ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε.Ε.

Οικονομικά αποτελέσματα εξαμήνου 01/07/2005-31/12/2005 χρήση 2005/2006

Σημαντική αύξηση πωλήσεων της τάξης του 19,79% σημείωσαν οι ενοποιημένες πωλήσεις της Ηλεκτρονικής Αθηνών στο εξάμηνο 2005 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις σε ενοποιημένο επίπεδο ανήλθαν στα Euro79,46 εκατ. στο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης, έναντι Euro 66,33 εκατ. που ήταν στο αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Στο ίδιο διάστημα τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), σε ενοποιημένο επίπεδο, της Ηλεκτρονικής Αθηνών διαμορφώθηκαν στα Euro 6,64 εκατ., έναντι Euro 5,73 εκατ. που ήταν στο αντίστοιχο εξάμηνο της περυσινής χρήσης παρουσιάζοντας έτσι αύξηση 16,01%. Τα κέρδη προ Φόρων της Ηλεκτρονικής Αθηνών, σε ενοποιημένο πάντα επίπεδο, στο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης διαμορφώθηκαν στα Euro 4,36 εκατ., έναντι Euro 3,51 εκατ. που ήταν στο αντίστοιχο διάστημα πέρυσι παρουσιάζοντας έτσι αύξηση 24,13%. Η καταγραφείσα ενίσχυση του κύκλου εργασιών της Ηλεκτρονικής Αθηνών συνδέεται με το ισχυρό brand name της εταιρίας και την πελατοκεντρική προσέγγιση που έχει υιοθετήσει στο πλαίσιο της ανάπτυξης της. Σε ότι αφορά την ενίσχυση της κερδοφορίας της εταιρίας, αυτή είναι αποτέλεσμα των καλύτερων τιμών αγοράς, στις ίδιες εισαγωγές, αλλά και στη μείωση του κόστους ανά τ.μ. Σε μηδενικά επίπεδα κινείται επίσης και ο τραπεζικός δανεισμός της εταιρίας γεγονός που συνδέεται με το μοντέλο της αυτοχρηματοδοτούμενης ανάπτυξης που έχει υιοθετήσει η διοίκηση της εταιρίας. Σε επίπεδο εταιρίας οι πωλήσεις της Ηλεκτρονικής Αθηνών διαμορφώθηκαν στα Euro 78,68 ευρώ έναντι Euro 66,05 ευρώ στο περυσινό εξάμηνο παρουσιάζοντας έτσι αύξηση 19,12%. Τα προ φόρων κέρδη της Ηλεκτρονικής Αθηνών ανήλθαν σε Euro 4,50 ευρώ στο φετινό εξάμηνο έναντι Euro 3,58 ευρώ που ήταν πέρυσι με αποτέλεσμα να εμφανίσουν αύξηση 25,83%. Η Ηλεκτρονική Αθηνών σήμερα αποτελεί τη μεγαλύτερη ελληνική αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών στην Ελλάδα με μερίδιο αγοράς που διαμορφώνεται στο 11%. Στους στόχους της εταιρίας για το επόμενο διάστημα και συγκεκριμένα και το διάστημα 2006 - 2008 είναι η αύξηση του μεριδίου αγοράς στο 16% γεγονός που θα οδηγήσει τις πωλήσεις στο 2008 κοντά στα Euro 200 εκατ. Παράλληλα στους στόχους της Ηλεκτρονικής Αθηνών για το ίδιο διάστημα είναι η αύξηση των μετά φόρων κερδών κατά 10% (κατά μέσο όρο) σε ετήσια βάση. Στο πλαίσιο αυτό σχεδιάζεται η προσθήκη ή μετατροπή πέντε μεγάλων καταστημάτων (Mega Stores), η αύξηση της αποδοτικότητας ανά τ.μ. μέσω ανακαινίσεων και διαφορετικού merchandising, αλλά και της ανάπτυξης νέων καναλιών διανομής και νέων αγορών. Ταυτόχρονα στους στόχους της εταιρίας είναι και η απόκτηση παρουσίας στα Βαλκάνια αρχίζοντας από τη Σερβία. Στο πλαίσιο αυτό σχεδιάζεται το άνοιγμα καταστήματος και συγκεκριμένα ενός Megastores Electronica, 2.500 τ.μ., εντός του 2006.

Σημειώνεται ότι σήμερα η Ηλεκτρονική Αθηνών διαθέτει παρουσία και στην αγορά της Κύπρου κατέχοντας μερίδιο αγοράς 6% στη Μεγαλόνησο. Στόχος της Ηλεκτρονικής Αθηνών είναι η αύξηση των καταστημάτων στη Κύπρο στα τέσσερα προκειμένου το μερίδιο αγοράς της εταιρίας να διαμορφωθεί στο 12%. Σε ότι αφορά την μερισματική πολιτική της εταιρίας στόχος της διοίκησης είναι για την τρέχουσα να διανείμει μέρισμα Euro 0,13 ανά μετοχή έναντι Euro 0,12 που διένειμε, τόσο στη χρήση του 2004/2005, όσο και στη χρήση του 2003/2004.