NOTOS COM ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ Α.Ε.Β.Ε.

Οικονομικά Αποτελέσματα 9μήνου 2005

Οικονομικά Αποτελέσματα 9μήνου 2005

- Επιτάχυνση ρυθμών ανάπτυξης πωλήσεων και κερδοφορίας
- Αναμενόμενη επίτευξη των ετήσιων στόχων της Διοίκησης
- Διευρύνεται η συμμετοχή των διεθνών δραστηριοτήτων σε επίπεδο πωλήσεων και λειτουργικής κερδοφορίας σε σύγκριση με το α' 6μηνο του 2005
- Υλοποίηση της αναγγελθείσας συμφωνίας της Τουρκίας και επίτευξη των πρώτων εσόδων από την εν λόγω αγορά

Κατά το 9μηνο του 2005, οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 198,80 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας αύξηση κατά 7,84% έναντι της αντίστοιχης περυσινής περιόδου, και τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν κατά 28,97%, διαμορφούμενα σε 15,09 εκατ. ευρώ. Το καθαρό περιθώριο κέρδους (μ.φ.) ανήλθε σε 7,59% κατά το 9μηνο του 2005, έναντι 6,34% στην αντίστοιχη περυσινή περίοδο, αντανακλώντας εκ νέου, όπως και στο α' 6μηνο του τρέχοντος έτους, την αποτελεσματικότερη εκμετάλλευση του προϊοντικού μείγματος, αλλά και την ορθολογικότερη διαχείριση των οικονομικών πόρων του Ομίλου. Οι πωλήσεις του Ομίλου Notos Com αναλύονται στους κλάδους των πολυκαταστημάτων, των καλλυντικών, της χονδρικής και λιανικής ένδυσης, των διεθνών δραστηριοτήτων, καθώς και των ειδών γραφείου. Κατά το 9μηνο του 2005, την υψηλότερη συνεισφορά σε απόλυτα μεγέθη, παρουσίασαν τα πολυκαταστήματα με 77,82 εκατ. ευρώ, ο τομέας της ένδυσης με 71,03 εκατ. ευρώ, και τέλος ο κλάδος των καλλυντικών προϊόντων με 43,19 εκατ. ευρώ. Ο τομέας των πολυκαταστημάτων Notos Galleries παρουσίασε σημαντική άνοδο κατά 6,07%. Τα έσοδα των Notos Galleries Λαμπρόπουλος διαμορφώθηκαν σε 66,40 εκατ. ευρώ κατά το 9μηνο του 2005, επιδεικνύοντας άνοδο κατά 0,7% και αντιστρέφοντας την πτωτική μεταβολή (-1,9%) που είχε παρουσιαστεί στην πορεία του σε 6μηνιαία βάση. Η εν λόγω εξέλιξη κρίνεται ως ιδιαίτερα θετική, δεδομένου του αυξημένου ανταγωνισμού στο χώρο των πολυκαταστημάτων. Εξαιρετική πορεία είχαν τα έσοδα των Notos Galleries Home, με άνοδο της τάξεως του 53,4%, ανώτερη σε σχέση με εκείνη που παρατηρήθηκε σε 6μηναία βάση, διαμορφούμενα σε 11,42 εκατ. ευρώ στο 9μηνο του 2005. Η εν λόγω αύξηση αποδίδεται στη σταθερή άνοδο του όγκου πωλήσεων, και αποτελεί σαφή ένδειξη της σταδιακής καθιέρωσης του συγκεκριμένου καταστήματος στην αγορά οικιακού εξοπλισμού. Επιπρόσθετα, η εξέλιξη αυτή οφείλεται και στο ανερχόμενο μερίδιο του Ομίλου, της τάξεως του 25%, στις λίστες γάμου εντός Αττικής. Η αγορά των καλλυντικών και των ειδών προσωπικής φροντίδας παρουσίασε έντονα σημάδια ανάκαμψης συγκρινόμενη με την επίδοση που είχε σημειωθεί σε εξαμηνιαία βάση, με τα αντίστοιχα έσοδα να αυξάνονται κατά 10,86% αφού τα μεγέθη του 9μήνου συμπεριλαμβάνουν τις προσφορές του Ιουλίου που το 2004 είχαν πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο. Ο τομέας της χονδρικής πώλησης ένδυσης εμφάνισε ανάπτυξη της τάξεως του 6,25%, διαμορφούμενος στα 52,03 εκατ. ευρώ κατά το 9μηνο του 2005. Επισημαίνεται ότι τα μεγέθη είναι απολύτως συγκρίσιμα μεταξύ των 9μήνων 2005 και 2004, καθώς δεν υπήρξαν μεταβολές στην γκάμα των προϊόντων. Ο