ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.

Νέα Προϊόντα και Υπηρεσίες της Εμπορικής Τράπεζας

για τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις

Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας κ. Γιάννης Στουρνάρας, ο Γενικός Διευθυντής και Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. κ. Γεώργιος Μιχελής και ο κ. Jean-Christophe Fromantin, Πρόεδρος της συνεργαζόμενης γαλλικής εταιρείας Interex S.A., παρουσίασαν τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες της Εμπορικής Τράπεζας για τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις.
Ο κ. Στουρνάρας, μέσα από μία σύντομη παρουσίαση των βασικών μεγεθών των ελληνικών ΜΜΕ, επεσήμανε το σημαντικό ρόλο που αυτές επιτελούν στην οικονομική ανάπτυξη και την κοινωνική συνοχή της χώρας. Συγκεκριμένα όπως ανέφερε, οι ΜΜΕ, οι οποίες ανέρχονται σε 731.000 και αποτελούν τη μεγάλη πλειοψηφία των ελληνικών επιχειρήσεων, απασχολούν το 73,5% των εργαζομένων σε αυτές και πραγματοποιούν το 59,2% του συνολικού κύκλου εργασιών τους. Στη συνέχεια αναφέρθηκε στα εμπόδια που συναντούσαν στο παρελθόν οι ΜΜΕ για την άντληση κεφαλαίων από το τραπεζικό σύστημα και στις θετικές αλλαγές που πραγματοποιούνται στη συμπεριφορά των τραπεζών απέναντι σε αυτές. Ο Πρόεδρος της Εμπορικής τόνισε την ισχυρή παρουσία της Τράπεζας στο χώρο των ΜΜΕ και τη συνεχή προσπάθεια για τη δημιουργία εξειδικευμένων προϊόντων και υπηρεσιών, με σκοπό την κάλυψη συγκεκριμένων αναγκών των ΜΜΕ.
Στη συνέχεια, ο κ. Fromantin παρουσίασε αναλυτικά το διαδικτυακό τόπο interex.gr, τις υπηρεσίες που προσφέρει και τον τρόπο λειτουργίας του. Το interex.gr αποτελεί μια πλατφόρμα πληροφοριών και υπηρεσιών, η οποία χρησιμοποιεί τις δυνατότητες που προσφέρει το διαδίκτυο για την υποβοήθηση της διεθνούς ανάπτυξης των επιχειρήσεων. Το interex.gr αναμένεται να αποτελέσει για τις επιχειρήσεις που ασχολούνται με το εξαγωγικό εμπόριο έναν πολύτιμο συνεργάτη για τη διεθνή τους ανάπτυξη, μέσω των υπηρεσιών που προσφέρει, μεγάλο μέρος των οποίων παρέχεται δωρεάν.
Ο κ. Μιχελής αναφέρθηκε αναλυτικά στο Γ΄ ΚΠΣ και στον ενεργό ρόλο της Εμπορικής Τράπεζας ως φορέα υποστήριξης των δράσεων των 13 ΠΕΠ. Η Τράπεζα, όπως υπογράμμισε, επιδιώκει να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ορθολογική αξιοποίηση των σχετικών δράσεων από τις ενδιαφερόμενες ΜΜΕ, μέσω παροχής πληροφοριών στους δυνητικούς επενδυτές, έγκαιρης προετοιμασίας του προβλεπόμενου φακέλου τους και της κάλυψης όλων των αναγκών των ενδιαφερόμενων ΜΜΕ, με τη δημιουργία ενός πλήρους χρηματοδοτικού πακέτου με ιδιαίτερα ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά όσον αφορά το επιτόκιο και την περίοδο αποπληρωμής (Μακροπρόθεσμο Δάνειο, Βραχυπρόθεσμο Δάνειο με εκχώρηση της επιχορήγησης, Προέγκριση για Κεφάλαιο Κίνησης).
Ο κ. Μιχελής παρουσίασε επίσης το Ανοιχτό Επιχειρηματικό Δάνειο «Easy Business», ένα νέο προϊόν της Εμπορικής Τράπεζας που απευθύνεται σε ΜΜΕ. Το «Easy Business» είναι ένα ευέλικτο χρηματοδοτικό προϊόν της Εμπορικής, το οποίο προσφέρει στους κατόχους του συνεχή, ανακυκλούμενη πίστωση για την κάλυψη των αναγκών τους σε κεφάλαιο κίνησης.