SATO Α.Ε.

Οικονομικά αποτελέσματα πρώτου εξαμήνου

Κυριότερα σημεία
Αύξηση κερδοφορίας
Εξυγίανση πωλήσεων
Ανάπτυξη δικτύου

Σημαντική αύξηση κερδών πέτυχε στο πρώτο εξάμηνο του 2006 το SATO Group, γεγονός που συνδέεται με τις κινήσεις εξυγίανσης που έχει πραγματοποιήσει η διοίκηση της εισηγμένης τα τελευταία χρόνια. Ειδικότερα, τα κέρδη προ φόρων του SATO Group σε ενοποιημένο επίπεδο, διαμορφώθηκαν στα 2,3 εκατ. ευρώ έναντι 470 χιλ. ευρώ που ήταν στο πρώτο εξάμηνο του 2005, παρουσιάζοντας έτσι αύξηση 391%. Στο ίδιο διάστημα, τα καθαρά κέρδη του σε ενοποιημένη πάντα βάση, εμφάνισαν σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2005 αύξηση κατά 316% φθάνοντας στις 462 χιλ. ευρώ από 111 χιλ. ευρώ. Σημειώνεται ότι τα αποτελέσματα του Ομίλου επιβαρύνονται κατά 1,7 εκατ. ευρώ από τον φορολογικό έλεγχο για 5 οικονομικές χρήσεις από 2000-2004. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του SATO Group στο τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2006 ανήλθε στα 33,4 εκατ. ευρώ, έναντι 36,5 εκατ. ευρώ που ήταν στο αντίστοιχο εξάμηνο του 2005, παρουσιάζοντας έτσι μείωση 8,5%. Η καταγραφείσα αυτή μείωση του κύκλου εργασιών, συνδέεται με τη στρατηγική της εξυγίανσης των πωλήσεων και αποτυπώνεται με τον καλύτερο τρόπο στα περιθώρια των μικτών κερδών, επί των συνολικών πωλήσεων, τα οποία για το πρώτο εξάμηνο του 2006 διαμορφώνονται στο 44%, από 41,5% που ήταν στο αντίστοιχο διάστημα του 2005. Στοιχεία Αποτελεσμάτων Ομίλου SATO (σε χιλιάδες)

ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
α εξάμηνο 2006: 33.415
α εξάμηνο 2005: 36.521
Δ%: -8,5%
β τρίμηνο 2006: 16.137
β τρίμηνο 2005: 19.393
Δ%: -16,8%

ΚΕΡΔΗ/(ΖΗΜΙΕΣ) ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ, ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΒΕΣΕΩΝ
α εξάμηνο 2006: 2.067
α εξάμηνο 2005: 2.843
Δ%: -27,3%
β τρίμηνο 2006: 321
β τρίμηνο 2005: 1.533
Δ%: -79.1%

ΚΕΡΔΗ/(ΖΗΜΙΕΣ) ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ
α εξάμηνο 2006: 2.310
α εξάμηνο 2005: 470
Δ%: 391,5%
β τρίμηνο 2006: 1.793
β τρίμηνο 2005: 332
Δ%: 440,1%

ΚΕΡΔΗ/(ΖΗΜΙΕΣ) ΜΕΤΑ ΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ
α εξάμηνο 2006: 463
α εξάμηνο 2005: 196
Δ%: 136,2%
β τρίμηνο 2006: 203
β τρίμηνο 2005: 104
Δ%: 95,2%

Τα στοιχεία πληροφοριών και οι οικονομικές καταστάσεις του α?εξαμήνου θα δημοσιοποιηθούν στις 30 Αυγούστου.

