Οικονομικά αποτελέσματα 9μήνου 2004
Αντίθετα με τις πωλήσεις, σημαντική ήταν η μείωση των κερδών προ φόρων σε ποσοστό 27% για τη μητρική Εταιρία, φθάνοντας τα ευρώ 4.007,22 χιλ., ενώ σε ενοποιημένο επίπεδο το ποσοστό άγγιξε το 33,98% που αντιστοιχεί σε ευρώ 4.010,18 χιλ., από ευρώ 6.073,98 χιλ. το εννεάμηνο 2003.
Το γεγονός αυτό οφείλεται σε αυξημένα έξοδα διοικητικής λειτουργίας και διάθεσης, εξαιτίας της νέας στρατηγικής της εταιρίας και του λανσαρίσματος του προϊόντος 'Being Best' το τελευταίο διάστημα στο εσωτερικό, αλλά κυρίως σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Η Διοίκηση της Εταιρίας γνωστοποιεί, επίσης, ότι προχωρά στην κατάρτιση επιχειρησιακού σχεδίου με τη συμβολή νέας διοικητικής ομάδας σε συνεργασία με την υπάρχουσα στελεχιακή ομάδα, με στόχο τη βελτίωση του μοντέλου χρηματοδότησης του δικτύου γυμναστηρίων και την απρόσκοπτη προώθηση των πωλήσεων της υπηρεσίας Being Best στα γυμναστήρια του εξωτερικού, στις χώρες που ήδη έχουν συναφθεί συνεργασίες. Το ανανεωμένο επιχειρησιακό σχέδιο της Εταιρίας αναμένεται να ανακοινωθεί μέχρι τις αρχές του 2005. Σκοπός της Εταιρίας αποτελεί η συνέχιση της λειτουργίας γυμναστηρίων που παρέχουν στους πελάτες τους υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, όπως αυτές ορίζονται στα σχέδια της ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΖΩΗΣ.
Η απόφαση αυτή ήταν αποτέλεσμα της δέσμευσης της Εταιρίας απέναντι στα μέλη της, των γυμναστηρίων Universal Studios, Universal Ladies, Vis Vitalis και Vis Vitalis Ladies, εκμεταλλευόμενη τη φήμη της και την πολύχρονη επιχειρηματική της δραστηριότητα.
Εφεξής, η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΖΩΗ Α.Ε. στοχεύει στην ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών, επιτυγχάνοντας ανταγωνιστικό περιβάλλον δραστηριοποίησης και διασφαλίζοντας τις υψηλές προδιαγραφές ποιότητας που πάντοτε χαρακτήριζαν τις υπηρεσίες της Εταιρίας.