Οικονομικά αποτελέσματα 2003
Η βελτίωση της κερδοφορίας των τοματικών προϊόντων, η επίτευξη οικονομιών κλίμακος από την αντιπροσώπευση των προϊόντων της Knorr και Hellmann's, η αύξηση των εξαγωγών μα πάνω απ' όλα η επιτυχία για τρίτη συνεχή χρονιά της πολιτικής λανσαρίσματος 40 τουλάχιστον νέων κωδικών προϊόντων, είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες που οδήγησαν στο θετικό αυτό αποτέλεσμα.
Η νέα στρατηγική της συνεχούς καινοτομίας στην αγορά που υλοποιήθηκε για πρώτη φορά στα μέσα του 2001 και έκτοτε εφαρμόζεται με επιτυχία, με έμφαση στο λανσάρισμα κάθε χρόνο, νέων και καινοτόμων προϊόντων, συνέβαλε και κατά το 2003 στη αύξηση του πραγματικού όγκου πωλήσεων επιτρέποντας την συγκράτηση των αυξήσεων των τιμών σε επίπεδο χαμηλότερο του πληθωρισμού (μέσος όρος συνόλου προiόντων πλην ελαιολάδου).
Επιστέγασμα της επιτυχούς αναπτυξιακής στρατηγικής που εφαρμόζει η ΕΛΑΪΣ από το 2001, συνιστά η βράβευση της σε διεθνές επίπεδο από τον Όμιλο UNILEVER με το <Χρυσό Βραβείο για την Ανάπτυξη> (Golden Growth Award).
Πρόκειται για τον κορυφαίο ετήσιο θεσμό της UNILEVER, καθιερωμένο εδώ και 3 χρόνια, ο οποίος επιβραβεύει εταιρίες - μέλη του Ομίλου για την καινοτομία, την επίτευξη της συνεχούς ανάπτυξης καθώς και την εξέλιξη της επιχειρηματικής τους κουλτούρας. Με δεδομένη την ηγετική θέση της UNILEVER, η διάκριση της ΕΛΑΪΣ έναντι όλων των υπολοίπων εταιριών - μελών του Ομίλου πιστοποιεί την πρωτοπορία της σε διεθνές επίπεδο.