Ανάπτυξη Δικτύου
Σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη του δικτύου στόχος της Διοίκησης του SATO Group είναι το άνοιγμα μέσα στο 2007 τεσσάρων (4) ακόμη καταστημάτων ENTOS, 3 από αυτά στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας και το 1 στην περιοχή της Θεσσαλονίκης. Ήδη λειτουργούν 4 καταστήματα ENTOS στην περιοχή της Αθήνας, στην Οδό Πειραιώς, το Περιστέρι, την οδό Ακαδημίας και τη Λεωφόρο Κηφισίας, η πορεία των οποίων κρίνεται ικανοποιητική. Παράλληλα με ταχείς ρυθμούς αναπτύσσεται και το δίκτυο ENTOS στην Επαρχία, το οποίο αριθμεί 12 καταστήματα, ενώ στόχος της Διοίκησης του SATO Group είναι η λειτουργία 6 ακόμη καταστημάτων μέσα στο 2006 και 20 στο 2007. Σημειώνεται ότι το δίκτυο της επαρχίας αναπτύσσεται από τους συνεργάτες του SATO Group. Επιπλέον μέσα στο 2007 η Διοίκηση της SATO Group προγραμματίζει το άνοιγμα 1 καταστήματος Divani & Divani στην Αθήνα και 2 καταστημάτων La Maison Coloniale, ένα στην Αθήνα κι ένα στην Πάτρα, και 1 καταστήματος Bo Concept στην Πάτρα. Παράλληλα μέσα στο 2006 αναμένεται να είναι έτοιμο το SATO Business Center στο Μαρούσι και στο 2007 το νέο κέντρο logistics (30.000 τ.μ.) στην Ελευσίνα. Με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του πρώτου εξαμήνου του 2006, ο Διευθύνων Σύμβουλος του SATO Group, κ. Γιώργος Θεοδωρίδης, ανέφερε τα εξής: «τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου SATO κινούνται σύμφωνα με το business plan που έχουμε αναπτύξει, όπως επίσης και η ανάπτυξη του δικτύου πωλήσεων λιανικής. Πιστεύουμε ότι οι κινήσεις αναδιάρθρωσης και ανάπτυξης θα έχουν ολοκληρωθεί έως τα μέσα του 2007. Σχετικά με το νέο brand name του Ομίλου SATO, ENTOS, ο κ. Θεοδωρίδης τόνισε ότι: «η αποδοχή του καταναλωτικού κοινού, ιδιαίτερα, στο νέο κατάστημα στο Περιστέρι, μάς γεμίζει αισιοδοξία για τα επόμενα βήματα που σχεδιάζουμε. Σημειώνεται ότι στο προηγούμενο διάστημα το SATO Group προέβη σε πώληση του 100% της συμμετοχής της στην κατασκευαστική εταιρεία Αναστηλωτική Α.Τ.Ε. έναντι 6,15 εκατ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο κόστος κτήσης στα βιβλία της SATO. Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη συμμετοχή αντιπροσώπευε το 7,5% του μετοχικού κεφαλαίου της κατασκευαστικής εταιρείας. Δραστηριότητα στο εξωτερικό.
Σχετικά με τις δραστηριότητες του εξωτερικού, θετική κρίνεται η πορεία της γερμανικής εταιρίας SATO GMBH, γεγονός που συνδέεται με τις κινήσεις αναδιοργάνωσης που πραγματοποιήθηκαν μέσα στο 2005. Θετική, επίσης, κρίνεται και η πορεία της τουρκικής TCC, ενώ, σε ό,τι αφορά τη δανέζικη Bo Concept Holdings, η συνεργασία με την ελληνική εταιρία αναμένεται σταδιακά να ενισχυθεί. Ο όμιλος SATO κατέχει ηγετική θέση στην αγορά του επίπλου γραφείου, με μονάδες παραγωγής και εμπορίας σε Ελλάδα, Γερμανία και Τουρκία, ενώ παράλληλα διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο οικιακού επίπλου στην εγχώρια αγορά με τις επώνυμες μάρκες ENTOS, BO CONCEPT, DIVANI DIVANI και LA MAISON COLONIALE. Ο όμιλος SATO αναπτύσσει συνεχώς καινοτόμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και αισθητικής, με στρατηγικό άξονα την ικανοποίηση των πελατών του.