ΛΑΝ-ΝΕΤ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.

Οικονομικά Αποτελέσματα Α' τριμήνου 2004

Στα πλαίσια της Απόφασης 5/204/14.11.2000 του Δ.Σ της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς καθώς και της κείμενης νομοθεσίας, ενημερώνουμε εσάς και το επενδυτικό κοινό για τα εξής :

Αύξηση τζίρου για την Lannet στο α' τρίμηνο του 2004

  • Σε 16,4 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκε ο τζίρος του τηλεπικοινωνιακού κλάδου
  • Λειτουργικά κέρδη προ αποσβέσεων πάνω από 500 χιλ. Ευρώ
  • Νέο Προϊόν (Lannet EGO)

1. Οικονομικά στοιχεία Α' Τριμήνου 2004 της ΛΑΝ-ΝΕΤ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕ:

Συνεχίστηκε η αύξηση του κύκλου εργασιών του τηλεπικοινωνιακού κλάδου, καθώς η εταιρεία κατέχει σημαντική θέση στην αγορά της σταθερής τηλεφωνίας.

Σημαντική ανάπτυξη παρουσιάζει η δραστηριότητα του Α' τριμήνου της ΛΑΝ-ΝΕΤ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕ, αντικατοπτρίζοντας έτσι τη συνεχιζόμενη εξαιρετική πορεία της εταιρείας, ενώ παράλληλα διατηρήθηκε η λειτουργική (προ αποσβέσεων) κερδοφορία σύμφωνα με τα δημοσιευμένα οικονομικά μεγέθη του Α' τριμήνου.

Ειδικότερα, στο α'τρίμηνο του 2004 ο συνολικός κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 16,4 εκατ. Ευρώ έναντι 12,1 εκατ. Ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, παρουσιάζοντας έτσι αύξηση της τάξης του 35,13%. Η σημαντική ανάπτυξη του κύκλου εργασιών της εταιρείας προέρχεται από τη κύρια δραστηριότητά της δηλαδή, της παροχής ολοκληρωμένων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και ανήλθε κατά το Α' τρίμηνο του 2004 στα 16,17 εκατ. ευρώ έναντι 9,4 εκατ. ευρώ τη χρήση 2003, αύξηση δηλαδή της τάξης του 72%. Το μικτό περιθώριο κέρδους εμφανίζεται αυξημένο στα 53,86% έναντι 43,75% το α' τρίμηνο του 2003, γεγονός που οφείλεται κατα κύριο λόγο στη μείωση του τηλεπικοινωνιακού κόστους.

Τα λειτουργικά αποτελέσματα του κλάδου των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών (προ αποσβέσεων) ανέρχονται σε 500 χιλ. ευρώ περίπου.

Το EBITDA εμφανίζεται θετικό στα 514,4 χιλ. Ευρώ έναντι μόλις 41,46 χιλ. Ευρώ της αντίστοιχης περυσινής περιόδου. Η εταιρεία εμφανίζει Καθαρά Αποτελέσματα προ Φόρων αρνητικά 1,15 εκατ. Ευρώ έναντι επίσης αρνητικών 584,4 χιλ. Ευρώ της αντίστοιχης περυσινής περιόδου. Σημειωτέον οτι, ο κλάδος των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών παρουσίασε λειτουργική κερδοφορία για πρώτη φορά το α? εξάμηνο του 2003 γεγονός που συνεχίστηκε μέχρι και σήμερα. Τα λειτουργικά αποτελέσματα της εμφανίζονται αρνητικά κυρίως λόγω της διενέργειας αυξημένων αποσβέσεων παγίων στοιχείων καθώς και της σημαντικής αύξησης των εξόδων διάθεσης λόγω της επιθετικής εμπορικής πολιτικής της εταιρείας.

Η δανειακή επιβάρυνση της εταιρείας εμφανίζεται βελτιωμένη και κυμαίνεται στο 49% το α' τρίμηνο του 2004 έναντι 56,7% την αντίστοιχη περυσινή περίοδο ενώ παράλληλα η αύξηση των υποχρεώσεων ακολουθεί την αύξηση του κύκλου εργασιών στη φάση αυτή της ανάπτυξης που βρίσκεται η εταιρεία. Σημαντική είναι επίσης και η αύξηση της ρευστότητας της εταιρείας ως αποτέλεσμα της αύξησης των πωλήσεων.

