκπρόσωποι οίκων του εξωτερικού, που συνεργάζονται με την INTRASOFT, παρουσίασαν τις λύσεις και τα προϊόντα τους, όπως πχ. GENESYS (προϊόντα για Computer Telephony Integration - CTI), PEREGRINE SYSTEMS (εφαρμογές υποστήριξης πελατών, help desk), NORTEL (συστήματα Interactive Voice Ρesponse - IVR), DIALOGOS (θυγατρική της Intrasoft, συστήματα αναγνώρισης φωνής), NUANCE (εφαρμογές speech recognition), ΜOBILEUM (πλατφόρμα ανάπτυξης εφαρμογών για ασύρματα δίκτυα - wireless applications), ενώ παρουσιάστηκαν και οι εφαρμογές της SAGENT, TRILLIUM και NCR για data mining, cleansing και data warehousing, καθώς και της ΙNTERSHOP για ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η πρόκληση για τις σημερινές επιχειρήσεις είναι η αποτελεσματικότερη διαχείριση της επικοινωνίας με τους πελάτες και συνεργάτες τους, ανεξάρτητα με το αν αυτή γίνεται με τη μορφή της παραδοσιακής αλληλογραφίας, με fax, με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), μηνύματα SMS ή άλλου είδους ηλεκτρονικής επικοινωνίας, όπως πχ. Internet (web applications), ασύρματα δίκτυα (wireless applications), κλπ.

Η INTRASOFT έχει να επιδείξει σημαντική τεχνογνωσία και εμπειρία στο αντικείμενο καθώς έχει υλοποιήσει ορισμένα από τα μεγαλύτερα Customer Contact Centers της Νοτιανατολικής Ευρώπης. Ορισμένες από τις μεγαλύτερες εγκαταστάσεις της στην Ελλάδα είναι της PANAFON, της STET, του ΟΤΕ και της ACTION PLAN, ενώ στο εξωτερικό είναι της ΜOBIFON και της COSMOROM στη Ρουμανία και της CBM στη Βουλγαρία.