τομέας της λιανικής πώλησης ένδυσης παρουσίασε έσοδα της τάξεως των 19,00 εκατ. ευρώ στο φετινό 9μηνο, αυξημένα κατά 10,27% έναντι του αντίστοιχου περυσινού διαστήματος. Ο ρυθμός ανάπτυξης παρέμεινε μέσα στα πλαίσια των προσδοκιών της Διοίκησης, αλλά ήταν χαμηλότερος σε σύγκριση με το ρυθμό αύξησης που παρατηρήθηκε σε 6μηνιαία βάση (13,66%), λόγω του γεγονότος ότι ένας μικρός αριθμός καταστημάτων παρέμειναν κλειστά λόγω ανακαίνισης ή αλλαγής χρήσης κατά το γ' τρίμηνο του έτους. Στο τέλος του 9μήνου 2005, το δίκτυο της Εταιρίας αριθμούσε 51 καταστήματα στην Ελλάδα, από 52 στο αντίστοιχο περυσινό 9μηνο. Επιταχυνόμενη, σε σύγκριση με την άνοδο κατά 25% που είχε σημειωθεί σε 6μηνιαία βάση, ήταν η ανάπτυξη κατά 34,74% των εσόδων του Ομίλου από τις διεθνείς του δραστηριότητες, τα οποία διαμορφώθηκαν σε 8,19 εκατ. ευρώ στο 9μηνο του 2005 και δικαίωσαν εκ νέου τις στρατηγικές επιλογές της Διοίκησης. Είναι ενδεικτικό ότι κατά το γ' τρίμηνο του 2005, τα έσοδα από τις διεθνείς δραστηριότητες έφθασαν στα 3,49 εκατ. ευρώ έναντι2,32 εκατ. ευρώ κατά το γ' τρίμηνο του 2004, ήτοι εντυπωσιακή αύξηση κατά 50,52%. Η αύξηση των διεθνών εσόδων θεωρείται διατηρήσιμη, καθώς η Διοίκηση εντείνει διαρκώς τις προσπάθειές της για μεγαλύτερη διείσδυση των προϊόντων του Ομίλου στις εν λόγω αγορές. Το ενοποιημένο μικτό κέρδος αυξήθηκε κατά 7,67% διαμορφούμενο στο ύψος των 90,09 εκατ. ευρώ στο 9μηνο του 2005, με το αντίστοιχο περιθώριο κέρδους να σταθεροποιείται στο επίπεδο του 45,3% έναντι του 9μήνου του 2004. Το συνολικό EBITDA του Ομίλου, αυξήθηκε κατά 10,55%, διαμορφούμενο στο επίπεδο των 32,21 εκατ. ευρώ κατά το 9μηνο του 2005, έναντι 29,14 εκατ. ευρώ στην αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Η ταχύτερη ανάπτυξη του EBITDA, έναντι της ανόδου των πωλήσεων κατά 7,84%, είχε ως αποτέλεσμα τη βελτίωση του αντίστοιχου περιθωρίου κέρδους στο 16,20% έναντι 15,81% στο 9μηνο του 2004, και έναντι 15,03% στο α' 6μηνο του 2005. Ο Όμιλος πραγματοποιεί το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεών του στην ελληνική αγορά, με τις διεθνείς όμως δραστηριότητες να παρουσιάζουν σημαντικές προοπτικές, όπως αποτυπώθηκε εκ νέου στα αποτελέσματα του 9μήνου 2005. Ειδικότερα, η Ελλάδα παρουσίασε άνοδο κατά 6,92%, διαμορφώνοντας τα έσοδά της σε 190,61 εκατ. ευρώ στην εξεταζόμενη περίοδο. Η εν λόγω άνοδος υπολείπεται της αύξησης, κατά 7,84%, των συνολικών ενοποιημένων πωλήσεων, υποδεικνύοντας εκ νέου, όπως και στο α' εξάμηνο του έτους, την ολοένα και μεγαλύτερη σημασία που θα αποκτούν οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες διεθνείς δραστηριότητες στη μελλοντική ανάπτυξη του Ομίλου. Εξελίξεις & Προοπτικές Ο Όμιλος προγραμματίζει το άνοιγμα 7 νέων καταστημάτων έως το τέλος του 2005 στα 2 νέα εμπορικά κάντρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ολοκληρώθηκε η εξαγορά ποσοστού της Τουρκικής εταιρίας που έχει την αποκλειστική αντιπροσωπεία των προϊόντων Gant σε Τουρκία, Βουλγαρία και Αζερμπαϊτζάν. Τέλος σημειώνεται ότι στις 31/10/2005, ολοκληρώθηκε η συγχώνευση της ΑΙΑΚΟΣ με τη μητρική εταιρία NOTOS COM, εταιρική πράξη η οποία οδήγησε στην αύξηση του αριθμού των μετοχών κατά 2,3 εκατ. ευρώ.