Ο όμιλος εταιρειών FASHION BOX ΕΛΛΑΣ ανακοίνωσε τα αποτελέσματα εννεαμήνου 2005 με βάση τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
Ο όμιλος εταιρειών FASHION BOX ΕΛΛΑΣ ανακοίνωσε τα αποτελέσματα εννεαμήνου 2005 με βάση τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών παρουσίασε αύξηση 21,5% και διαμορφώθηκε σε Euro 14.661 χιλ. έναντι Euro 12.070 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Το μεγαλύτερο μέρος της διεύρυνσης του ενοποιημένου κύκλου εργασιών πηγάζει από τις πωλήσεις χονδρικής, οι οποίες παρουσίασαν αύξηση της τάξεως του 26% και ανήλθαν σε ανήλθαν σε Euro 9.953 χιλ. έναντι Euro 7.901 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Μέσα στο πλαίσιο της ανάπτυξης των πωλήσεων χονδρικής ιδιαίτερα δυναμικά κινήθηκαν οι πωλήσεις των καταστημάτων franchise, καθώς επίσης και οι πωλήσεις εξωτερικού. Αντίστοιχα, οι πωλήσεις λιανικής ανήλθαν στο εννεάμηνο 2005 σε Euro 4.707 χιλ. έναντι Euro 4.169 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 12,9%, όπου κύριο σημείο ανάπτυξης αποτέλεσαν τα καταστήματα REPLAY STORES. Σε ότι αφορά την εποχικότητα των πωλήσεων σε ενοποιημένη βάση, κατά το πρώτο και τρίτο τρίμηνο της χρήσης μεγαλύτερη ανάπτυξη παρατηρείται στις πωλήσεις χονδρικής, ενώ κατά το δεύτερο και τέταρτο τρίμηνο κινούνται περισσότερο αυξητικά οι πωλήσεις λιανικής. Αντίστοιχα, κατά το δεύτερο και τέταρτο τρίμηνο της χρήσης εμφανίζονται αυξημένα τα έξοδα διάθεσης. Τα μικτά κέρδη, σε ενοποιημένη βάση για το εννεάμηνο, ανήλθαν σε Euro 5.747 χιλ. έναντι Euro 4.951 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι σημειώνοντας αύξηση 16,1%. Ο συντελεστής μικτού κέρδους σημείωσε οριακή πτώση κατά 1,8 ποσοστιαίες μονάδες και διαμορφώθηκε σε 39,2% του ενοποιημένου κύκλου εργασιών, έναντι 41% την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Στην ανωτέρω εξέλιξη, ουσιαστική επίδραση άσκησε ο μεγαλύτερος ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων χονδρικής έναντι των πωλήσεων λιανικής κατά την τρέχουσα χρήση. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε Euro 1.413 χιλ. έναντι Euro 1.042 χιλ. το πρώτο εννεάμηνο του 2004 σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 35,5% γεγονός που αποδίδεται στους συγκριτικά μεγαλύτερους ρυθμούς ανάπτυξης του κύκλου εργασιών, έναντι των εξόδων διοίκησης και διάθεσης. Οι ρυθμοί ανάπτυξης των κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων επηρέασαν σε μεγάλο βαθμό και τα υπόλοιπα μεγέθη αποτελεσμάτων. Πιο συγκεκριμένα, τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε Euro 952 χιλ. έναντι Euro 630 χιλ. το εννεάμηνο του 2004 ενώ, τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε Euro 602 χιλ. έναντι Euro 372 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 61,9%. Με δεδομένους τους εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης των μεγεθών της εταιρείας σε ενοποιημένη βάση, η διοίκηση της FASHION BOX ΕΛΛΑΣ θα συνεχίσει την εφαρμογή του επενδυτικού της προγράμματος με κύριο στρατηγικό άξονα την περαιτέρω διεύρυνση της παρουσίας του δικτύου πωλήσεων, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό. Το δίκτυο καταστημάτων της FASHION BOX ΕΛΛΑΣ περιλαμβάνει συνολικά 45 σημεία πώλησης (23 REPLAY Stores, 15 Shop-in-Shop και 7 Replay Corners) συμπεριλαμβανομένου και του νέου καταστήματος που θα ξεκινήσει την λειτουργία του στο νέο εμπορικό κέντρο "The Mall Athens" στο Μαρούσι. Ταυτόχρονα, στο ευρύτερο δίκτυο πωλήσεων της εταιρείας εντάσσονται και 200 εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι.