Οικονομικά Αποτελέσματα Α' τριμήνου 2006 βάσει Δ.Π.Χ.Π. - Ανάπτυξη πωλήσεων και θετική συνεισφορά των νέων καινοτόμων προϊόντων
H ΕΛΑΪΣ-UNILEVER Α.Ε. ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της για το πρώτο τρίμηνο 2006 με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης (I.F.R.S.).
Θετική υπήρξε η πορεία των πωλήσεων και των μεριδίων αγοράς της εταιρείας κατά το πρώτο τρίμηνο του 2006. Η συγκυριακή αύξηση της τιμής της πρώτης ύλης του ελαιόλαδου κατά 60% κατά την εξεταζόμενη περίοδο είχε ως αποτέλεσμα την κατά 8% πτώση της αγοράς του ελαιόλαδου. Το γεγονός αυτό είχε επίδραση τόσο την εξέλιξη του κύκλου εργασιών, όσο και στα υπόλοιπα μεγέθη αποτελεσμάτων, με δεδομένη την απόφαση της εταιρίας να μην προχωρήσει σε πλήρη κάλυψη του αυξημένου κόστους, δηλαδή μετακύλισή του στον τελικό καταναλωτή, ώστε να μην θιγεί η ηγετική θέση της στο ελαιόλαδο.
Πιο συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας κατά το πρώτο τρίμηνο του 2006 διαμορφώθηκε σε 65,1 εκατ. Ευρώ έναντι 64,5 εκατ. Ευρώ κατά την αντίστοιχη περίοδο της παρελθούσας χρήσης. Η αύξηση που σημειώθηκε στις πωλήσεις της εταιρείας, αποδίδεται κατά κύριο λόγο στην θετική πορεία αρκετών από τις υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων στις οποίες δραστηριοποιείται η ΕΛΑΪΣ-UNILEVER όπως οι μαργαρίνες και τα προϊόντα γεύσης.
Τα μικτά κέρδη της εταιρείας, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2006 ανήλθαν σε 26 εκατ. Ευρώ έναντι 27,3 εκατ. Ευρώ την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, με το περιθώριο μικτού κέρδους να διαμορφώνεται σε 39,9% επί του κύκλου εργασιών.
Όσον αφορά στα προ φόρων κέρδη αυτά ανήλθαν σε 11 εκατ. Ευρώ έναντι 11,9 εκατ. Ευρώ στο πρώτο τρίμηνο του 2005. Τέλος, τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στο πρώτο τρίμηνο του 2006 σε 7,5 εκατ. Ευρώ έναντι 7,8 εκατ. Ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Με βάση τα ανωτέρω οικονομικά αποτελέσματα και πάντοτε μέσα στο πλαίσιο της δεδομένης συγκυρίας , αναφορικά με την τιμή του ελαιόλαδου, η διοίκηση της ΕΛΑΪΣ-UNILEVER εκτιμά ότι η οργανική ανάπτυξη της εταιρείας βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα. Η εκτίμηση αυτή επιβεβαιώνεται έμπρακτα και από το γεγονός, ότι οι υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων συνέβαλαν θετικά στην κερδοφορία της εταιρίας και ιδιαίτερα αυτές οι οποίες υποστηρίζονται με έντονο πρόγραμμα καινοτομίας σε νέα προϊόντα (μαργαρίνες, τσάι και προϊ όντα γεύσης).
Κύριος στρατηγικός άξονας των επιλογών της εταιρείας παραμένει και στην χρήση 2006 η ενίσχυση των επενδύσεων σε νέα καινοτόμα προϊόντα ζωτικότητας, τα οποία θα εμπλουτίσουν την γκάμα των διατροφικών επιλογών της ελληνικής οικογένειας, πάντοτε με τη σφραγίδα ποιότητας της ΕΛΑΪΣ-UNILEVER.