Νέα σημαντική επιτυχία για την LogicDIS που ανέλαβε έργο CRM προϋπολογισμού 1,32 εκατ. ευρώ από τον ΟΠΑΠ
Το έργο CRM για τον ΟΠΑΠ αποτελεί ένα ακόμη σημαντικό βήμα ανάπτυξης για την LogicDIS στις αγορές του Δημόσιου και του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα.
Η LogicDIS υπέγραψε σύμβαση με τον Οργανισμό Προγνωστικών Αγώνων Ποδοσφαίρου (ΟΠΑΠ Α.Ε.) προϋπολογισμού 1,32 εκατ. ευρώ για την "Προμήθεια Συστήματος Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM) και την Παροχή Υπηρεσιών Προσαρμογής, Παραμετροποίησης, Εγκατάστασης, Υποστήριξης και Συντήρησης αυτού σύμφωνα με τις ανάγκες της ΟΠΑΠ Α.Ε. καθώς και Υπηρεσιών Τηλεφωνικής Υποστήριξης μέσω χρήσης Οργανωμένου Κέντρου Τηλεφωνικής Πληροφόρησης και Εξυπηρέτησης".
Το σύνθετο αυτό έργο περιλαμβάνει την προμήθεια του συστήματος Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών SIEBEL CRM (Customer Relationship Management), την παροχή των απαραίτητων ολοκληρωμένων υπηρεσιών μηχανογραφικής υποστήριξης, την παροχή τηλεφωνικών υπηρεσιών με τη χρήση οργανωμένου Κέντρου Τηλεφωνικής Πληροφόρησης και Εξυπηρέτησης (με τη χρήση της εφαρμογής SIEBEL CRM) προς τους πράκτορες της εταιρείας, το κοινό και τους παίκτες των παιχνιδιών, καθώς και την υπηρεσία Τηλεφωνικής Γραμματειακής Υποστήριξης του ΟΠΑΠ.
Επισημαίνεται ότι η LogicDIS συμμετέχει κατά ποσοστό 55% στο έργο συνολικoύ προϋπολογισμού 2,4 εκατ. ευρώ που έχει αναλάβει η ένωση των εταιρειών LogicDIS - Newsphone Hellas, καλύπτοντας το σκέλος της προμήθειας του λογισμικού Siebel CRM και της παροχής των απαραίτητων ολοκληρωμένων υπηρεσιών πληροφορικής. H Newsphone Hellas συμμετέχει κατά ποσοστό 45% για τις υπηρεσίες Κέντρου Τηλεφωνικής Πληροφόρησης και Εξυπηρέτησης και Τηλεφωνικής Γραμματειακής Υποστήριξης του ΟΠΑΠ.
Υπενθυμίζεται ότι η Siebel Systems είναι ο κορυφαίος, παγκοσμίως, προμηθευτής συστημάτων CRM, PRM, ERM και e-Business, παρέχοντας την πλέον ολοκληρωμένη σειρά εφαρμογών διαχείρισης της σχέσης με τον πελάτη, μέσα από όλα τα διαθέσιμα κανάλια επαφής (Call Center, Internet, e-mail, Fax, Καταστήματα/Δίκτυο Συνεργατών, Field Sales/Service, κλπ.).
Με τα προϊόντα της Siebel Systems, η LogicDIS έχει υλοποιήσει Συστήματα Αυτοματοποίησης Πωλήσεων, Marketing, Εξυπηρέτησης Πελατών και Οργανωμένα Call Centers για περισσότερους από 30 πελάτες στην αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου όπως ενδεικτικά η Vodafone, η Αρχή Τηλεπικοινωνιών Κύπρου (CYTA), η TIM, η AstraZeneca, η Boehringer Ingelheim, η FORTHnet, η ΦΟΙΝΙΞ-Metrolife Emporiki, η DIAGEO, η Allianz, η Hellas Flying Dolphins, η EFG Eurobank Ergasias, η Alpha Trust, ο Ξενοδοχειακός Όμιλος Aldemar, η Παπαοικονόμου Αγροχημικά κ.α.