SPRIDER STORES A.E

ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ SPRIDER ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΣΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ Ο Κ. ΣΑΚΗΣ ΧΑΤΖΗΪΩΑΝΝΟΥ

Σήμερα, Τρίτη 31 Μαΐου 2005, πραγματοποιήθηκε η Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων της SPRIDER Α.Ε. στην ιστορική αίθουσα του Χρηματιστηρίου Αθηνών, όπου και αποφασίστηκε η διανομή αυξημένου μερίσματος κατά 36% σε σχέση με την χρήση του 2003, ήτοι μέρισμα 9,5 λεπτών ανά μετοχή, έναντι 7 λεπτών το 2003, ενώ ορίστηκε η 13 Ιουνίου 2005 ως ημέρα αποκοπής μερίσματος και η 4 Ιουλίου 2005 ως ημερομηνία έναρξης της πληρωμής του μερίσματος η οποία θα ολοκληρωθεί εντός πενταμήνου από την ημερομηνία αυτή. Δικαίωμα προς απόληψη μερίσματος θα έχουν όσοι είναι εγγεγραμμένοι στo μετοχολόγιο της εταιρείας την 10 Ιουνίου 2005. Επιπλέον, αποφασίστηκε η αγορά 250 000 ιδίων μετοχών με σκοπό τη διανομή τους σε στελέχη της εταιρείας.

Κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης, η διοίκηση της εταιρείας, παρουσίασε το νέο πρόσωπο της Sprider, το οποίο ανταποκρίνεται πλήρως στις αυξημένες απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή, ενώ συγχρόνως ενδυναμώνει τον διαρκή προσανατολισμό της εταιρείας στην ιδιαίτερη «οικογενειακή? της ταυτότητα. Μετά από 27 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά και μέσα από ένα δίκτυο 33 πλέον καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα, τα καταστήματα Sprider έχουν πλέον καθιερωθεί ως θεσμός στο χώρο των αλυσίδων ένδυσης λιανικής και ως «οικογενειακή? επιλογή στη συνείδηση των καταναλωτών. Η προσαρμογή του λογοτύπου των Sprider Stores αλλά και του συνόλου της εικόνας των καταστημάτων της αλυσίδας στην αισθητική της σύγχρονης αγοράς, αποτελεί το επιστέγασμα μιας διαδικασίας βελτιώσεων και αλλαγών που εδώ και ένα περίπου χρόνο μ ελετά η εταιρεία, με στόχο την ανάδειξη των καταστημάτων ως την μεγαλύτερη αλυσίδα καταστημάτων καθημερινής ένδυσης και υπόδησης για όλη την οικογένεια.

Η συγκεκριμένη επένδυση, που εκτιμάται ότι θα προσεγγίσει τα 11 εκατ. Ευρώ, θα υποστηρίξει την περαιτέρω ανάπτυξη της αλυσίδας λιανικής της εταιρείας, καθώς ενισχύει την αυτόνομη ανάπτυξη των καταστημάτων ενώ παράλληλα εισάγει μία νέα φιλοσοφία στην εξυπηρέτηση του καταναλωτή. Κάθε νέο κατάστημα Sprider προσφέρει ένα ευχάριστο και άνετο περιβάλλον, μέσα στο οποίο ο καταναλωτής μπορεί να επιλέγει με ευκολία και ταχύτητα αυτό που χρειάζεται. Η ειδική χωροθέτηση των τμημάτων για άνδρες, γυναίκες ή παιδιά, διευκολύνει τους πελάτες να βρίσκουν εύκολα και γρήγορα τα προϊόντα που χρειάζονται. Ήδη τα νέα καταστήματα που εγκαινιάστηκαν στις Σέρρες, στη Μυτιλήνη, στη Ρόδο, στη Σπάρτη και στα Χανιά λειτούργησαν εξ αρχής με τη νέα φιλοσοφία. Θα ακολουθήσουν πόλεις κλειδιά όπως η Κέρκυρα, το Αγρίνιο και η Λαμία, που θα αποκτήσουν το δικό τους μεγακατάστημα Sprider μέσα στο 2005. Όσο αφορά στα υπάρχοντα καταστήματα, η διαδικασία ανακαίνισης έχει ήδη ολοκληρωθεί στα καταστήματα της Αγίας Παρασκευής και της Χαλκίδας, ενώ αναμένεται ότι μέχρι το τέλος του 2005 θα περατωθεί και σε άλλα τέσσερα τουλάχιστον καταστήματα.

Παρόλο που η ανακαίνιση απαιτεί αναστολή της λειτουργίας του κάθε καταστήματος για περίπου δύο μήνες, το παράδειγμα της Αγίας Παρασκευής και της Χαλκίδας απέδειξε ότι οι καταναλωτές, όχι μόνο ξέρουν να περιμένουν, αλλά υποδέχονται θερμά το νέο πρόσωπο της Sprider. Σε αυτό το πνεύμα, η διοίκηση εκτιμά ότι οι προσωρινές επιπτώσεις που θα επιφέρει στις πωλήσεις το σταδιακό κλείσιμο των καταστημάτων, θα εξισορροπηθούν στο εγγύς μέλλον από την υλοποίηση του προσεκτικά δομημένου στρατηγικού πλάνου του νέου προσ ώπου της Sprider, που θα αποτελεί όχημα υγιούς και κερδοφόρου ανάπτυξης. Σε επιχειρηματικό επίπεδο, το νέο πρόσωπο της Sprider σηματοδοτεί την απόφαση της εταιρείας για περαιτέρω επέκταση στην Ελλάδα με τη δημιουργία συνολικά 60 Sprider Mega Stores σε όλη τη χώρα, αλλά και σταδιακά στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, με ταυτόχρονη εξασφάλιση της διατήρηση των αξιών που διαφοροποιούν την εταιρεία από τον ανταγωνισμό της.

Σύμφωνα με τη διοίκηση το σημαντικό εγχείρημα της υλοποίησης του νέου προσώπου των καταστημάτων Sprider, αποτελεί την απάντηση της εταιρείας στις ανάγκες του καταναλωτή, όπως τις έχειδιαπιστώσει κατά τη μακροχρόνια δραστηριότητά της στο χώρο της ένδυσης.

Tα Sprider stores, που διαθέτουν πλήρη γκάμα προϊόντων μέσης-ανώτερης ποιότητας για όλη την οικογένεια, σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές, με το νέο τους πρόσωπο και με την νέα τους φιλοσοφία δίνουν έμφαση στους μηχανισμούς εκείνους και τις διαδικασίες που εξασφαλίζουν την κάλλιστη εξυπηρέτηση του πελάτη σε καταστήματα με μοντέρνα εμφάνιση και λειτουργία boutique. Στόχος είναι να εισπράξει ακόμα μια φορά ο καταναλωτής ότι βρίσκεται πάντοτε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της εταιρείας και ότι το συμφέρον του ήτ αν, είναι και παραμένει απόλυτη προτεραιότητα.

Όπως τόνισε ο κος Σάκης Χατζηιωάννου "η προσήλωση στο επενδυτικό μας πρόγραμμα και στις στρατηγικές μας επιλογές, μας επιτρέπει να ανταποδίδουμε την εμπιστοσύνη των μετόχων μας, προσφέροντας υψηλή μερισματική απόδοση. Παραμένουμε συνεπείς στις δεσμεύσεις που έχουμε αναλάβει και συνεχίζουμε την υλοποίηση της πολιτικής που έχουμε χαράξει για επέκταση σε νέες αγορές αλλά και για την ενίσχυση ενεργειών που προάγουν την αναπτυξιακή πορεία της Εταιρείας.