FOLLI - FOLLIE

Οικονομικά αποτελέσματα του 2004, νέοι οικονομικοί στόχοι, καθώς και οι μελλοντικές κινήσεις της εταιρείας

Αθήνα, 30 Ιουνίου 2005. Στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στον 'Αγιο Στέφανο Αττικής πραγματοποιήθηκε σήμερα η Ετήσια Τακτική Γενική συνέλευση των Μετόχων της εταιρείας Folli Follie. Στη Συνέλευση παρουσιάστηκαν, μεταξύ άλλων, τα οικονομικά αποτελέσματα του 2004, οι νέοι οικονομικοί στόχοι, καθώς και οι μελλοντικές κινήσεις της εταιρείας. Ελήφθησαν αποφάσεις για το σύνολο των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης μεταξύ των οποίων:

1.Εγκριση των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων της εταιρικής χρήσεως 1.1.2004 έως 31.12.2004, καθώς και των εκθέσεων του Διοικητικού Συμβουλίου και των Ελεγκτών.

2.Εγκριση των ετήσιων ενοποιημένων οικονομικών καταστάσεων της εταιρικής χρήσεως 1.1.2004 έως 31.12.2004, καθώς και των εκθέσεων του Διοικητικού Συμβουλίου και των Ελεγκτών.

3.Απαλλαγή των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου και των Ορκωτών Ελεγκτών από κάθε ευθύνη αποζημίωσης για τα πεπραγμένα της χρήσεως 2004.

4.Έγκριση διάθεσης των καθαρών κερδών της χρήσεως 1.1.2004 έως 31.12.2004, καθώς και διανομή μερίσματος για την ίδια χρήση ποσού 7.248.312,50 Ευρώ, δηλαδή 0,22 Ευρώ ανά μετοχή. Δικαιούχοι του μερίσματος είναι οι κάτοχοι μετοχών της Εταιρείας κατά τη λήξη της συνεδρίασης του Χ.Α. της 22ας Ιουλίου 2005 και η καταβολή του μερίσματος θα ξεκινήσει την 29η Αυγούστου μέσω της Τράπεζας Πειραιώς.

5.Αναφορικά με τη χρήση 2005 εγκρίθηκε η διανομή ποσού 200.000 Ευρώ στα Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, όπου αυτό αναγράφεται στο κονδύλιο "Αμοιβές Μελών Δ.Σ." στον πίνακα διανομής και η κατανομή του ποσού να γίνει από το Διοικητικό Συμβούλιο, ανάλογα με τις προσφερθείσες υπηρεσίες. Κατά τα λοιπά ισχύει η απόφαση της Γενικής Συνέλευσης της 30.6.2004.

Στη Συνέλευση ανακοινώθηκε ότι στο πλαίσιο της περαιτέρω ανάπτυξης της εταιρείας στον κλάδο του travel retail, η Folli Follie προχώρησε σε συνεργασία με την Qatar Airways, καθώς και με τις China Southern, China Eastern, China Northern, Air Asia, Hainan και Shanghai Airlines. Σε όλες τις πτήσεις των προαναφερομένων εταιρειών θα διατίθενται προς πώληση προϊόντα Folli Follie, κίνηση που κρίνεται στρατηγικής σημασίας για την περαιτέρω ενίσχυση και εδραίωση του εμπορικού σήματος στην Ασία, τις Αραβικές χώρες, αλλά και διεθνώς. Επίσης, για την καλοκαιρινή περίοδο, ιδιαίτερες προωθητικές κινήσεις έχουν κανονιστεί με την Air France και τη Swiss Air. Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, Αντιπρόεδρος της Folli Follie, δήλωσε: "Σύμφωνα με τους οικονομικούς και στρατηγικούς στόχους που είχαν τεθεί για το οικονομικό έτος του 2004, η εταιρεία σημείωσε μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά. Η Folli Follie ακολουθεί μια σταθερή τροχιά ανάπτυξης αποδίδοντας άξια στους μετόχους της και σε όσους την εμπιστεύονται. Πιστεύουμε ότι η ενδυνάμωση του δικτύου πωλήσεων, ο εμπλουτισμός των συλλογών των προϊόντων, η εφαρμογή ενός σωστά μελετημένου προγράμματος επικοινωνίας, marketing και διαφήμισης και η επένδυση σε ανθρώπινο δυναμικό θα αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα και το 2005". H Folli Follie, αμιγώς ελληνική εταιρεία, σχεδιάζει, παράγει και διαθέτει κοσμήματα, ρολόγια και αξεσουάρ με την επωνυμία Folli Follie. Σήμερα, η Folli Follie δραστηριοποιείται σε 20 χώρες, έχει πάνω από 280 σημεία πώλησης και συνεχίζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε νέες, στρατηγικής σημασίας αγορές, ενώ, ταυτόχρονα, ενισχύει την παρουσία της στις ήδη υπάρχουσες.