Οικονομικά αποτελέσματα 2004
Αύξηση των καθαρών προ φόρων κερδών κατά 22,2 % και των πωλήσεων κατά 11,8 %.
Την ανάπτυξη της με υψηλούς ρυθμούς συνέχισε και το 2004 η «ΒΑΡΔΑΣ Α.Ε.Β.Ε.Ε.» επιβεβαιώνοντας τις επιλογές που έχουν γίνει από τη διοίκησή της σε ό,τι αφορά την εμπορική πολιτική και τους μακροπρόθεσμους στρατηγικούς στόχους.
Οι βελτιώσεις που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια του 2004 επιτρέπουν στη διοίκηση της Εταιρείας να προτείνει προς τη γενική συνέλευση των μετόχων τη διανομή μερίσματος 0,13 ευρώ ανά μετοχή αυξημένου κατά 18,2% έναντι της προηγούμενης χρήσης. Η μερισματική απόδοση, με βάση την τιμή κλεισίματος της 28/2/2005, διαμορφώνεται σε 5,5%.
Οπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της 12μηνης χρήσης 01/01 ? 31/12/2004 που ανακοίνωσε η Εταιρεία:
- Οι πωλήσεις ανήλθαν στα ευρώ 36.7 εκ έναντι ευρώ 32.8 εκ της αντίστοιχης δωδεκάμηνης χρήσης του 2003, αυξήθηκαν δηλαδή κατά ευρώ 3,9 εκ ή 11,8 %.
- Τα καθαρά κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε ευρώ 2,45 εκ. το 2004 από ευρώ 2,00 εκ. το 2003 σημειώνοντας αύξηση κατά 22,2 %.
Η αύξηση των πωλήσεων και των προ φόρων κερδών της δωδεκάμηνης χρήσης, εν μέσω μιας δύσκολης χρονιάς για τη λιανική πώληση στο κλάδο ένδυσης, επιβεβαιώνουν την επιτυχημένη προσαρμογή της εμπορικής πολιτικής της Εταιρείας στις αλλαγές των συνθηκών της διεθνούς και εγχώριας αγοράς, η οποία άρχισε από το έτος 2002.
Κατά τη χρήση του 2004 η Εταιρεία προχώρησε σε μερική αναδιάρθρωση του εμπορικού της δικτύου με γνώμονα το χωροταξικό ορθολογισμό των σημείων πώλησης. Στο πλαίσιο της διαδικασίας αυτής ορισμένα καταστήματα έπαψαν να λειτουργούν ενώ άλλα προστέθηκαν στο δίκτυο με τελικό αποτέλεσμα ο αριθμός των σημείων πώλησης της Εταιρείας να διαμορφωθεί στα 37, παραμένοντας σταθερός σε σχέση με το 2003.
Πιο συγκεκριμένα, έπαψαν να λειτουργούν τα καταστήματα franchise της Ν. Ιωνίας ( 1 ), Κηφισίας ( 1 ) και Κύπρου ( 2 ). Επίσης εξαγοράσθηκε το κατάστημα franchise του Ν. Ηρακλείου το οποίο από τον Ιούλιο του 2004 λειτουργεί σαν εταιρικό κατάστημα και απορρόφησε και τις πωλήσεις του καταστήματος της Ν. Ιωνίας. Παράλληλα άνοιξαν τέσσερα νέα σημεία πώλησης: Δύο νέα franchise, shop in a shop (Mc Gregor και Harmont & Blaine) δημιουργήθηκαν στο πολυκατάστημα HONDOS στην Ομόνοια ενώ από ένα shop in a shop VARDAS δημιουργήθηκαν στα πολυκατάστηματα HONDOS στην Πατησίων και «Πολιτικός» στην Λαμία.
Για τη χρήση 2005 προγραμματίζεται νέα επέκταση του δικτύου η οποία θα περιλαμβάνει:
- την λειτουργία τεσσάρων νέων σημείων πώλησης VARDAS ανδρικά, VARDAS γυναικεία, BCBG Max Azria και Harmont & Blaine στο νέο πολυκατάστημα του ΜΤΣ το οποίο προβλέπεται να ανοίξει εντός του Μαρτίου 2005.
- την λειτουργία ενός εταιρικού καταστήματος 600 μ2 στην Ερυθραία σε αντικατάσταση του υπάρχοντος καταστήματος franchise το οποίον προβλέπεται να κλείσει εντός του τρέχοντος έτους.
- την κατασκευή νέου καταστήματος επί της οδού Σταδίου 44 στο κτίριο της Φιλεκπαιδευτικής εταιρείας το οποίο η Εταιρεία απέκτησε στα τέλη του έτους 2004.
Έτσι στο τέλος της χρήσης 2005 τα καταστήματα VARDAS, εταιρικά και franchise, αναμένεται να αυξηθούν σε 42 από 37 στο τέλος του 2004.
Η Εταιρεία συνέχισε και το 2004 να δραστηριοποιείται στις διεθνείς αγορές με στόχο την εξεύρεση νέων brands για ανάπτυξη τους στην Ελληνική αγορά τόσο μέσω του δικτύου ιδιόκτητων καταστημάτων της όσο και μέσω ανάπτυξης του δικτύου χονδρικών πωλήσεων.
Στο πλαίσιο αυτής της δραστηριότητας πέραν από της συλλογές Harmont & Blaine, Phard, Cerruti 1881 και Calvin Klein προστέθηκαν από το Καλοκαίρι του 2004 -για διανομή λιανικώς και χονδρικώς- οι ανδρικές σπορ συλλογές Goose & Gander, P.Hadley, Mash καθώς και οι γυναικείες συλλογές Dannang, J Company και Z-Brand. Συνεχίζεται εξ? άλλου ο δειγματισμος των συλλογών La Martina, Phard και Yannouk jeans. Για την σαιζόν Χειμώνας 2005 θα συνεχισθεί η χονδρική διάθεση των συλλογών P. Balmain, D. Hechter, Τrussardi και BD Baggies.