ΚΡΙ-ΚΡΙ Α.Ε.

Οικονομικά αποτελέσματα Α' εξαμήνου 2004

Ανοδο κατά 19,16% κατέγραψαν τα καθαρά προ φόρων κέρδη της βιομηχανίας γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ Α.Ε. κατά το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης, έναντι του αντίστοιχου περσινού διαστήματος και διαμορφώθηκαν σε 2,512 εκατ. ευρώ.

Τα μικτά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 6,806 εκατ. ευρώ έναντι 5,319 εκατ. ευρώ πέρυσι, εμφανίζοντας αύξηση κατά 28%. Στο μεταξύ, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 3,404 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 19,03%. Την ίδια στιγμή, ο κύκλος εργασιών της εισηγμένης ανήλθε σε 13,013 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 19,49%, έναντι του πρώτου εξαμήνου του 2003.

Σε ενοποιημένο επίπεδο, τα καθαρά προ φόρων κέρδη της ΚΡΙ-ΚΡΙ ανήλθαν σε 2,608 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 20,2%, ενώ παράλληλα τα μικτά κέρδη έφτασαν τα 7,286 εκατ. ευρώ, έναντι 5,659 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2003, αυξημένα κατά 28,7%. Τα ενοποιημένα EBITDA έκλεισαν σε 3,609 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας άνοδο 20,81%. Το ίδιο διάστημα, οι ενοποιημένες πωλήσεις ανήλθαν στα 13,848 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 18,6%.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της ΚΡΙ-ΚΡΙ, η σημαντική βελτίωση της κερδοφορίας οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην προσπάθεια μείωσης του κόστους παραγωγής, μέσω του επενδυτικού προγράμματος που υλοποιεί η εταιρεία. Συγκεκριμένα, μέχρι τις 30/06/04 επενδύθηκαν 4,79 εκατ. ευρώ -ποσό που αντλήθηκε από το Χ.Α. κατά τη δημόσια εγγραφή- σε νέο μηχανολογικό εξοπλισμό, που αναμένεται να δημιουργήσει οικονομίες κλίμακας στην παραγωγή.

Προϊόντα γιαούρτης
Επιτυχία σημείωσε στο λανσάρισμα της η νέα σειρά ατομικών συσκευασιών γιαούρτης με την επωνυμία "Γιαούρτι Σερρών" (Στραγγιστό 10% λιπαρά 2Χ 200 γρ., Στραγγιστό 2% λιπαρά 2Χ200 γρ., Αγελάδος 3,85% λιπαρά 2Χ200 γρ., Αγελάδος 2% λιπαρά 2Χ200 γρ.)Η διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων γιαούρτης σε ατομικές συσκευασίες θα συνεχιστεί με το λανσάρισμα τριών ακόμη νέων κωδικών εντός του δευτέρου εξαμήνου του τρέχοντος έτους. Όσον αφορά στο παγωτό, παρά τις ιδιαίτερα άσχημες καιρικές συνθήκες που επικράτησαν την φετινή περίοδο και επηρέασαν αρνητικά το σύνολο της αγοράς, οι πωλήσεις των παγωτών ΚΡΙ-ΚΡΙ κινήθηκαν αυξητικά, γεγονός που οφείλεται στο λανσάρισμα έξι νέων επιτυχημένων προϊόντων, στη διεύρυνση του εμπορικού δικτύου αλλά και στην πιο εκτεταμένη διαφημιστική προβολή.