Χ. ΜΠΕΝΡΟΥΜΠΗ & ΥΙΟΣ Α.Ε.

Οικονομικά αποτελέσματα 2004

Στα 96 εκατ. ευρώ ο κύκλος εργασιών του Ομίλου ΜΠΕΝΡΟΥΜΠΗ το 2004 σημειώνοντας βελτίωση 17,3% έναντι του 2003 ενώ τα καθαρά κέρδη του Ομίλου (προ φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας) διαμορφώθηκαν στα 10,7 εκατ. ευρώ.

Ταυτόχρονα ο Κύκλος Εργασιών της μητρικής εταιρίας έκλεισε στα 27 εκατ. ευρώ ενώ τα καθαρά κέρδη στα 7,876 εκατ. ευρώ μετά φόρων ή 10,2 εκατ. ευρώ προ φόρων.

Ο κύκλος εργασιών της θυγατρικής ELECTROLINK Α.Ε. που διανέμει τις μάρκες MOULINEX και IZZY MOULINEX διαμορφώθηκε στα 11,2 εκατ. ? σημειώνοντας αύξηση 23% έναντι του 2003 ενώ τα καθαρά κέρδη έκλεισαν στα 692 χιλιάδες ?. Σημειώνεται ότι στα πλαίσια υλοποίησης της στρατηγικής ενίσχυσης των δικών της εμπορικών σημάτων όπως η IZZY, η ELECTROLINK Α.Ε. επένδυσε σε έντονη διαφημιστική προβολή.

Το 2004 ο κύκλος εργασιών της θυγατρικής SEB-ΜΠΕΝΡΟΥΜΠΗ Α.Ε. διαμορφώθηκε στα 18,4 εκατ. ευρώ σημειώνοντας μείωση 24% έναντι του 2003 ενώ τα καθαρά κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 667,7 χιλιάδες ευρώ έναντι 2.240 εκατ. ευρώ το 2003, μείωση 70%.

Το δίκτυο καταστημάτων λιανικής της 'www.home.com' σημείωσε σημαντική ανάπτυξη αφού προστέθηκαν στο δίκτυο 6 καταστήματα.

Ταυτόχρονα η ΜΠΕΝΡΟΥΜΠΗ στα πλαίσια της εφαρμογής των Δ.Λ.Π. από 01/01/2005 προέβη στην αναπροσαρμογή της αξίας των κτιρίων και γηπέδων της στην εύλογη αξία τους (fair value) σύμφωνα με τις παραγράφους 30 και 31 του Δ.Λ.Π. 16. Συνοπτικά από την εκτίμηση που πραγματοποίησε η EFG PROPERTY SERVICES Α.Ε. προέκυψε συνολική υπεραξία 16,8 εκατ. ευρώ η οποία αύξησε ισόποσα την καθαρή θέση της εταιρίας και κατά συνέπεια και του Ομίλου.

Το 2005 η εταιρία προτίθεται να ακολουθήσει ένα πολυδιάστατο πρόγραμμα ανάπτυξης που στοχεύει στις εξής κατευθύνσεις.
- Βασιζόμενη στην εμπειρία της να επιλέγει τα κατάλληλα για την ελληνική αγορά προϊόντα, στο χώρο των μικρών ηλεκτρικών συσκευών, η εταιρία μέσω της θυγατρικής της ELECTROLINK Α.Ε., θα συνεχίσει την πολιτική αγοράς προϊόντων προέλευσης Κίνας τα οποία εξασφαλίζουν αυξημένα περιθώρια κέρδους και διανέμονται υπό τις μάρκες MOYLINEX και IZZY.
- Ο κύκλος εργασιών της ELECTROLINK αναμένεται επίσης να αυξηθεί άμεσα και μέσω της νέας συνεργασίας της εταιρείας με τον μεγαλύτερο Ιταλό κατασκευαστή αντικολλητικών σκευών, την TVS, καθώς και με νέα συνεργασία, με σημαντικό κατασκευαστή στον χώρο περιποίησης και προσωπικής φροντίδας.
- Ταυτόχρονα σε μία χρονιά όπου αναμένεται αυξημένη τουριστική προσέλευση, αποτέλεσμα της προβολής της χώρας μας μέσω των Ολυμπιακών Αγώνων, η MΠΕΝΡΟΥΜΠΗ προβλέπει ανάπτυξη της δραστηριότητας του Επαγγελματικού Εξοπλισμού, και ενδυνάμωση του ρόλου της στο χώρο ανεφοδιασμού τουριστικών μονάδων (Ξενοδοχεία, εστιατόρια, συνεδριακά κέντρα, κρουαζιερόπλοια) με προτάσεις "total solution", και με εμπλουτισμό της γκάμας των προϊόντων της.
- Η αλυσίδα καταστημάτων Home Com πρόκειται να επεκταθεί διατηρώντας την πρωτοπορία της στο χώρο του εξοπλισμού και διακόσμησης του σπιτιού, με κύριο χαρακτηριστικό την καινοτομία.
- Στο χώρο του Οικιακού Εξοπλισμού, προβλέπεται διεύρυνση των προϊοντικών κατηγοριών όπου δραστηριοποιείται, αύξηση των αγορών εμπορευμάτων με προέλευση την Κίνα καθώς και στοχευμένων προαγορών εμπορευμάτων προκειμένου η εταιρία να εκμεταλλευθεί τη θετική συγκυρία της ισοτιμίας ευρώ-δολλαρίου.
- Επισημαίνεται ότι η ΜΠΕΝΡΟΥΜΠΗ με απόφαση του Διοικητικού της Συμβουλίου έχει ήδη διανείμει προμέρισμα 0,25 ευρώ ανά μετοχή, ενώ αναμένεται να προτείνει στην Τακτική Γενική Συνέλευση πρόσθετο μέρισμα 0,20 ευρώ ανά μετοχή.