Σε μία περίοδο πρωτοφανούς κλιμάκωσης του ανταγωνισμού για τα δεδομένα της σταθερής τηλεφωνίας στην Ελλάδα και ισχυρών πιέσεων για άμεση συρρίκνωση των εσόδων από ένα επιτεταγμένο τιμολογιακό καθεστώς, η Lannet Communications κατόρθωσε να τηρήσει κάθε υπόσχεσή της για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στην καλύτερη δυνατή αξία. Οι εγγεγραμμένοι πελάτες της στις 31 Μαρτίου 2004, ανέρχονταν στους 159.365, ενώ ο αριθμός των ενεργών συνδέσεων έφτανε τις 302.793, ήτοι προσαυξημένος κατά 4% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο. Η ηχηρή όμως επιβράβευση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας που εξαρχής υιοθέτησε η Lannet Communications και πλέον παραδειγματίζει, προέρχεται από τους εταιρικούς πελάτες, των οποίων ο αριθμός ανήλθε σε 16.022, δηλαδή ανάπτυξη κατά 10% για το πρώτο τρίμηνο του 2004. Έτσι και παρά τις ουσιαστικές μειώσεις στον νέο τιμοκατάλογό της και με την συνδρομή της ευρύτερα αποδεκτής υπηρεσίας προεπιλογής φορέα, στην οποία εγγράφεται πλέον κατά μέσο όρο περισσότερο από το 55% των νέων πελατών της Lannet Communications, το μέσο μηνιαίο έσοδο ανά γραμμή αυξήθηκε και διαμορφώθηκε στα 19,17 ευρώ από 18,62 ευρώ του τελευταίου τριμήνου του 2003.

Το πρώτο τρίμηνο του 2004 τελικώς επισφραγίστηκε με την παρουσίαση μίας καινοτόμου υπηρεσίας στο χώρο της σταθερής τηλεφωνίας: το Lannet-EGO. Για μία ακόμη φορά η Lannet Communications τοποθετώντας στο προσκήνιο των εξελίξεων τον πελάτη-συνδρομητή της, σχεδίασε και υλοποίησε ένα πρόγραμμα επιβράβευσής του με δωρεάν χρόνο ομιλίας κάθε μήνα, τιμώντας τον και εκτιμώντας εμπράκτως την αξία του στην ακμάζουσα πορεία της. Η εν λόγω υπηρεσία απευθύνεται σε ιδιώτες, ελεύθερους επαγγελματίες και ατομικές επιχειρήσεις-πελάτες της Lannet Communications και ανταμείβει κάθε λεπτό ομιλίας τους στο δίκτυό της, ανεξαρτήτως τύπου κλήσης, χωρίς χρονικούς περιορισμούς στην ημέρα ή την ώρα που μιλάνε και χωρίς καμία -κυριολεκτικά- απαίτηση για ενέργεια ή δαπάνη από την πλευρά τους, αφού η συμμετοχή και η εξαργύρωση στο Lannet-EGO, είναι διαδικασίες αυτόματες. Το πρόγραμμα ονομάστηκε "EGO" για να δηλώνει ξεκάθαρα ότι προσαρμόζεται απόλυτα στα μοναδικά δεδομένα του κάθε πελάτη.

Επισημαίνεται οτι η εταιρεία με τη σημερινή της ονομασία και μορφή προέκυψε από τη συγχώνευση με απορρόφηση της εταιρίας ΛΑΝΤΕΚ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕ σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.2166/93 σε συνδυασμό με τις αντίστοιχες διατάξεις του ΚΝ.2190/20. Η εν λόγω συγχώνευση εγκρίθηκε με την από 17/11/2003 απόφαση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των μετόχων και την υπ?αριθ. πρωτ. Κ2 ? 14686/1-12-03 απόφαση του Υφυπουργού Ανάπτυξης. Είχε προηγηθεί η συγχώνευση με απορρόφηση από τη Γ. ΓΙΑΝΝΟΥΣΗΣ ΑΒΕΕ, θυγατρική εταιρία του Ομίλου ΚΛΩΝΑΤΕΞ, σύμφωνα με την απόφαση Κ2-8928/16-7-02 του Υφυπουργού Ανάπτυξης. Μετά δε και από την από 20/6/2003 απόφαση της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των μετόχων η οποία αποφάσισε τη μεταβίβαση των περιουσιακών στοιχείων του βιομηχανικού κλάδου, η εταιρεία λειτουργεί αμιγώς ως εταιρεία Τηλεπικοινωνιών και οι μετοχές της εταιρείας διαπραγματεύονται στην Κύρια αγορά του ΧΑ και στον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών.

Συνεπώς στα στοιχεία της χρήσης 2004 περιλαμβάνεται η λειτουργική δραστηριότητα του κλάδου των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και του κλάδου του τηλεπικοινωνιακού υλικού (πρώην ΛΑΝΤΕΚ) και δεν συμπεριλαμβάνεται δραστηριότητα Βιομηχανικού κλάδου.